اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک:

برای رسیدن به اهداف فرهنگی باید وحدت بین هیئات مذهبی مورد توجه قرار گیرد

برای رسیدن به اهداف فرهنگی باید وحدت بین هیئات مذهبی مورد توجه قرار گیرد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک گفت: برای رسیدن به اهداف فرهنگی و توجه به منویات مقام معظم رهبری باید وحدت بین شورای هیئات مذهبی مورد توجه قرار گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; هم اندیشی مداحان شاخص و اعضای شورای هیئات قرچک در ادره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

حجت‌ الاسلام و المسلمین رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک در این هم اندیشی اظهار داشت: هیئات مذهبی مکانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک گفت: برای رسیدن به اهداف فرهنگی و توجه به منویات مقام معظم رهبری باید است که از قداست خاصی برخوردار بوده ، لذا نباید اهداف شخصی بعضی از افراد موجب شود این مقدسات را خدشه دار کنند.

,

وی گفت: برای رسیدن به اهداف فرهنگی و توجه به منویات مقام معظم رهبری باید وحدت بین شورای هیئات مذهبی مورد توجه قرار گیرد و لذا ما باید با برنامه ریزی، ارائه و اجرای برنامه های فرهنگی، کدورت ها و اهداف شخصی را کنار گذاشته تا برنامه ها به شکل کامل تری افزایش یابد.

,

غلامی با تأکید بر اینکه هیئت ها نقش کلیدی در گسترش فضای دینی در شهرستان دارند تصریح کرد: بر این اساس ضرورت دارد که نسبت به ارزیابی هیئات، اقدام جدی بعمل آید تا هیئت های فعال و برتر بعنوان الگوی سایر هیئت ها معرفی گردند.

,

وی در پایان بااشاره به اینکه یکی از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی زدودن آسیب های مداحی و خرافات است، افزود: هدف ما از برگزاری دوره های آسیب شناسی مداحی این است که مداحی ما بدون عیب و نقص و مورد رضای حق تعالی واهل بیت عصمت وطهارت (ع) باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه