اخبار داغ

مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان خبرداد:

تولید و پخش873 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی در ماه رمضان/رسانه ها با انسجام مطالبات مردم را پیگیری کنند

تولید و پخش873 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی در ماه رمضان/رسانه ها با انسجام مطالبات مردم را پیگیری کنند
مدیر کل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان گفت: در ماه مبارک رمضان 873 ساعت برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی تولید و پخش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، محمود دولت کردستانی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: در ماه مبارک رمضان873ساعت برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی شامل 339 ساعت برنامه رادیویی و 444 ساعت برنامه تلویزیونی همزمان در صدا و سیمای مرکز استان تهیه و پخش شد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی گفت: از آنجایی که مردم سیستان و بلوچستان دارای پیشینه مذهبی و دینی کم نظیری هستند کار را برای اصحاب رسانه در این استان سخت تر کرده است.
,

این مسئول ادامه داد: در این ایام برنامه های رادیویی و تلویزیونی متنوع ویژه اهل سنت و تشیع اجرا شد که مورد استقبال قرار گرفت.
,
,

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این ایام 25 ساعت زیر نویس از شبکه استانی منتشر شد که رکورد محسوب می شود، ادامه داد: پخش 18 ساعت و 50 دقیقه برنامه خبر در رادیو و تلویزیون و 15 گزارش متناسب با ماه رمضان و پخش مسقیم ویژه برنامه های مختلف نظیر شب های قدر و جمع خوانی قرآن کریم را از دیگر فعالیت های این سازمان در استان برشمرد.
,
,

کردستانی گفت: در حوزه فضای مجازی صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان امسال برای نخستین بار برنامه های مختلفی نظیر محتوای متنی، رقابت ها و نظر سنجی و غیره را در دستور کار قرار داد و با توجه به اینکه تنها و برای اولین بار در این حوزه ورود پیدا کرده، در اولین ارزیابی کشوری، جزء6رتبه برتر کشور قرار گرفته است.
,
,

وی با اشاره به اهمیت رسانه ها در مطالبه گری خواسته های مردمی گفت: ضروری است رسانه های استان با همبستگی بیش از پیش خواسته ها و مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند.
,
,

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان خواستار تشکیل اتاق اندیشه ورز رسانه ها برای پیگیری مطالبات مردم و امورات خبرنگاران و رسانه ها در استان شد که مورد استقبال اصحاب رسانه قرار گرفت.
,
,

انتهای پیام//
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه