اخبار داغ

در یادواره شهداء گمنام و خدام زیارت سیدسلطان محمد(ع) عنوان شد؛

عشق به خدا شهادت است/باید طوری از ولایت و انقلاب دفاع کنیم که شرمنده شهداء نباشیم

عشق به خدا شهادت است/باید طوری از ولایت و انقلاب دفاع کنیم که شرمنده شهداء نباشیم
در دومین یادواره شهداء گمنام و خدام زیارت سیدسلطان محمد(ع) عنوان شد: شهدا همه تعلقات دنیوی را رها و برای انقلاب و اسلام، جانشان را فدا کردند و به وظیفه خودشان عمل کردند و ما باید طوری از ولایت و انقلاب دفاع کنیم که شرمنده آن عزیزان نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رودان نیوز؛ همزمان با ایام شهادت دکتر چمران و شهید علی حاجبی، دومین یادواره شهدای گمنام و خدام زیارت سیدسلطان محمد(ع) با حضور خانواده های شهدا، همرزمان شهدا، مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان رودان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

 

,

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهر انار استان کرمان با حضور در این مراسم با اشاره به مقام شامخ شهداء اظهار کرد:  هنر آن نیست که انسان خیلی ساده زندگی کند و خیلی ساده از دنیا برود، هنر آنست که در میان هیاهوهای سیاسی زندگی کنید و به این زیبایی انسان با خدا معامله کند و به شهادت برسد، هنری که شهید چمران در آن تعلقات دنیوی به خرج داد.

,

 

,

امام جمعه شهر انار کرمان با بیان فطرت وجودی انسان برای عاشق شدن به خداوند متعال افزود: بهترین افراد که در درگاه خداوند متعال به آنچه خواسته اند رسیدند و خداوند متعال هم می فرماید آنوقتی که انسان من را شناخت عاشق می شود، و وقتی که عاشق من شد به من عشق می ورزد من هم به او عشق می ورزم و هر کسی که من عاشقم بشوم برای خودم انتخابش می کنم و وقتی که بردمش خون بهایش را پرداخت می کنم.

,

 

,

حجت الاسلام مهری ادامه داد: یکی از خون بهای شهیدان این است که با اولین قطره خونش تمام گناهش بخشیده می شود، بعدش به مقام شفاعت می رسند.

,

 

,

وی با بیان اینکه اولیاء خدا شهدا، هستند تصریح کرد: برای اینکه فقط شهدا هستند که راست می گویند یعنی حرف و عملشان یکی است و با خدا معامله کردند.

,

 

,

حجت الاسلام شریفی امام جمعه شهر زیارتعلی بخش رودخانه در این مراسم با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی اظهار کرد: همه این عزت و آزادی که داریم وابسته به خون شهداست.

,

 

,

امام جمعه شهر زیارتعلی با بیان اینکه ما باید طوری زندگی کنیم که شرمنده خون شهدا نباشیم افزود: شهدا همه تعلقات دنیوی را رها و برای انقلاب و اسلام، جانشان را فدا کردند و به وظیفه خودشان عمل کردند و ما باید طوری از ولایت و نظام دفاع کنیم که شرمنده آن عزیزان نباشیم.

,

 

,

سرهنگ پاسدار ابراهیم حسین زاده فرمانده سپاه رودان هم در این مراسم به اشاره به جایگاه شهید چمران اظهار کرد: یکی از انسان های نخبه، مومن و با خدا در آن زمان شهید چمران بود که با وجود تحصیل رشته های علمی سخت در خارج کشور، خودش را نظام و انقلاب جدا نداست و بعداز اتمام تحصیلات به دفاع از اسلام و ولایت فقیه پرداخت.

,

 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه