اخبار داغ

شهردار قرچک:

عملیات لکه گیری و روکش آسفالت سطح شهر در حال انجام است/ مستمر بودن طرح جهادی شهرداری قرچک

عملیات لکه گیری و روکش آسفالت سطح شهر در حال انجام است/ مستمر بودن طرح جهادی شهرداری قرچک
شهردار قرچک گفت: بهسازی معابر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت خیابان های سطح شهر انجام می شود و قسمت هایی از آسفالت کوچه ها وخیابان ها با توجه به وضعیت نامناسب آنها عملیات روکش آسفالت آنها انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; محسن شریف شهردار قرچک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ان با اشاره به روکش و لکه گیری آسفالت خیابان‌های و کوچه های سطح شهر قرچک اظهار کرد: این کار با آسفالت چندین کوچه و خیابان در نقاط مختلف از زمان آغاز به کار بنده در حال انجام است.
وی با مهم ارزیابی کردن عملیات روکش آسفالت کوچه و خیابان‌های سطح شهر و تاکید بر بر ادامه آسفالت در محلات مختلف تصریح کرد: تمام امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های موجود شهرداری را در این زمینه تا جلب رضایت و خشنودی شهروندان بکار خواهم بست.
شریف تاکید کرد: عملیات آسفالت، روکش آسفالت، لکه گیری معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف مناسب‌سازی سطوح کوچه ها، خیابان‏‌ها و رفع مشکلات در تمامی خیابان های سطح شهر و شهرک های در حال انجام است و عملیات روکش آسفالت کوچه جمالی باقرآباد با 3 هزار مترمربع و لکه گیری آسفالت معابر 1و 2 و 3 و واحد 137 با 12 مترمربع به پایان رسیده است.
وی با بیان این که رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می‌تواند تاثیر خوبی در ایجاد شهری ایده آل داشته باشد تصریح کرد : در ادامه بهسازی معابر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت خیابان های سطح شهر انجام می شود و قسمت هایی از آسفالت کوچه ها وخیابان ها با توجه به وضعیت نامناسب آنها عملیات روکش آسفالت آنها انجام خواهد شد.
شهردار قرچک هدف از انجام این اقدامات را بهسازی و زیباسازی محیط ، بهبود تردد خودروها ، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,
,
,
,
,

وی در ادامه از مستمر بودن طرحهای جهادی خبر داد د وگفت: از آغاز شروع کار بنده یکی از برنامه های کاری برگزاری طرحهای جهادی در روزهای جمعه هر هفته بود که تاکنون در حال انجام میباشد.

,

شریف اظهار داشت: طرح جهادی در مناطق سه گانه و بصورت محله ای میباشد که پس از بررسی مدیران مناطق و معاونت خدمات شهری  ، محله های مورد نظر در طرح هفتگی قرار گرفته و انجام میشود.

,

وی در پایان با بیان اینکه در طرحهای جهادی هفتگی چندین مورد در دستور کار شهرداری میباشد گفت: نظافت جویها ، محلات ، هرس کردن ،گل کاری ، لایروبی و... از جمله کارهای است که بطور مستمر انجام خواهد شد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه