اخبار داغ

رییس کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس؛

آموزش مهمترین مقوله در پیشگیری از مصرف مواد مخدر است

آموزش مهمترین مقوله در پیشگیری از مصرف مواد مخدر است
رییس کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس با تاکید بر اهمیت آگاهی شهروندان در پیشگیری از اعتیاد، گفت: آموزش نقش مهم و حائز اهمیتی در پیشگیری از مصرف مواد مخدر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، ابوطالب آذربرا در جلسه ایی که به مناسبت روز ملی مبارزه با مواد مخدر در کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهرقدس با حضور اعضای شورا، رییس کمیته امداد و کارشناسان ادارات فرمانداری، بهزیستی و بهداشت برگزار شد، گفت: مواد مخدر، از مسائل مهم و جدی در سطح بین المللی است که از جنبه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فیزیولوژیک بدان توجه می شود، در ایران به دلیل همجواری با کشورهای تولیدکننده این مواد، مسئله مواد مخدر ابعاد گسترده تری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

وی افزود: با توجه به آمار و ارقامی که از مصرف مواد مخدر در کشور ارائه می شود طی پنج سال اخیر میزان گرایش به مواد مخدر دو برابر شده که آماری بسیار نگران کننده است.

,

آذربرا ادامه داد: بر اساس همین آمار سن مصرف مواد در کشور به 15 و کمتر رسیده و آمار بانوان مصرف کننده نیز افزایش یافته است، این درگیر شدن خانواده ها با مواد مخدر اثرات غیرقابل جبرانی در جامعه دارد که مسئولان مربوطه باید برای کاهش اثرات این آسیب اجتماعی راهکارهای موثر ارائه دهند.

,

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین راهکارها، آموزش و آگاهی خانواده ها و شهروندان است که باید این مهم از مهدهای کودک و مدارس آغاز شود زیرا اگر افراد از مضرات و خطرات این معضل آگاه باشند کمتر به سوی مواد مخدر گرایش پیدا می کنند.

,

رییس کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس گفت: ما در کمیسیون اجتماعی برای شروع تلاش داریم همایش های آموزشی برگزار کنیم که ابتدا جامعه هدف را به گونه ایی انتخاب می کنیم که بتوانند افراد بیشتری را آموزش دهند از این رو در هفته مبارزه با مواد مخدر دو همایش با جامعه هدف مربیان سازمان فرهنگی شهرداری و دیگری پرسنل شهرداری برگزار می شود.

,

, , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه