اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خبر داد؛

فعالیت 120 هیئت مذهبی دارای مجوز در اردستان/ راه‌اندازی سامانه‌های جامع «سجام» و «طوبا» ویژه روحانیون و مداحان

فعالیت 120 هیئت مذهبی دارای مجوز در اردستان/ راه‌اندازی سامانه‌های جامع «سجام» و «طوبا» ویژه روحانیون و مداحان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: این اداره نسبت به راه اندازی سامانه های جامع «سجام» ویژه تبلیغ روحانیون و سامانه «طوبا» ویژه ثبت مداحان اقدام کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید جواد حیدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در سال 60 توسط حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی، تعیین و ترویج شاخص های اعتقادی، بنیاد نهاده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: این نهاد توانسته است با ساماندهی امور دینی و قرآنی در سراسر کشور فعالیت‌های متنوعی را در این حوزه به انجام برساند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: اداره تبلیغات اسلامی اردستان 10 سال از زمان تشکیل آن می گذرد که در زمینه موضوع تبلیغ و اعزام روحانی به مناسبت های مختلف فعالیت های خوبی ارائه داده که در یکسال گذشته بیش از 250 روحانی را به مناطق مختلف شهرستان اعزام کرده است.

,

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه این اداره در یکسال گذشته برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی را در هر سه شهر اردستان، زواره و مهاباد برگزار کرده است، تصریح کرد: این هیئات توانسته اند در ساماندهی هیئت های مذهبی شهرستان خوب عمل کنند.

,

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه موسسات قرآنی و خانه های قرآنی زیر مجموعه اداره تبلیغات اسلامی محسوب می شود در این زمینه دو موسسه قرآنی برای آنان مجوز فعالیت صادر شده است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی برگزاری اوقات فراغت برای غنی سازی جوانان را در دستور کار قرار داده و در زمینه اجتماعی کردن پیشگیری از اعتیاد در هشت مسجد شاخص شهرستان آموزش هایی را به انجام رسانده است.

,

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: یکی از فعالیت های مهم این اداره برگزاری طرح با قران در زلال اعتکاف در ده مسجد شهرستان و اعطاء گواهینامه به فراگیران بوده است.

,

وی یادآوری کرد: 23 خانه عالم در کل شهرستان اردستان وجود دارد که با مشارکت 80 درصدی مردم و خیران و کمک 20 درصدی سازمان تکمیل شده که 200 میلیون ریال از طرف سازمان برای تکمیل خانه های عالم پرداخت شده است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان افزود: برگزاری 100 گفتمان دینی ویژه مقاطع تحصیلی توسط اساتید مجرب و برگزاری همایش های مختلف تبلیغی به ویژه عاشوراییان ویژه محرم و طلایه داران تبلیغ ویژه رمضان انجام شده است.

,

حجت الاسلام حیدری اعلام کرد: هیئت های مذهبی دارای مجوز شهرستان 120 مورد بوده که تعداد 60 مورد نیز بدون مجوز فعالیت دارند.

,

وی کسب رتبه نخست در پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان و استان را از فعالیت های مهم این اداره اعلام کرد و افزود: این اداره نسبت به راه اندازی سامانه های جامع «سجام» ویژه تبلیغ روحانیون و سامانه «طوبا» ویژه ثبت مداحان اقدام کرده است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان با اشاره به فعالیت ساماندهی شده مداحان گفت: در حال حاضر 110 مداح برادر و خواهر شناسایی و برای آنها کارت شناسایی صادر شده که از این تعداد 30 نفر خواهر هستند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه