اخبار داغ

حداقل و حداکثر نرخ طلای سرخ چقدر؟

حداقل و حداکثر نرخ طلای سرخ چقدر؟
یک مقام مسئول گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز، صادرات زعفران به صورت قاچاق و با استفاده از کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک مقام مسئول گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز، صادرات زعفران به صورت قاچاق و با استفاده از کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


غلامرضا میری نایب رئیس شورای ملی زعفران از رکود حاکم بر بازار طلای سرخ خبر داد و گفت: با توجه به مسائل اقتصادی و کاهش تقاضا برای خرید، بازار زعفران در رکود به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه صادرات طبق روال عادی انجام می‌شود، افزود: البته در شرایط کنونی صادرات زعفران به صورت رسمی صورت نمی‌گیرد چرا که هیچ صادرکننده‌ای به خود جرات نمی‌دهد که زعفران را با دلار ۷ هزار تومان خریداری کند و با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان به سیستم بانکی برگرداند، به همین خاطر این امر قاچاق زعفران و استفاده از کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف را نیز به همراه داشته است.

میری حداقل نرخ هر کیلو طلای سرخ را ۳ میلیون و ۷۰۰ و حداکثر ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار اعلام کرد.

این مقام مسئول قیمت زعفران در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز، نمی‌توان پیش بینی خاصی راجع به قیمت زعفران در بازار داشت.

وی درباره آخرین وضعیت صادرات طلای سرخ تصریح کرد: بنابر آمار گمرک در فروردین ماه امسال ۱۲ تن و ۱۹۴ کیلو و در اردیبهشت ماه ۲۵ تن و ۶۶۹ کیلو به بازار‌های هدف صادر شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل به سبب نوسان نرخ ارز، مسائل سیاسی، پیش بینی تجار و خرید زودتر از موعد، حاکی از روند افزایشی دارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

منبع: باشگاه خبرنگاران

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه