اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

عقب‌نشینی از تصمیم و پس‌گرفتن امضای طرح سوال از رئیس جمهور و وزرا، آفت مجلس است

عقب‌نشینی از تصمیم و پس‌گرفتن امضای طرح سوال از رئیس جمهور و وزرا، آفت مجلس است
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: عقب نشینی از تصمیم گیری در مجلس به عنوان آفت مهم دیده می شود که باید در این رابطه نظارت قوی صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با صاحب نیوز، با اشاره به اینکه باید روی تصمیم گیری در مجلس شورای اسلامی ایستاد، اظهار کرد: عقب نشینی از تصمیم، آفت مجلس است و اگر نماینده ای امضایی مبنی بر طرح سوال از رئیس جمهور یا وزرا بکند، موید تصمیم بوده و نباید امضا را پس گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: برخی از نمایندگان به خاطر برخی مسائل یا وعده ها و یا حل مشکلاتی از منطقه استحفاظی شان، از امضا سر باز می زنند و این رفتار در شان مجلس نیست.

,

وی به 108 امضای طرح سوال از رئیس جمهور که اخیرا در مجلس گرفته شد، اشاره کرد و گفت: با کمال تاسف حضور روابط عمومی پارلمان دولت ها و وزیران در مجلس و دادن امتیاز و پس گرفتن امضای نمایندگان کار درستی نیست و من در این خصوص به رئیس مجلس تذکر جدی داده ام.

,

حجت السلام سالک تصریح کرد: وقتی این رفتارها به کرات تکرار می شود، این تعبیر که مجلس را دولت اداره کرده و مجلس تسلطی بر مصالح کشور و مجلس ندارد به خوبی احساس می شود که هیئت رئیسه مجلس باید در این خصوص نظارتی دقیق به عمل آورد.

,

وی با بیان اینکه با یک حرکت لابی مدیران، موضوع طرح سوال از دست نمایندگان خارج می شود، خاطرنشان کرد: پس گرفتن امضا و رد تصمیم گیری در مجلس، اهداف نظارت بر دولت و دستگاه ها را سست می کند و خارج شدن از تصمیم با لابی گری مدیران، میدان را به مدیران متخلف برای بسط قانون گریزی خواهد داد که باید به آن رسیدگی کرد و جریان پشت صحنه را دریافت.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس، سرپیچی و کاهلی مدیران در اجرای قانون و فرایند قانون گذاری را به عنوان آفت دیگر در سایه عقب نشینی از تصمیم گیری نمایندگان مجلس عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه