اخبار داغ

فرماندار مبارکه:

مصرف آب شرب در مبارکه ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت/ اعزام تانکر حمل آب برای آبیاری درختان سرارود

مصرف آب شرب در مبارکه ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت/ اعزام تانکر حمل آب برای آبیاری درختان سرارود
فرماندار مبارکه گفت: با مدیریت و صرفه جویی انجام شده میزان مصرف آب شرب در شهرستان مبارکه در سال جاری ۲۵ درصد نسبت به گذشته کاهش یافته است که امیدواریم این صرفه جویی ها ادامه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حمید عصارزادگان در جلسه کمیته بررسی و تصمیم گیری در خصوص مسائل آب شهرستان مبارکه با موضوع آبرسانی به باغات در معرض خشکیدن، با اشاره به کاهش بارش ها و حجم ذخیره شده آب در سد زاینده رود، شرایط فعلی را شرایط بحرانی دانست و اظهار کرد: برای عبور از این بحران باید اقدام جهادی انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با اشاره به اینکه ممکن است سال های بعد نیز با همین شرایط روبرو باشیم بر ضرورت اتخاذ تمهیداتی برای جلوگیری از بحران در آینده تاکید کرد.

,

فرماندار مبارکه عنوان کرد: با مدیریت و صرفه جویی انجام شده میزان مصرف آب شرب در شهرستان مبارکه در سال جاری ۲۵ درصد نسبت به گذشته کاهش یافته است که امیدواریم این صرفه جویی ها ادامه داشته باشد.

,

عصارزادگان با اشاره به تاکید استاندار بر ضرورت تامین آب شرب و حفظ باغات و فضای سبز، برخورد با برداشت های غیر مجاز به خصوص برداشت هایی که در نزدیکی منابع آب شرب قرار دارند، را ضروری دانست و بر تعامل و همکاری بخشداران، شهرداران، مدیران صنایع و کلیه دستگاه های متولی با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در حفظ جان باغات و فضای سبز شهرستان تاکید کرد.

,  ,

وی همچنین به وجود صنایع آلاینده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: نجات جان فضای سبز و باغات شهرستان، به دلیل تاثیرگذاری بر آب و هوا و کاهش آلودگی های زیست محیطی از اولویت های مهم شهرستان است.

,

فرماندار مبارکه خاطر نشان کرد: لازم است تعامل و همکاری برای اعزام تانکر حمل آب از چاه های مشخص شده برای آبیاری درختان در سطح شهرستان از جمله درختان سرارود با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان صورت پذیرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه