اخبار داغ

خبرنگار معروف فوتبال آسیا: به ایران افتخار کنید

خبرنگار معروف فوتبال آسیا: به ایران افتخار کنید
مایکل چرچ نمایش تیم ملی ایران را تحسین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایش غرورآفرین ایران در برابر اسپانیا به قدری جذاب بود که همگان را به تحسین و تمجید وا داشت. در این میان مایکل چرچ خبرنگار باسابقه و قدیمی فوتبال آسیا که نظاره گر بازی در استادیوم کازان بود در گفت و گویی از نمایش فوق العاده تیم ملی ایران می گوید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران , اسپانیا , مایکل چرچ,

*بازی را دیدید.نظرتان درباره تیم ایران چیست؟

, *بازی را دیدید.نظرتان درباره تیم ایران چیست؟,

-ایران خیلی خوب بازی کرد و نشان داد که نتیجه 7سال کار کردن با کارلوس کی روش چیست. بازیکنانی که در ایران بودند بسیار سازمان یافته توانستند نقشه های مربی‌شان را در زمین پیاده کنند. اسپانیا در نیمه اول برای باز کردن دفاع ایران به زحمت افتاد اما آنچه برای من جذاب بود فوتبال شجاعانه و هجومی ایران بعد از گل اسپانیا بود. اسپانیا مجبور شد برای حفظ نتیجه دفاع کند و ایران هم شانس های خوبی داشت. وحید امیری در تیم ایران نمایش خیلی خوبی داشت آن هم در مصاف با تیمی که 4 بازیکن در تیم قهرمان لیگ قهرمانان ،3 بازیکن در تیم قهرمان لالیگا و بازیکنانی در منچستریونایتد و منچسترسیتی دارد. با این حال ایران آنها را تحت فشار گذاشت. اگر جای طرفداران ایران بودم به این تیم افتخار می کردم. آن ها الان باید حواسشان به بازی پرتغال باشد تا اتفاق 4سال پیش مقابل بوسنی رخ ندهد. دوره قبل هم ایران مقابل آرژانتین از جان مایه گذاشت اما مقابل بوسنی از لحاظ بدنی کم آورد. 

,

*فکر می کنم بازی با پرتغال متفاوت باشد. برای کی روش هم قطعا همین گونه است.

, *فکر می کنم بازی با پرتغال متفاوت باشد. برای کی روش هم قطعا همین گونه است.,

-بله قطعا همین گونه است. کارلوس مربی ای است که دوست دارد رقابت کند و بازی با پرتغال از همین لحظه برای او آغاز شده است. بازی پرتغال برای او قطعا از لحاظ شخصی مهم است اما از آن مهم تر برای او این است که تیمش بهترین عملکرد را داشته باشد. زیرا می تواند با کسب برد ایران را به مرحله بعد ببرد. اتفاقی که تا حالا نیفتاده و می تواند کی روش را نه تنها به اسطوره فوتبال ایران، بلکه به اسطوره فوتبال آسیا تبدیل کند.

,

*شما بیش از بیست سال است که فوتبال جهان را دنبال می کنید. آیا به یاد می آورید بازی ای را که هواداران یک تیم کوچک در برابر اسپانیا بیشتر باشند؟

, *شما بیش از بیست سال است که فوتبال جهان را دنبال می کنید. آیا به یاد می آورید بازی ای را که هواداران یک تیم کوچک در برابر اسپانیا بیشتر باشند؟,

-نکته اینجاست که بازیکنان اسپانیا در تیم های بزرگی نظیر رئال مادرید و بارسلونا بازی می کنند. آن ها بارها در الکلاسیکو بازی کرده اند و تاثیر هواداران بر آن ها تقریبا هیچ است. اما هواداران ایران غیرقابل وصف و شگفت انگیز هستند. در مورد هواداران اسپانیایی نظری ندارم اما ایرانی ها فوق العاده هستند.

,
منبع: خبرآنلاین
, منبع: خبرآنلاین]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه