اخبار داغ

مدیر تبلیغات اسلامی اسدآباد:

امروز باید روحانیون به فضای مجازی مسلط تر باشند/ضرورت ترویج تبلیغ دین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی

امروز باید روحانیون به فضای مجازی مسلط تر باشند/ضرورت ترویج تبلیغ دین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی
مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با اشاره به نقش فضای مجازی در زندگی روزمره مردم، تبلیغ دین را با استفاده از ظرفیت این فضا مهم دانست و گفت: امروز باید روحانیون فضای مجازی را نادیده نگیرند و درراستای تبلیغ دین از آن استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد حیدری راد در گفتگو با خبرنگار نافع، با اشاره به سالروز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: تبلیغ دین یکی از مهمترین رسالتهای همه انبیاء، امامان معصوم و بزرگان ما بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,


وی تصریح کرد: هدف از تبلیغ دین این است که انسان خوب زندگی کند، دروغ نگوید، به بدن ضرر نرساند و البته در کنار دنیای خود برای آخرت هم توشه ای داشته باشد.

,
,


مدیر تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل در اول تیرماه سال 60 امر فرمودند که سازمان تبلیغات با هدف ساماندهی اعزام مبلغ برای تبلیغ دین شکل بگیرد.

,
,


وی با بیان اینکه در طول 40 سال عمر انقلاب سازمان تبلیغات بین مردم خوب جا افتاده و مورد تایید مراجع تقلید است، افزود: این سازمان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی خانه های قرآنی را ایجاد کرده و البته دوره های تربیت قرآنی هم برگزار شده است.

,
,


حیدری راد مدیریت هیات مذهبی را از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی خواند و افزود: این سازمان یک نهاد حوزوی است که در کنار اعرام مبلغ و مبلغین، مدیریت هیات مذهبی و مداحان، ایجاد موسسات قرآنی، برنامه های اوقات فراغت را در ایام تابستان برگزار می کند.

,
,


وی خاطر نشان کرد که در هر شهرستانی یک کتابخانه تخصصی در سازمان تبلیغات ایجاد شده است.

,
,


مدیر تبلیغات اسلامی اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به فضای مجازی و ضرورت مدیریت آن اشاره کرد و گفت: متاسفانه ما خیلی در این بخش تخصص نداریم و باید آموزشهایی در این زمینه انجام بگیرد که روحانیون به استفاده از این فضا بیشتر توجه کنند چرا توجه جانعه بیشتر در این مسیر است.

,
,


وی اذعان داشت: البته ما در استفاده از فضای مجازی به ایجاد دو وبلاگ و کانالی در پیام رسان داخلی سروش پرداخته ایم.

,
,


حیدری راد با اشاره به کمبود روحانی ور شهرستان گفت: امروز برای استقرار روحانیون در شهرستان باید امکان آن فراهم شود که این انر مستلزم حمایت مردمی است.

,
,


وی افزود: ما برای استقرار روحانی در شهرستان مشکلی نداریم و این امر نیارمند مشارکت مردم است و مردم باید بدانند که وجود روحانی برای تبلیغ دین و تقویت اعتقادات دینی آنان یک ضرورت است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه