اخبار داغ

تکمیل و بهره برداری مجتمع خدمات خودرویی شهر قدس

تکمیل و بهره برداری مجتمع خدمات خودرویی شهر قدس
بیست و دومین جلسه کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت های شورای اسلامی شهرقدس با حضور اعضای کمیسیون و نمایندگان صنوف با محوریت هم اندیشی در خصوص لایحه شهرداری با موضوع بررسی مشکلات مجتمع صنوف خودرویی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، در این جلسه حسین چناقچی ضمن تبریک روز اصناف گفت: برنامه ریزی برگزاری همایش های  روز اصناف و روز صنعت، تجلیل از صنوف نمونه و کارآفرین نمونه در حال انجام است و امید است که این همایش در خور شان اصناف شهرقدس برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

وی با اشاره به طولانی شدن پروسه تکمیل مجتمع صنوف خدمات خودرویی گفت: مقرر شده که معابر عمومی و سند آن رسماً به نام شهرداری قدس انتقال گردد و شهرداری قدس در راستای انتقال صنوف مزاحم از سطح شهر و تسریع عبور و مرور مردم نهایت مساعدت را در راه اندازی و بهره برداری مجتمع صنوف خدمات خودرویی در خصوص رفع معضل آسفالت و جدول گذاری بعمل آورد .

,

چناقچی ادامه داد: بعداز تکمیل و بهره برداری مجتمع خدمات خودرویی هیات امناء صنف خدمات ساماندهی و اتحادیه ظرف مدت یک ماه  نسبت به انتقال متصدیان واحدهای صنفی که دارای ملک در مجتمع هستند اقدام نماید و اتحادیه اجازه نخواهد داشت در سطح شهر در مکانهای صنوف انتقال یافته مجدد صنوف خدمات خودرویی ایجاد نماید.

,

, , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه