اخبار داغ

فرماندار قرچک تاکید کرد:

ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش‌آموزان

ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
فرماندار شهرستان قرچک بر ضرورت و اهمیت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان توسط دستگاه‌های ذی‌ربط تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛  مسعود مرسل‌پور بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک که با محوریت برنامه‌ریزی جهت اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر از ابتدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هرروز تحت یک عنوانی دشمنان نظام و مردم یک برنامه‌ای را برای جوانان طراحی کرده‌اند، در دهه ۶۰ تنها مقابله مؤثر بحث جبهه جنگ، ایثار و شهادت بوده است که دشمن را مات و مبهوت کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز , شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,  ,

وی افزود: دشمنان در جنگ تحمیلی از هر شیوه‌ای که استفاده می‌کردند با دلیری جوانان و بسیجیان ما مواجه می‌شد و در همین دوره هم مواضع حکیمانه و حساسیتی که شخص مقام معظم رهبری و همه مسئولان نظام با طبیعت از ایشان داشتند ناکام بوده است.

,

*ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش آموزان

, *ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش آموزان,

مرسلپور خاطرنشان کرد: نکته مهمی که در این سالیان اخیر مدنظر و حساسیت‌برانگیز بوده است، تخریب فرهنگی جوانان توسط دشمنان به هر روشی بوده است.

,

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک بیان داشت: تخریب فرهنگی به سمت بخش خاصی از جامعه رفته است، اوقات فراغت با برنامه‌های خوب در این خصوص بایستی تأثیرگذار باشد و این خلع را باید جبران کند.

,

وی بر ضرورت و اهمیت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان تأکید کرد و گفت: بی‌رغبتی و بی‌میلی در بین نوجوانان و جوانان در اوقات فراغت نباید ایجاد شود، مسائل پرورشی، مذهبی و دینی یا درست اجرا نمی‌شود و یا اگر اجرا می‌شود، باید کسانی اجرا کنند که در کار خودشان استاد و بااخلاق باشند.

,

*برنامه‌ریزی‌های اوقات فراغت باید جذابیت داشته باشد

, *برنامه‌ریزی‌های اوقات فراغت باید جذابیت داشته باشد,

فرماندار قرچک تأکید کرد: در حوزه معارف دینی از کسانی استفاده شود که بااخلاق باشند و این روحیه را داشته باشند که بتوانند جوانان را جذب برنامه‌های اوقات فراغت در فصل تابستان کنند و در بحث روانشناسی باید حتماً به این موضوعات توجه شود.

,

مرسلپور تأکید کرد: امسال باید در سه بخش آموزش، تفریحات و سرگرمی و سلامت و سالم‌سازی اوقات فراغت برنامه‌ریزی شود.

,

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های اوقات فراغت باید جذابیت داشته باشد و شرایط طوری باشد که خانواده‌ها بپذیرند که فرزندان خود را به این برنامه‌ها سوق دهند و مسئولان زی ربط امسال سال متفاوتی را باید برای دانش آموزان برنامه‌ریزی کرده و تمام تلاششان را بکنند تا این کار به‌خوبی انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه