اخبار داغ

رئیس آبفای شهرستان اردستان:

جریمه 100 میلیون ریالی مشترکان غیرمجاز آب در اردستان/ انشعاب برای ساخت ویلا و دامداری داده نمی‌شود

جریمه 100 میلیون ریالی مشترکان غیرمجاز آب در اردستان/ انشعاب برای ساخت ویلا و دامداری داده نمی‌شود
رئیس آبفای شهری اردستان گفت: تعداد 15 مورد انشعاب غیر مجاز در سه ماهه گذشته در سطح شهرستان اردستان کشف شده که متخلفان بیش از 100 میلیون ریال جریمه شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید عباس شریعت مدار پیش از ظهر امروز در نشست خبری در محل اداره آبفای شهری اردستان اظهار کرد: یکم تیر تا هفتم هفته صرفه جویی در مصرف آب بوده که همه باید در طول سال نسبت به رعایت و جلوگیری از مصرف بی رویه آب اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: اداره آب و فاضلاب شهری اردستان برای تنش آبی و پیشگیری برنامه ها یی را در ده محور شروع کرده و نسبت به مشترکان پر مصرف فرهنگ سازی مصرف را آموزش می دهد.

,

رئیس آبفای شهری اردستان گفت: مروجان پیشگیری از مصرف بی رویه آب در معابر عمومی حرکت کرده و نسبت به افرادی که با آب شرب مصارف عمومی انحام می دهند فرهنگ مصرف را انتقال داده و فرهنگ مصرف را برای آنها توضیح می دهند.

,

شریعتمدار با بیان اینکه این اداره نسبت به مصرف آب کارخانه ها 30 تا 50 درصد مصرف را کاهش داده، تصریح کرد: واگذاری انشعاب برای ساخت ویلا، دامداری با توجه به بحران آب استان انجام نمی شود.

,

وی تاکید کرد: تعداد 15 مورد انشعاب غیر مجاز در سه ماهه گذشته در سطح شهرستان کشف شده که متخلفان بیش از 100 میلیون ریال جریمه شده اند.

,

رئیس آبفای شهری اردستان خاطرنشان کرد: این اداره با اجرای پروژه هایی همچون اصلاح لوله و انشعابات فرسوده توانسته از مصرف بی رویه آب در سطح شهرستان جلوگیری کند.

,

شریعتمدار تصریح کرد: به 560 مشترک پر مصرف اب اخطار و توصیه حضوری توسط مروجان مصرف داده شده است و چهار هزار اخطار کتبی درب منازل ارسال شده است.

,

وی گفت: در حال حاضر حدود بالغ بر 30 هزار نفر جمعیت شهری و پنج هزار نفر جمعیت روستایی از آب شهری استفاده می کنند و 14 هزار و 200 انشعاب آب و دو هزار انشعاب فاضلاب وجود دارد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه