اخبار داغ

رییس پلیس راهور غرب استان تهران:

پلیس همواره دوربین های کنترل ترافیک سطح شهر را رصد می کند/ثبت تخلفات توسط خودروهای هوشمند در شهرستان شهریار

پلیس همواره دوربین های کنترل ترافیک سطح شهر را رصد می کند/ثبت تخلفات توسط خودروهای هوشمند در شهرستان شهریار
رییس پلیس راهور غرب استان تهران گفت: متاسفانه میزان تصادفات و تلفات جاده ای در شهرستان شهریار رقم بالایی است، این نرخ بالای تصادفات به دلیل وجود نقاط حادثه خیز فراوان در شهریار نسبت به سایر شهرستان ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ، سرهنگ محمد صادق صادقی رییس پلیس راهور غرب استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به لزوم کاهش میزان تصادفات جاده ای، گفت: کاهش میزان تصادفات جاده ای همواره یکی از اولویت های پلیس راهور بوده به همین دلیل یکی از طرح های مهم و تاثیر گذار در تحقق این امر، طرح راه اندازی قرارگاه کاهش تصادفات بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

ریس پلیس راهور غرب استان تهران افزود: این طرح روز گذشته با حضور احصاب رسانه و جمعی از مسئولین در غرب استان تهران آغاز بهره برداری شد، هدف از راه اندازی این قرارگاه، بررسی علل وقوع تصادفات جاده و ارائه راهکارها و روش ها برای کاهش میزان تصادفات در غرب استان تهران است.

,

سرهنگ صادقی بیان کرد: متاسفانه میزان تصادفات و تلفات جاده ای در شهرستان شهریار رقم بالایی است، این نرخ بالای تصادفات به دلیل وجود نقاط حادثه خیز فراوان در شهریار نسبت به سایر شهرستان ها است.

,

sadeghi

, sadeghi, sadeghi,

وی ادامه داد: خوشبختانه در جلسه ای که روز گذشته در زمینه ترافیک شهرستان شهریار برگزار شد، راهکارهای خوبی ارائه و تصمیمات مهمی گرفته شد.

,

سرهنگ محمد صادق صادقی بیان کرد: دوربین های کنترل ترافیک موجود در سطح شهر از اهمیت بالایی برای کنترل ترافیک شهری برخوردار است اما روند هوشمند سازی دوربین های ترافیکی شهریار ضعیف است به همین دلیل باید با تخصیص اعتبارات نسبت به افزایش کارایی این دوربین ها اقدام کرد.

,

وی گفت: دوربین های کنترل ترافیک موجود در سطح شهر همواره توسط پلیس رصد می شود لذا هوشمند سازی آن ها سهم بسیار زیادی در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای دارد.

,

sadeghi

, sadeghi, sadeghi,

رییس پلیس راهور غرب استان تهران ادامه داد: فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اخیرا اقدام با راه اندازی ۳ دستگاه خودروی پلاک خوان کرده که این خودروها به زودی فعالیت خود را در سطح شهرستان شهریار آغاز می کنند.

,

سرهنگ صادقی افزود: تخلفاتی همانند توقف های دوبله و عبور از پیاده رو از جمله تخلفاتی است که خودروهای پلاک خوان امکان رصد آن را دارند. این خودروها هم اکنون به صورت آزمایشی در سطح شهر فعالیت می کنند که تقویت این ناوگان یکی از اصلی ترین برنامه های پلیس راهور غرب استان تهران می باشد.

,

صادقی گفت: یکی از دلایل تصادفات در شهرستان شهریار وجود کیوسک های غیر مجاز در سطح شهر است، به همین دلیل دادستان شهرستان شهریار دستور جمع آوری این کیوسک های غیر مجاز را صادر کرده است.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه