اخبار داغ

موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران:

دشمنان از همه امکانات علیه انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند/ مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند

دشمنان از همه امکانات علیه انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند/ مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند
خطیب نماز جمعه امروز تهران گفت: موقعیت امروز انقلاب اسلامی، موقعیت احزاب در زمان پیامبر اکرم (ص) است و ما در این شرایط باید مراقب باشیم که فریب نخوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب موقت نمازجمعه تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: موقعیت امروز انقلاب موقعیت حساسی است و ما باید این حساسیت را درک کنیم. این موقعیت همانند موقعیت جنگ احزاب در زمان پیامبر اکرم (ص) است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: جهان اسلام با یک حمله گسترده از ناحیه دشمنان مواجه شده و همه آنها به رهبری آمریکا دست به دست هم داده‌اند و در مقابل این انقلاب ایستاده‌اند. بدانیم آنها دشمن ما هستند و مراقب باشیم که فریبمان ندهند. 

,

خطیب نماز جمعه امروز تهران اظهار داشت: دشمنان از همه امکاناتشان علیه انقلاب ما استفاده می‌کنند و ما باید حواسمان جمع باشد، ابزاری که آنها فراهم کردند فراوان است و البته مقام معظم رهبری در هر مقطعی سخنانی بیدارکننده خطاب به مردم و مسئولین می‌‌فرمایند. 

,

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: دشمنان ما همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی و سعودی کم خیانت نکردند و کم ضربه نزدند، آمریکایی‌ها هزار فرزند را از مادرانشان جدا کردند و با این بهانه که اینها مهاجر هستند و این بچه‌ها حق ندارند با آنها باشند، از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

,

وی ادامه داد: ماهیت سیستم حاکم بر آمریکا ظلم و جنایت است و ما امیدواریم این قلدر که همانند عمر‌وبنعبدود به میدان آمده و همانطور که او توسط حضرت علی (ع)کشته شد این قلدر نیز توسط علی زمان از میان برداشته شود.

,

وی افزود: اشکال این ستمگر این است که راه را گم کرده است؛ نه می‌شنوند و نه می‌بینند و نه پندهای تاریخ را می‌فهمند. این ستمگران می‌گویند که دنیا دست ما است. ما می‌توانیم مخالفین‌مان را سرکوب کنیم و آنقدر خونریزی کنیم تا حکومت یگانه شویم. 

,

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: به مردم یمن، فلسطین و غیره ستم روا می‌دارند به امید اینکه حکومتشان دوام پیدا کند در حالی که از همین طریق حکومتشان نابود خواهد شد. ظاهربینان می‌گویند که کار مظلومین با این حساب و کتاب‌های مادی به جایی نمی‌رسد اما آنها دست‌ها و امدادهای پشت پرده خداوند را نمی‌بینند. 

,

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: آن کسانی که می‌گویید هنوز می‌توانیم با مذاکره با آمریکا مشکلات را حل کنیم، می گویم آمریکا جز جرم و جنایت کاری نکرده و به دنبال منافع خود است. اگر روحیه انزجار و بیزاری از آمریکا در وجود ما باشد خدا به داد ما می‌رسد، حساب ظواهر را نکنید.

,

وی افزود: خدا چطور در ماجرای طبس آمریکایی‌ها را نابود کرد؟ اگر ما درست عمل کنیم خدا به ما خواهد گفت که نگران نباشید. 

,

خطیب نماز جمعه امروز تهران در پایان خطاب به رئیس جمهور آمریکا، گفت: آقای ترامپ هر چه می‌خواهی تحریم کن اما بدان که نتیجه تحریم رسوایی خود تو است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه