اخبار داغ

تیم شوش قهرمان دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان محله‌های منطقه ۱۵

تیم شوش قهرمان دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان محله‌های منطقه ۱۵
اختتامیه مسابقات فوتسال بزرگسالان جام رمضان محله‌های منطقه 15 برگزار شد و تیم شوش توانست با شکست تیم مشیریه دوازدهمین جام قهرمانی فوتسال محله‌های جنوب‌شرق تهران را به‌دست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛  رضا اسماعیلی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ تهران اظهار داشت: مسابقه فینال بین محله های شوش و مشیریه برگزار و در آن تیم شوش با نتیجه ۴ بر یک موفق شد قهرمان این دوره از مسابقات شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با اشاره به اینکه در بازی رده بندی تیم فوتسال محله ابوذر سوم شد، خاطرنشان کرد: این مسابقات با عنوان جام رمضان، یادواره شهدای منطقه ۱۵ به همت اداره تربیت بدنی آقایان و با حضور ۴۰ تیم منتخب محله ها در دو رده جوانان و بزرگسالان و میزبانی مجموعه ورزشی آزادگان محله کیانشهر هرشب در ماه مبارک رمضان انجام شد.

,

اسماعیلی با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه از سه تیم نخست با اهدای کاپ، مدال، لوح تقدیر و هدایا تقدیرشد، افزود: در این مراسم از داوران و پیشکسوتان با اهدای هدیه نیز تجلیل شد.

,

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه تصریح کرد:  بدلیل  بالا بودن سطح این دوره از مسابقات از داوران لیگ برتر فوتسال کشور استفاده شد.

,

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جام رمضان ۲۰ تیم در رده بزرگسالان و ۲۰ تیم در رده جوانان با هم به رقابت پرداختند، افزود: مسابقات در بخش جوانان در مرحله یک هشتم نهایی در حال برگزاری است.

,

برپایه این گزارش، در مراسم اختتامیه داوزدهمین دوره مسابقات جام رمضان نماینده سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و مدیر و کارشناسان اداره تربیت بندی منطقه حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه