اخبار داغ

به مناسبت بیست و یکمین سال شهادت؛

سالگرد شهید غلامی در مهاباد اردستان برگزار شد/ تصاویر

سالگرد شهید غلامی در مهاباد اردستان برگزار شد/ تصاویر
به مناسبت بیست و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا غلامی مراسمی در زادگاه این شهید در شهر مهاباد اردستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ به مناسبت بزرگداشت بیست و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا غلامی فرمانده گروه تفحص لشکر 14 امام حسین(ع) عصر دیروز در شهر مهاباد اردستان مراسمی برگزار شد که در این مراسم دو نفر از همرزمان شهید خاطراتی را بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شهدای انقلاب اسلامی سند افتخار جمهوری اسلام هستند

, شهدای انقلاب اسلامی سند افتخار جمهوری اسلام هستند, شهدای انقلاب اسلامی سند افتخار جمهوری اسلام هستند,

نماینده مردم اردستان در مجلس در ادامه اظهار کرد: نقاط قوت جمهوری اسلامی همین شهدای گرانقدر هستند که در کل کشور نورانیت خاصی را بخشیده اند.

,

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد افزود: بهترین نعمت یک فرد جان اوست که خداوند آن را در راه خودش می پذیرد و نعمت شهادت را به صالحین خود عطا می کند و در واقع شهدای انقلاب اسلامی سند افتخار جمهوری اسلامی هستند.

,

وی گفت: شهید بهشتی فردی بود که در انقلاب اسلامی همتا ندارد و به قدری عظمت پیدا کرد که خداوند بهترین خصلت که شهادت در راه خودش است را به او عطا فرمود.

,

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه باب شهادت در کشورمان باز است و نمونه آن شهدای مدافع و حرم شهید حججی ها هستند، تصریح کرد: مسیر شهادت باز بوده و همه از خدا بخواهیم که ختم زندگی و کارمان را شهادت در راه خودش قرار دهد.

,

وی تاکید کرد: همه آرزو کنیم و بخواهیم تا در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و شهدا تحت سایه مقام معظم رهبری به زندگی اخروی رهنمون شویم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه