اخبار داغ

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته ماند

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته ماند
تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس برای بخشیدن محرومیت این تیم از حضور در نقل و انتقالات تابستانی به جایی نرسید و فیفا حاضر نشد رای قبل دادگاه بین المللی ورزش را رد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درحالی که مهدی طارمی به همراه تیم ملی فوتبال ایران در روسیه به سر می برد و آماده آخرین دیدار مرحله مقدماتی برابر پرتغال می شود، پرونده ای که او برای باشگاه پرسپولیس باز کرده بود با ناخوشی بسته شد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این پرونده به انتقال مهدی طارمی به باشگاه ریزه اسپور ترکیه برمی گشت که تخلفاتی در آن صورت گرفته بود و با شکایت باشگاه ترکیه ای محرومیت هایی برای طارمی و باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شد. 

,

مهمترین بخش این پرونده به محرومیت باشگاه پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات تابستانی بود. پس از تعلل و کم کاریهایی که مسئولان قبلی باشگاه پرسپولیس در انتخاب وکیل و دفاع از حق باشگاه داشتند، حمیدرضا گرشاسبی تلاش کرد آب رفته را به جوی بازگرداند اما تلاش او هم به جایی نرسید. 

,

درحالی که پرسپولیسی ها امیدوار بودند پس از تغییر وکیل بتوانند رای نهایی را برگردانند و پنجره نقل و انتقالات را باز کنند اما روز پنجشنبه گرشاسبی به طور رسمی اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته خواهد ماند. 

,

حمیدرضا گرشاسبی پس از چندبار تعویق اعلام حکم نهایی سرانجام تایید کرد که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی از جذب بازیکن محروم است .

,

وی در این مورد گفت: محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی از تیم ما جدا شده اند اما امید عالیشاه و احمد نورالهی درتیم ما حضور دارند و جانشین آنها خواهند بود. من روز گذشته با بازیکنان صحبت کردم و آنها با روحیه تمرین را ادامه می‌دهند و نگران بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات نیستند چرا که بازیکنان با کیفیتی در تیم داریم.

,

به این ترتیب کار برانکو ایوانکوویچ که توانسته است دو فصل پیاپی تیمش را قهرمان لیگ برتر کند بسیار سخت شد و در فصل نقل و انتقالات نمی تواند بازی جدیدی را جایگزین سه جدا شده کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه