اخبار داغ

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس؛

مبارزه با مواد مخدر باید هدفمند و اصولی باشد

مبارزه با مواد مخدر باید هدفمند و اصولی باشد
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس با تاکید بر اینکه برگزاری صرف جلسات تاثیری در کاهش اعتیاد ندارد، گفت: مبارزه با مواد مخدر باید به صورت هدفمند و اصولی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، نقی علی وند در جلسه کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس، گفت: اعتیاد به مواد مخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

وی افزود: امروزه کمتر کشوری را در جهان می توان یافت که پدیده مواد مخدر و اعتیاد، مهم ترین دغدغه یا یکی از مهم ترین مشکلات اجتماعی اش نباشد، کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و ما باید به فکر راهکارهای موثری برای کاهش این معضل باشیم.

,

علی وند اظهار داشت: برگزاری صرف جلسات تاثیری در کاهش معضلات اجتماعی مانند اعتیاد و مصرف مواد مخدر ندارد بلکه باید با هدف گذاری و پایش نتایج برنامه ها در جهت پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر گام برداریم.

,

در ادامه این جلسه رییس کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت های شورای اسلامی شهرقدس، گفت: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها خانواده ها، بلکه جامعه را نیز با مشکلاتی مواجه کرده است که باید با جدیت به این امر رسیدگی شود.

,

حسین چناقچی افزود: افزایش تعداد مصرف کنندگان، کاهش سن اعتیاد، افزایش مصرف مواد مخدر بین بانوان و شیوع آسیب های ناشی از مواد مخدر در جامعه و هزاران مشکل ناشی از آن گواه همین بی توجهی به این معضل اجتماعی است.

,

وی اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و آموزشی می تواند نقش موثری در بازگشت معتادان و همچنین عدم استفاده از مواد مخدر داشته باشد.

,

, , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه