اخبار داغ

رئیس دادگستری میاندوآب:

تشکیل ۶۱ هزار پرونده در محاکم قضایی میاندوآب/ تعداد زندانیان میاندوآب، چهاربرابر ظرفیت آن است

تشکیل ۶۱ هزار پرونده در محاکم قضایی میاندوآب/ تعداد زندانیان میاندوآب، چهاربرابر ظرفیت آن است
رئیس دادگستری میاندوآب گفت: در سال گذشته بیش از ۶۱ هزار پرونده در محاکم قضایی میاندوآب مطرح شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،حجت الاسلام عادل گل حسینی امروز در جمع روسای ادارات شهرستان میاندوآب با ارائه گزارشی از عملکرد دستگاههای قضایی این شهرستان، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۶۱ هزار پرونده در محاکم قضایی میاندوآب مطرح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس دادگستری میاندوآب با اشاره به وضعیت زندان شهرستان میاندوآب، افزود: هم اکنون تعداد زندانیان در زندان میاندوآب، چهار برابر ظرفیت اسمی زندان است.

,

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای کاهش پرونده های قضایی تلاش کنیم، گفت: همه مسئولان و اقشار مختلف مردم باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند تا شاهد کاهش پرونده های قضایی باشیم.

,

گل حسینی با اشاره به اینکه هزینه های زیادی برای نگهداری زندانی پرداخت می شود ، تصریح کرد: امروز تئوری جدیدی با عنوان جایگزین‌های مجازات حبس برای برخی مجرمان را داریم که محکومیت ها را به سمت وسوی مجازات جایگزین حبس سوق داده و جمعیت کیفری زندان ها را کاهش دهیم.

,

رئیس دادگستری میاندوآب هم چنین با بیان اینکه جایگاه دستگاه قضایی شهرستان افزایش یافته است، اظهار کرد: چارت تشکیلاتی دادگستری میاندوآب از چهار شعبه حقوقی به هشت شعبه افزایش و دوبرابر شده است.

,

وی افزود: افزایش سه دادرس علی البدل، افزایش پنج دادیاری به هشت دادیاری، افزایش دو بازپرس به چهار بازپرس و افزایش چارت اداری به تناسب چارت قضایی از دیگر موارد این ارتقا جایگاه بوده است.

,

گل حسینی هم چنین با اشاره به جذب ۵۰ نفر در شوراهای حل اختلاف در دو سال گذشته، گفت: دادگاه کیفری یک نیز در شهرستان میاندوآب برای رسیدگی به پرونده های مربوطه هفت شهرستان جنوب استان تشکیل یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه