اخبار داغ

یادداشت از فعال سیاسی اصلاح طلب؛

️گره دولت در انتخاب فرماندار جدید تنگستان

️گره دولت در انتخاب فرماندار جدید تنگستان
تاخیر دولت در معرفی فرماندار جدید تنگستان باعث شده گمانه زنی های متعددی شود، اما فارغ از چرایی این تعلل آسیب های استمرار وضع نامطلوب فعلی می تواند خسارت جبران ناپذیری به بار آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، محسن قاسمی زاده؛ تاخیر دولت در معرفی فرماندار جدید تنگستان باعث شده گمانه زنی های متعددی شود، اما فارغ از چرایی این تعلل آسیب های استمرار وضع نامطلوب فعلی می تواند خسارت جبران ناپذیری به بار آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

چهار ماه پیش عادل دهدشتی فرماندار سابق تنگستان به عنوان سرپرست اداره کل سیاسی استانداری بوشهر منصوب و احمد دشتی معاون سیاسی فرمانداری تنگستان به عنوان سرپرست فرمانداری انتخاب شد.

,

در چند ماه اخیر گزینه های متعددی در فضای مجازی (بدون ذکر آنها) برای تصدی فرمانداری تنگستان مطرح که به واقعیت نپیوست.

,

, ,

اما سوال اساسی اینجاست، جناب گراوند استاندار بوشهر که خود سابقه وزارت کشوری و نیز سابقه مدیریتی داشته است، چه طور نتوانسته اند به جمع بندی نهایی برای انتخاب سومین فرماندار تنگستان برسند؟ آیا قرار است دوباره سیگنالها از ناحیه شخص و گروه خاصی برسد؟ آیا در تنگستان نیروی انسانی مجرب و دلسوز برای فرمانداری وجود ندارد؟

,

احزاب سیاسی اصلاح طلب تنگستان از حسن ابراهیمی مدیر کل حوزه استاندار و دکتر زرین فر معاون پشتیبانی استاندار انتظار بیشتری داشته و در این برهه باید به استاندار مشورت داده و کمک کنند و سکوت جایز نیست.

,

اجازه ندهند نیرویی به تنگستان بیاید که رزومه ای کسب کند و بعد از مدتی بخواهد برود، کارهای بزرگ، فرماندار بزرگ می خواهد و همانطور که در دولت اصلاحات برای تنگستان رقم خورد، شاید هم شخص استاندار از این دو نظری نخواسته است.

,

به رغم این تحلیل ها باید اذعان کرد تداوم وضع نابسامانی فعلی می تواند به مثابه سدی مانع توسعه شتابناک تنگستان و تحقق مطالبات شهروندان شود، ساعت ها و روزها به سرعت می گذرد و تاخیر در معرفی فرماندار تنگستان و همچنین تغییرات احتمالی در برخی ادارات این شهرستان موجب شده عملا"روند توسعه و بر نامه ریزی بلند مدت برای توسعه این شهرستان با چالش هایی مواجه شود.

,

رتبه نهم شاخص توسعه، رتبه نخست بیکاری، آسیب های اجتماعی، سهم کم شهرستان از اعتبارات پارس جنوبی و اعتبارات ملی، وجود سیصد پروژه نیمه تمام ملی و استانی، مشکلات بندری و آب، گردشگری و راههای مواصلاتی موجب شده سهم تنگستان در برنامه ششم توسعه مشخص نباشد.

,

به راستی گره دولت در انتخاب فرماندار جدید تنگستان کی قرار است گشوده شود، موضوعی که اصلا"خوشایند نیست!

,

 

,

/ انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه