اخبار داغ

پایگاه خبری چرام گزارش می دهد:

مدیران بی انصاف نباشند و خدمات نماینده را اطلاع رسانی کنند!

مدیران بی انصاف نباشند و خدمات نماینده را اطلاع رسانی کنند!
عضو شورای شهرستان چرام گفت:بعضی از مدیران بی انصافی نکنند و در رابطه با کارهایی که خیرین با رایزنی نماینده برای مردم در شهرستان انجام می دهند را اطلاع رسانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام، ایوب نوروزی عضو شورای شهرستان چرام  در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و تحریم ها و همچنین با توجه به بودجه شهرستان در سال ۹۷ و اینکه دولت به تنهایی قادر به انجام و تکمیل پروژه ها نیست، جا دارد که مدیران از ظرفیت خیرین در شهرستان استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

 

,

وی افزود:بعضی از مدیران بی انصافی نکنند و در رابطه با کارهایی که خیرین با رایزنی نماینده برای مردم در شهرستان انجام می دهند را اطلاع رسانی کنند.

,

 

,

 نوروزی اظهار کرد: در رابطه با آب توگبری که امور عشایر در جریان کامل آن است، لوله های انتقال آب از طریق خیر و با رایزنی حاج هاشمی نماینده شهرستان تامین شد که انتظار داشتم جناب آقای اجتهادی به فرماندار جدید گزارش دهد.

,

 

,

عضو شورای شهرستان بیان کرد:دررابطه با مدارس پیش ساخته و مدارسی که توسط خیرین بدون بودجه دولتی انجام شده اند،حرفی شنیده نمیشود و رئیس آموزش و پرورش به راحتی از گزارش این عملکرد نماینده گذشت کرد.

,

 

,

وی افزود:همچنین با رایزنی حاج هاشمی از وزیر نفت برای ورزشکاران چرام چمن مصنوعی اختصاص داده شده که جا دارد مدیر محترم ورزش و جوانان پیگیر باشد و بودجه ای که از طرف دولت به ورزش و جوانان داده میشود،در جای دیگری هزینه کنند . 

,

 

,

 نوروزی درپایان بیان کرد:خدمت دوستان عرض میکنم که جناب حاج هاشمی ذره ای از تلاش برای مردم دریغ نخواهد کرد و همیشه هم حرف اول و آخر نماینده این است که خدا می بیند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه