اخبار داغ

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس:

بالغ بر 150 میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی در اربعین حسینی هزینه شده است

بالغ بر 150 میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی در اربعین حسینی هزینه شده است
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس با بیان این مطلب که اربعین بقا اسلام و نظام جمهوری اسلامی است اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر 150 میلیون تومان برای خرید و تجهیزات پزشکی در آیین پیاده روی اربعین حسینی هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ "فرهاد شیبک" معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه پشتیبانی موکب حضرت یحیی ابن زید (ع) گفت: امسال دومین سال است که موکب حضرت یحیی ابن زید( ع) به صورت مستقل در کربلای معلی خدمات دهی می کند و سال گذشته در نخستین تجربه از استقلال موکب، توانستیم خدمات خوبی را ارائه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: در سال گذشته این موکب با همکاری شبکه بهداشت و درمان، 150 میلیون تومان برای خرید و تجهیزات پزشکی چون پایه سرم، ساکشن، دستگاه نوار قلب، دستگاه شوک، دستگاه و کیف اخیا برای ویزیت و درمان زائرین پیاده روی اربعین هزینه کرد.

,

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: اربعین بقا اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و باید در بسط و گسترش این فرهنگ که آثار تربیتی فراوانی دارد، تلاش کنیم.

,

"شیبک" یادآور شد: اقتدار مسلمانان و خنثی کننده اسلام نماها و به طور قطع پیچیده شدن داعش در منطقه از آثار اربعین و پیاده روی اربعین است.

,

وی در پایان تاکید کرد: در کنار کمیته های تشکیل شده موکب حضرت یحیی ابن زید( ع)، بنا داریم در سال جاری کمیته اهل سنت را تشکیل داده و از این ظرفیت خوب نیز در جهت مشارکت های مردمی برای این موکب بهره ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه