اخبار داغ

طرح خدمات رایگان بهداشت دهان و دندان در بهارستان اجرا گردید

طرح خدمات رایگان بهداشت دهان و دندان در بهارستان اجرا گردید
طرح خدمات رایگان بهداشت دهان و دندان برای کودکان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان بهارستان اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، طرح خدمات رایگان بهداشت دهان و دندان برای کودکان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان بهارستان به وسیله شبکه بهداشت و درمان بهارستان طی دو روز در سطح شهرستان اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

گفتنی است که این طرح حاصل همکاری اداره بهزیستی بهارستان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همچنین معاونت بهداشتی و معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران و در راستای افزایش سطح بهداشت در این شهرستان برگزار شد.

,

بنابر این گزارش در طرح خدمات رایگان بهداشت دهان و دندان، 100 کودک تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان بهارستان برای نخستین بار خدمات رایگان بهداشت دندان نظیر ترمیم، جرم گیری، کشیدن و پالپوتومی دریافت کردند.

,

دکتر موسوی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران نیز از روند اجرای این طرح در شهرستان بهارستان بازدید کرد و علاوه‌بر ابراز رضایت از شروع این طرح از زحمات مدیریت و معاونت شبکه بهداشت و درمان بهارستان و اداره بهزیستی شهرستان قدر دانی کرد و به لزوم و اهمیت تداوم این طرح تاکید نمود.

,

این طرح اجرایی در خصوص بهداشت دهان و دندان از اهمیت به سزایی برخوردار است و اجرای رایگان آن برای کودکان تحت پوشش بهزیستی اهمیت آن را دوچندان کرده است، اما باتوجه به محرومیت‌های شهرستان بهارستان و میزان درآمد شهروندان این شهرستان می توان این طرح را برای اقشار دیگر نیز اجرا نمود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه