اخبار داغ

در کهریزک؛

مهدکودک فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) افتتاح شد

مهدکودک فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) افتتاح شد
در راستای افزایش سرانه آموزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت نونهالان، مهدکودک فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) با حضور جمعی از مسئولان بخشداری، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ بعدازظهر امروز در راستای افزایش سرانه آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت نونهالان، مهدکودک فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) با حضور جمعی از مسئولان بخشداری، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

نرگس موسوی با اعلام این خبر گفت: در گذشته بخشی از فضای فرهنگسرای باقرالعلوم علیه‌السلام به مهدکودک اختصاص داده شده بود اما این فضا به دلیل کمبود امکانات فاقد استانداردهای آموزشی بود بنابراین در راستای تاکید شهردار کهریزک مبنی بر کیفی سازی فضاهای آموزشی، مهدکودک سابق نوسازی و مرمت و فضای جدیدی در قالب کارگاه‌های آموزشی، زمین بازی و …. احداث و تجهیز شد.

,

مجری برنامه‌های مهدکودک با اشاره به برنامه‌های آموزشی و تفریحی مهد افزود: به منظور ارتقای سطح آموزش خلاقیت کودکان، کارگاه نقاشی، نمایش‌های خلاق، آموزش قرآن، مفاهیم ریاضی، علوم، دینی و زبان انگلیسی و…. در این مهد برگزار می شود و آموزش‌های لازم به نوآموزان ارائه می‌شود.

,

وی در ادامه افزود: مهدکودک تازه تاسیس فرهنگسرای باقرالعلوم علیه‌السلام در دوشیفت صبح و بعدازظهر و در هر شیفت ظرفیت پذیرش ۵۰ نوآموز در رده سنی ۴تا۶ سال را دارد و باتوجه به درخواست و استقبال شهروندان، ترم تابستانه مهدکودک نیز از ابتدای تیرماه دایر است.

,

موسوی اظهار داشت: فضای بازی کودکان در محیطی استاندارد و ایمن همراه با استخر توپ، مجموعه بازی و استخر شن تجهیز شده است که در کنار برنامه‌های آموزشی اوقات شاد و مفرحی را برای کودکان فراهم‌ می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه