اخبار داغ

شهردار شهرصالحیه:

پروژه بوستان نهج البلاغه در تاریخ شهرصالحیه ماندگار است

پروژه بوستان نهج البلاغه در تاریخ شهرصالحیه ماندگار است
شهردار شهرصالحیه گفت: پروژه بوستان نهج البلاغه که به نوعی تبدیل یک تهدید به یک فرصت به حساب می آید، در تاریخ شهرصالحیه ماندگار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به روند قابل قبول احداث پروژه بوستان نهج البلاغه، بیان داشت: تکمیل بوستان ۱۰۰ هزار متری نهج البلاغه با رونمائی از فاز دوم این بوستان به پایان خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه بوستان نهج البلاغه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: بوستان نهج البلاغه برآمده از تدبیر و تبدیل یک تهدید بزرگ در شهرصالحیه به یک فرصت اساسی می باشد.

,

قربانی در رابطه با بزرگی و اهمیت پروژه بوستان نهج البلاغه در شهرصالحیه، گفت: بدون تردید این پروژه در تاریخ شهرصالحیه به یادگار خواهد ماند، چراکه رودخانه سیاه آب یکی از چالش‌های زیستی بزرگ صالحیه را مرتفع کرد.

,

وی با تشریج چزئیات پروژه بزرگ بوستان نهج البلاغه، عنوان داشت: این پروژه به طول ۴۵۵ متر و حدفاصل بهارستان دهم تا گلستان یازدهم در شهرصالحیه قرار دارد و در حدود ۳۰ هزار متر مربع مساحت را در برمی گیرد که سرانه تفریحی و فضای سبز را به ازای هر نفر ۷.۵ متر و در زمینه ورزشی ۳ متر با جهش ویژه مواجه کرده است.

,

شهردار شهرصالحیه به نصب و جایگذاری جداول و دال بتنی به طور مستمر در سطج شهر اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام ‌که در راستای تامین بهنگام نیازهای عمرانی و همچنین رفع خرابی‌های سطح شهر انجام می گیرد که در راندمان فعالیت‌های واحدهای خدماتی موثر می باشد.

,

وی درپایان باتوجه به اینکه عملیات ساماندهی و تعمیر پایه چراغ‌های بلوار سی متری ولی عصر (عج) تکمیل گردیده است، افزود: این اقدام که به منظور تامین روشنائی و امنیت در تردد شهروندان انجام می گیرد در ۳۰ عدد انجام و به بهره برداری می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه