اخبار داغ

معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد

فروش گیلاس 8 هزار تومانی به قیمت 35 هزار تومان در تهران/ سود بیش از 4 برابری دلالان و واسطه‌ها از دسترنج کشاورز

فروش گیلاس 8 هزار تومانی به قیمت 35 هزار تومان در تهران/ سود بیش از 4 برابری دلالان و واسطه‌ها از دسترنج کشاورز
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دلال‌ها و واسطه‌ها گیلاس ۸ هزار تومانی اشنویه را به قیمت ۳۵ هزار تومان در تهران به فروش می‌رسانند که بدون تردید کوتاه شدن دست دلالان از بازار گیلاس اشنویه مشهود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی امیری ظهر امروز در سومین جشنواره سراسری گیلاس اشنویه اظهار کرد: برگزاری باشکوه جشنواره گیلاس اشنویه می‌توان زمینه را برای شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی و همچنین ورود سرمایه‌گذار به این شهرستان فراهم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: همچنین برگزاری جشنواره گیلاس می‌تواند زمینه را برای معرفی تاریخ و فرهنگ غنی اشنویه به مسافران و گردشگران فراهم کند.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: سومین دوره جشنواره سراسری گیلاس با ابتکار و نظم خوبی برگزار شده و بدون تردید این جشنواره نیازمند برگزاری با شکوه تر در دوره‌های بعدی است.

,

امیری با اشاره به ایثار مردم اشنویه در طول 40 سال گذشته، تأکید کرد: مردم انقلابی اشنویه در طول چهل سال با پشتیبانی از انقلاب، عشق و علاقه خود را به اسلام و انقلاب نشان داده‌اند.

,

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی، بیان کرد: کشاورزی و باغداری بر اساس حدیث پیامبر اکرم (ص) عبادت بوده و کشاورزی در دین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد: عهدشکنی ترامپ در برجام یک تخلف بین‌المللی بوده و رژیم صهیونیستی در این بد‌عهدی دست داشته است.

,

امیری ادامه داد: وحدت و همدلی مردم و دولت، دشمنان نظام را مأیوس کرده و زمینه را برای عبور از تحریم‌ها فراهم می‌کند.

,

وی در پایان با انتقاد از فعالیت سودجویان در بخش کشاورزی، عنوان کرد: دلال‌ها و واسطه‌ها گیلاس 8 هزار تومانی اشنویه را به قیمت 35 هزار تومان در تهران به فروش می‌رسانند که بدون تردید کوتاه شدن دست دلالان از بازار گیلاس اشنویه مشهود است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه