اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی مطرح کرد

واردات بی‌رویه و قاچاق کالا، مهمترین چالش واحدهای صنفی و صنعتی

واردات بی‌رویه و قاچاق کالا، مهمترین چالش واحدهای صنفی و صنعتی
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی واردات بی رویه و قاچاق کالا را از مهمترین چالش جامعه صنعتی و صنفی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در آستانه روز ملی اصناف در گفتگو با  دیار آفتاب؛ با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان در دوران‌های مختلف با تلاش و کوشش دین خود را به انقلاب ادا کرده اند، گفت: در واقع اتاق اصناف استان همواره سعی کرده است تا به عنوان سفره‌چین مردم و ویترین دولت، برابر وظایفی که قانون نظام صنفی بر عهده اتاق اصناف گذاشته است، نقش خود را در تنظیم بازار به خوبی اجرایی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی به نقش اتاق اصناف در اقتصاد خُرد کشور اشاره کرد و ادامه داد: اصناف به عنوان گسترده‌ترین مجموعه‌ در سطح کشور می‌تواند نقش بسزایی را در وضعیت اقتصاد و بازار داشته باشد و البته لازم است که دولت از این قشر حمایت کند.

,

فعالیت 192 واحد صنفی در استان مرکزی

, فعالیت 192 واحد صنفی در استان مرکزی, فعالیت 192 واحد صنفی در استان مرکزی,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در ادامه به جایگاه اصناف استان در کشور اشاره کرد و افزود: در کشور ۳۹۶ اتاق اصناف وجود دارد که ۱۲ اتاق در استان مرکزی فعالیت دارد. همچنین از ۷ هزار و ۴۹۶ اتحادیه صنفی کشور ۱۹۲ واحد صنفی در استان مرکزی فعالیت دارند.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی بیان کرد: بیش از ۴۴ هزار واحدصنفی دارای پروانه در استان فعال هستند که اراک بیشترین واحدهای صنفی و آشتیان کمترین واحد را در خود جای داده‌اند.

,

اشتغال 69 هزار نفر در واحدهای صنفی استان

, اشتغال 69 هزار نفر در واحدهای صنفی استان, اشتغال 69 هزار نفر در واحدهای صنفی استان,

زند با اشاره به اینکه ۶۹ هزار نفر در استان مرکزی در واحدهای صنفی اشتغال دارند، افزود: امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، توجه به واحدهای صنفی می‌تواند در رونق تولید و ایجاد اشتغال موثر باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه اصناف با کمترین میزان تسهیلات می‌توانند اشتغال ایجاد کنند، ادامه داد: از مسئولان انتظار داریم تسهیلات مورد نیاز برای واحدهای صنفی را در اختیار آنان قرار دهد.

,

واردات بی‌رویه و قاچاق کالا، مهمترین چالش جامعه صنعتی و صنفی

, واردات بی‌رویه و قاچاق کالا، مهمترین چالش جامعه صنعتی و صنفی, واردات بی‌رویه و قاچاق کالا، مهمترین چالش جامعه صنعتی و صنفی,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی واردات بی رویه و قاچاق کالا را از مهمترین چالش جامعه صنعتی و صنفی عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی اقتصاد این دو موضوع بیشترین ضربه را بر واحدهای صنفی وارد کرده است که رفع آن نیازمند برنامه ریزی مدون و مدیریت صحیح از سوی مسئولان است.

,

زند خاطرنشان کرد: اگر برای این دو موضوع برنامه ریزی اساسی نداشته باشیم، اصناف به ویژه صنوف تولیدی با مشکلات متعددی روبه رو خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه