اخبار داغ

خلاصه خطبه های نماز جمعه کهگیلویه وبویراحمد:

جایگاه رفیع قوه قضائیه باید حفظ شود/برخورد با پدیده حقوق های نجومی مهمترین مطالبه مردم از قوه قضائیه/ضعف مدیریت در مواجه با آتش سوزی در کهگیلویه و بویراحمد

جایگاه رفیع قوه قضائیه باید حفظ شود/برخورد با پدیده حقوق های نجومی مهمترین مطالبه مردم از قوه قضائیه/ضعف مدیریت در مواجه با آتش سوزی در کهگیلویه و بویراحمد
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

امام جمعه موقت یاسوج گفت: جایگاه رفیع قوه قضائیه باید حفظ شود

, امام جمعه موقت یاسوج گفت: جایگاه رفیع قوه قضائیه باید حفظ شود, امام جمعه موقت یاسوج گفت: جایگاه رفیع قوه قضائیه باید حفظ شود,

حجت الاسلام موسوی اعظم امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه گفت: علمی انسان را به سر از مستقیم دعوت می کند که احترام استاد مد نظر باشد جامعه ای که قدر عالمان دین در هر حوزه ای را نداند خیر و برکت آن از بین خواهد رفت چرا که اثر وجودی یک استاد که نفع به انسان می رساند و با علمش عده ای را در علوم مختلف اموزش دهد و تربیت کند این عالم با فضیلت تر از هفتادهزار عابد و فاضل است.

,


وی افزود:انسان به معنای واقعی کلمه باید در برابر خالق خودش تعظیم واقعی را داشته باشد انسان مومن واقعی کسانی هستند که چنین باور و دیدگاهی دارند نگو گناه کوچک است ببین معصیت چه کسی را انجام دادی به کوچکی گناه نگاه نکن ببین دستور چه کسی را زیر پا گذاشته ای وقتی ایمان واقعی باشد انسان هر کاری انجام می دهد برای خداوند باشد.

,
,

 

,

موسوی اعظم تصریح کرد: کسانی از زندگی مرفه واقعی روحی داشته باشند زندگی همراه با خیر و برکت دارند این زندگی هنگامی دوام واقعی دارد که همراه با احترام پدر و مادر باشدگاهی مواردی مشاهده می شود که این زندگی برکتی نخواهد داشت چه پدر مادر در دنیا باشند چه نباشند.

,


امام جمعه موقت یاسوج گفت: جایگاه رفیع قوه قضائیه باید حفظ شود اگر کسی طالب بهشت است نباید کسی را ازار و اذیت کند گواهی ناحق ندهیم بی احترامی نکنیم قضاوت ناحق نکنیم.

,
,


حجت الاسلام موسوی اعظم در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت: مهمترین مناسبت های پیش رو تاسیس سازمان تبلیغات است نکند نهج البلاغه همچون خود امیرالمومنین مظلوم واقع شود حضرت علی (ع) فرمودند: امربه معروف و نهی از منکر را ترک نکنی موقتی دغدغه مستجاب است که عامل به وظایف باشیم که پیشوایان دینی مشخص کرده اند باشیم.

,
,


وی تاکیدکرد:بیشتر سعی امام بر این بود که عالم ترین و شجاع ترین افراد را به عنوان مسئولان قوه قضایی معرفی کنند آن همه دشمنی که بر علیه شهید بهشتی ایجاد شد به دلیل مقامی بود این این شهید داشت تا جایی مسله ادامه داشت که امام فرمودند بهشتی یک ملت بود.

,
,


وی بیان کرد: برخی از علما خدمات بسیار عجیب و ماندگاری انجام دادند از جمله شیخ بهایی و علامه اگر نبودند جیزی به عنوان تشکیل نماز جمعه وجود نداشت این دو فرد آمدند و شیعه را معرفی کردند شیعه بودنمان را مدیون اباذر غفاری هستیم.

,
,


وی به مشکلات استان اشاره کرد و گفت: امسال از سال هایی است که خشکسالی وجود دارد آن برق اضافه لامپ اضافه گناه دارد و معصیت دارد سعی کنیم مراعات کنیم.

,
,

 

,

حجت الاسلام موسوی اعظم گفت میزان مصرفی و کشش برقی بیش از دستگاه آن است این مسائل را مد نظر داشته باشیم.

,


خطیب جمعه این هفته یاسوج گفت: از نیروهای انتظامی که با تلاش خود این مجرمان را دستگیر کردند تقدیر و تشکر می کنیم قوه قضایی با تمام توان در برابر این شرارت های ایستاده است یکی از مسائل که خوب آن را می شود قصاص باعث نمی شود این است و کشتارها کم شوند.

,
,


وی تاکیدکرد: اگر قصاص نباشد کشت و کشتار بیشتر از این تعداد بود اما قصاص این مسائل را کاهش می دهد، امام جنایتکاران که زمانی عراق را حمایت می کردند با انواع سلاح های مخرب به جنگ یمن رفتند اینهایی که تا این اندازه تشنه لقای آمریکا هستند چرا این مشکلات و میانمار را نمی بینند چرا اینهایی که جنگ های را ایجاد کردند را نمی ببینند ما باید ببینیم.

 

,
,
,
,

*****

, *****, *****,

 

,

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: مهمترین انتظار مردم از قوه قضائیه برخورد قاطع با پدیده حقوق های نجومی و برقرای عدالت اجتماعی در سطح جامعه است

, امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: مهمترین انتظار مردم از قوه قضائیه برخورد قاطع با پدیده حقوق های نجومی و برقرای عدالت اجتماعی در سطح جامعه است, امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: مهمترین انتظار مردم از قوه قضائیه برخورد قاطع با پدیده حقوق های نجومی و برقرای عدالت اجتماعی در سطح جامعه است,

 

,

  حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده، با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدبهشتی و 72تن از یارانش گفت: شهید بهشتی از بزرگترین و موثر ترین سرمایه های انقلاب و امام بود.

,

 

,

وی افزود: این شخصیت بزرگوار به گونه ای تاثرگذار بود که ما به درستی وی را نشناختم ولی دشمن از وی شناخت کاملی به دست آورد و در روز هفتم تیر وی و72تن از یاران باوفایش را ترورکرد.

,

 

,

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند:دستگاه قضایی در یک کشور،معیار سلامت ان کشور است،سلامت دستگاه قضایی باعث مصون ماندن دستگاه قضا از مسائل و مشکلات و چالش ها خواهد شد به طوری که در اصل 156قانون اساسی وظیفه قوه قضائیه را استقلال در رای،پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت و عهداررسالت صیانت از مسائل عمومی کشور است.

,

 

,

وی تاکیدکرد: کاهش پرونده های قضایی در محاکم قضایی و اتاله دادرسی باعث رضایت مندی بیشتر مردم از این قوه خواهدشد.

,

 

,

الهی نیا اظهارکرد: صلابت و اقتدار قوه قضائیه در برخورد قاطع با جرائم مالی،اقتصادی،حقوق های نجومی و جرائم مشهود و غیرمشهود باعث اقتدار و صلابت روز افزون این قوه خواهدشد.

,

 

,

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: مسئولان ما باید به فکر معیشت مردم باشند و به دنبال رفع مشکلات مردم باشند چرا که توجه به اقتصاد مقاومتی مهمترین اصل برای خروج از چالش های اقتصادی در کشور است.

,

 

,

امام جمعه موقت لنده خاطر نشان کرد: مسئولان باید از سفرهای خارجی غیرضروری و پرهیزکنند مبارزه با اشرافیگری و پرهیز از اسراف گرایی مهمترین وظیفه مسئولان است.

,

 

,

وی با اشاره به نامگذاری یکم تیرماه به نام روز اصناف گفت: اصناف و بازاریان همواره در خط مقدم پشتیبانی از انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود چرا که امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و اگر این بازاریان به وظیفه خود که رعایت انصاف و تامین نیازمندی های مردم است درست عمل کنند شاهد موفقیت های خوبی در عرصه های اقتصادی خواهیم بود.

,

 

,

الهی نیا اظهارکرد: بازاریان باید از افزایش خودسرانه قیمت ها جلوگیری کنند و به حمایت از کالای ایرانی بپردازند و بهترین کالاها را به مردم ارائه دهند.

,

 

,

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: تخریب قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع نشانه جهل و نابخردی حکام وهابی سعودی در عناد با دین اسلام است.

,

 

,

وی افزود: تخریب مزارائمه اطهار در قبرستان بقیع سندی دیگر از مظلومیت شیعه و دشمنی وهابیون با دین مبن اسلام و ائمه اطهار(ع) است.

,

 

,

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: تبلیغات اسلامی از جمله ادارات موثر در ترویج اندیشه های دین مبین اسلام و ارزش هاو آرمان های انقلاب اسلامی است که از بدو تشکیل انقلاب اسلامی رسالت پاسداری از حریم معنوی و فرهنگی کشور را برعهده دارد.

,

 

,

وی تاکیدکرد: نقش تبلیغی تبلیغات اسلامی در چهاردهه گذشته باعث خنثی سازی توطئه های دشمنان شده است به طوری که با تهاجم گسترده فرهنگی با تبلیغ دین و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه همواره مدافع ارزش ها در جامعه بوده است.

,

 

,

الهی نیا اظهارکرد: ششم تیرماه سالروز ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران به دست منافقین کوردل است که به لطف خداوند ایشان از این ترور مصون ماند.

,

 

,

وی تاکیدکرد: برگزاری مهمترین مارتن علمی کشور را در پیش خواهیم داشت که بعد از 12سال تلاش در این روز باید شاهد نتیجه گرفتن در روز کنکور در رشته های مختلف باشیم.

,

 

,

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: انتظارمی رود خانواده ها با تامین ارامش روحی و روانی و پرهیز از استرس زمینه ای مناسب برای کنکور فرزندان خود فراهم کنند.

,

 

,

وی تاکیدکرد: در این چند روز کنکور با صرفه جویی برق می توانیم در تامین برق مکان های برگزاری کنکورهمکاری مضاعفی با آموزش وپرورش داشته باشیم.

,

 

,

الهی نیا گفت: مهمترین اتفاق هفته گذشته بحث اتش سوزی در کوه سرخون منطقه موربید بخشرمرکزی شهرستان لنده بود که استمدادستادمدیریت بحران از دستگاه های اجرایی و عملیاتی به خصوص دوستداران طبیعت و با همکاری بالگردهای اوراژنس و هوانیوزپایگاه هوایی مسجدسلیمان صورت گرفت.

,

 

,

وی تاکیدکرد: اطفای این آتش سوزی بیش از سه روز به طول انجامید که با تلاش و مجاهدت کارکنان منابع طبیعی،ستادمدیریت بحران،سپاه و بسیج،جمعیت هلال احمر،کارکنان شبکه بهداشت،هئیت کوه نوردی، دوستداران طبیعت و مردم صورت گرفت.

,

 

,

وی تاکیدکرد:اما فصل ، فصل گرما و اتش سوزی است کهانتظار می رود مردم،چوپانان و همه کسانی که ازطبیعت استفاده می کنند در هنگام برپایی آتش از خاموش کردن آن اطمینان حاصل کنند تا عواقب ان باعث این فاجعه میلیاردی در منطقه شده است.

,

 

,

الهی نیا گفت: صرفه جویی در مصرف آب مهمترین توصه مسئولان به مردم است که با توجه به خشکسالی ها و کم شدن بستر رودخانه ها و سفره های آبی مردم رعایت کنند.

,

 

,

مسئول تبلیغات اسلامی لنده خاطر نشان کرد: امروز دومین برحان جهان بحث بحران کمبود آب است که لازم است همه در این مقوله صرفه جویی کنند.

,

 

,

وی تاکیدکرد: در حالی که مردم سرگرم جام جهانی هستند شاهد ائتلاف سعودی، امریکایی و اسرائیلی در منطقه یمن هستیم که کودکان و زنان بی دفاع یمنی در اوج بی رحمی در حال قتل عام هستند.

,

 

,

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: 31خرداد سالروز شهادت شهید دکر مصطفی چمران یکی از مجاهدان و مغزهای متفکر ایرانی در هشت سال دفاع مقدس است که یاد و نام این شهید را برای همیشه گرامی میداریم.

,

 

,

*****

, *****, *****,

پرده برداری امام جمعه موقت چرام از عملکرد بخشدار/سیاسی کاری برای شما آب و نان میشود!

, پرده برداری امام جمعه موقت چرام از عملکرد بخشدار/سیاسی کاری برای شما آب و نان میشود!, پرده برداری امام جمعه موقت چرام از عملکرد بخشدار/سیاسی کاری برای شما آب و نان میشود!,

جت الاسلام مجتبی فرهمند ظهر امروز در خطبه های اول نماز جمعه این هفته چرام با اشاره به تاکید خداوند بر تقوای الهی،اظهار کرد: طبق آیات و روایات بخش عظیمی از مشکلات و موانع زندگی بشری بر اثر گناهان بندگان است.

,


امام جمعه موقت چرام در خطبه دوم نماز سیاسی،عبادی به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و صدور فرمان حضرت امام مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی،عنوان داشت: امروزه دشمن بعد از ناامیدشدن ازجنگ سخت وحمله نظامی، تدبیرجنگ نرم را در پی گرفته است.

,
,

وی،افزود: زمانی مقام معظم رهبری از آن به شبیخون فرهنگی و در برهه ای به رخنه فرهنگی و اخیرا جریان نفوذ تعبیر کرده اند و فرمودند فرهنگ مثل همین اکسیژنی است که مردم تنفس می کنند و دشمن هم روی همین نکته زوم کرده است.

,

حجت الاسلام فرهمند،تصریح کرد: دشمن تمام قدرت و توان خود را به کار بسته است که از راه دین و فرهنگ به ما ضربه بزند و هر روز شبهاتی را به صورت دقیق بر پیکره دین وارد می می کند اما به یمن دستور حضرت امام ره مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی،امروزه در اکثر نقاط میهن عزیز اسلامی،علما و روحانیون در طرح های متفاوتی در قالب برنامه ریزی همین سازمان تبلیغات اسلامی جوابگوی شبهات و هجمه های دشمنان هستند.

,

خطیب جمعه چرام با اشاره به روز مبارزه با مواد مخدر،خاطرنشان کرد: این ماده افیونی و خطرناک که امروزه به شیوه های مدرن و صنعتی مختلف در اختیار جوانان و نوجوانان جامعه قرار می گیرد،نظام مقدس جمهوری اسلامی از حیث جغرافیایی در منطقه ای واقع شده که همسایه های مرزی ما به صورت آزاد و علفی کاشت و برداشت مواد مخدر دارند و کشور ما هزینه های بسیار زیادی از جمله نیروی انسانی و شهدایی که ما در راه مقابله با این مقاله شوم تقدیم کرده ایم را متحمل شده است.

,

وی در بخش بعدی از سخنان خود به سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران،گفت: یک روز بعد از سو قصد به جان مقام معظم رهبری در سال 60 جلسه ای در دفتر مرکزی حزب جمهوری با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای هیئت دولت برگزار شد،در همین ساعت منافقین در عوض برکناری بنی صدر خائن دست به این جنایت هولناک زدند.

,

هفته قوه قضاییه از دیگر مواردی بود که حجت الاسلام فرهمند به آن اشاره داشت و متذکر شد: امام ره قوه قضاییه را مساعدترین مکان نظام دانسته اند و آن را ملجا و پناهگاه مردم ستمدیده و مظلوم بیان کردند و تضعیف آن را بر خلاف موازین اسلامی دانسته اند.

,

وی،اضافه کرد: مردم باید به قوه قضاییه اعتماد کامل داشته باشند و در اجرای احکام و قوانینی که بر اساس موازین شرعی صادر می شوند،کمک کار این نهاد و قوه محترم باشند چون اجرای احکام بر اساس تعالیم دینی ضامن سلامت و امنیت پایدار در جامعه اسلامی است.

,

امام جمعه چرام در بخش بعدی از سخنان خود به سخنان اخیر بخشدار مرکزی چرام در شورای اداری صحبت کرد و متذکر شد: جناب افسردیر در شورای اداری جملاتی را بر زبان جاری کردند که ما آن را مصداق هتک حرمت به لباس مقدس روحانیت و پیامبر اکرم می دانیم و این حق را برای خودم و همه طلاب عزیز قایل هستم که اینجا و در چند جمله جواب وی را دهیم.

,

وی گفت: اول خطاب و سلام من به استاندار محترم و پرتلاش کهگیلویه و بویراحمد هست که در بدو ورود به استان با تغییرات و جابجایی مدیران و انتصاب بعضی مدیران تحول خوبی در راه برون رفت از مشکلات در استان ایجاد کرده اند: جناب اقای احمدی در کنار توجه به مدیران استانی یک عنایت و توجه ویژه ای هم به مدیران جز شهرستانی خصوصا در چرام داشته باشید و ببینید چه رزومه ای به جای گذاشته اند و چه خدمتی به مردم ارائه داده اند.

,

فرهمند،تصریح کرد: بخشدار مرکزی چرام به جای رسیدگی به وظیفه ذاتی خود یعنی بررسی مشکلات و معضلات روستاها و دهیاری ها،در جلسات و شورای اداری مدیران را به تقابل با علما و عمامه به سرها دعوت می کنند و بیان کرده اند که مدیران از کدام عمامه به سر می ترسند.

,

وی،افزود: جناب اقای مدیر دولت اسلامی،ادبیات شما ادبیات زمان پهلوی است که مردم و مدیران را به تقابل با علما دعوت می کردند، اصلا شما می دانید پای این میز و صندلی مدیریت شما خون چندین طلبه عمامه به سر از آغاز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ریخته شده است،یقینا نمی دانید وگرنه به جای رسیدگی به مشکلات و موانع مردم مظلوم و نیازمند در روستاها در فضای مجازی از فتنه و فتنه گران حمایت نمی کردید و به آنها افتخار نمی کردید و رهبر سیاسی خود نمی دانستید.

,

خطیب جمعه موقت چرام،ادامه داد: وظیفه شما نه دفاع از فتنه و فتنه گران است بلکه با نظارت بر انتخاب دهیار برای روستاهای زیر مجموعه مدیریت شماست و گناه مردم روستای شهرک و کره شهبازی چه بوده که الان یکسال از انتصابات شوراهای شهر و روستا می گذرد و هنوز دهیار انتخابنکرده اید،مشکل شما با گزینه انتخابی دهیاری شهرک چیست جز اینکه وی در سال 88 از فتنه و فتنه گران تبری جسته اند.

,

وی با طرح این پرسش که در ماه رمضان به روستای تمبی در کنار دست شما سر زدید،گفت: چرا مردم روزه دار و متدین این روستا از حیث آب شرب در مضیقه باشند،اقای بخشدار به جای سیاسی کاری محض که برای شما نام و نان دارد به فکر نان و آب و مردم باشید که وعده آن را در برجام داده بودید.

,

 

,

*****

, *****, *****,

امام جمعه شهر لیکک: چرا هنوز مرز منابع طبیعی بهمئی با استان و شهرستان های همجوار مشخص نیست؟/ضعف مدیریت در مواجه با آتش سوزی در کهگیلویه و بویراحمد
 

, امام جمعه شهر لیکک: چرا هنوز مرز منابع طبیعی بهمئی با استان و شهرستان های همجوار مشخص نیست؟/ضعف مدیریت در مواجه با آتش سوزی در کهگیلویه و بویراحمد, امام جمعه شهر لیکک: چرا هنوز مرز منابع طبیعی بهمئی با استان و شهرستان های همجوار مشخص نیست؟/ضعف مدیریت در مواجه با آتش سوزی در کهگیلویه و بویراحمد,
,

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه این هفته شهرستان بهمئی در خطبه های نماز عبدی سیاسی جمعه این هفته گفت: لزوم خرید کالاهای داخلی و حمایت از کالا و کارگران ایرانی از ضرورت جامعه است.
 

, حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه این هفته شهرستان بهمئی در خطبه های نماز عبدی سیاسی جمعه این هفته گفت: لزوم خرید کالاهای داخلی و حمایت از کالا و کارگران ایرانی از ضرورت جامعه است.,
,

حجت الاسلام افروغی عامل نابسامانی های حوزه های مختلف اقتصاد کشور را مسئولان کشوری دانست.
 

, حجت الاسلام افروغی عامل نابسامانی های حوزه های مختلف اقتصاد کشور را مسئولان کشوری دانست.,
,

وی تصریح کرد:اظهار نظر کارشناسان و نخبگان و راه اندازی کمپین ها می تواند در کنترل و ثبات قیمت ها موثر باشد.
 

, وی تصریح کرد:اظهار نظر کارشناسان و نخبگان و راه اندازی کمپین ها می تواند در کنترل و ثبات قیمت ها موثر باشد.,
,

امام جمعه شهر لیکک ادامه داد:در فضای مجازی ما ول انگاری های زیادی هست که می توان از این حوزه هم در راستای تحقق ثبات اقتصادی بهره برد.
 

, امام جمعه شهر لیکک ادامه داد:در فضای مجازی ما ول انگاری های زیادی هست که می توان از این حوزه هم در راستای تحقق ثبات اقتصادی بهره برد.,
,

حجت الاسلام افروغی گفت:مردم هم نقش موثری در ثبات بازار دارند ؛مردم تا پول دارند به سمت بانک ها نروید، قطعا این کار به ضرر تولید و خسارت به اقتصاد کشور است.
 

, حجت الاسلام افروغی گفت:مردم هم نقش موثری در ثبات بازار دارند ؛مردم تا پول دارند به سمت بانک ها نروید، قطعا این کار به ضرر تولید و خسارت به اقتصاد کشور است.,
,

امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز گفت:دولتمردان در مواجه با برخی از کنوانسیون های بین المللی مانند سند 2030 توجه بیشتری داشته باشند ، این اسناد را کسانی تنظیم می‌کنند که به مبانی انقلاب ما اعتقاد ندارند.
 

, امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز گفت:دولتمردان در مواجه با برخی از کنوانسیون های بین المللی مانند سند 2030 توجه بیشتری داشته باشند ، این اسناد را کسانی تنظیم می‌کنند که به مبانی انقلاب ما اعتقاد ندارند.,
,

وی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی و یاران وفادار ایشان، گفت: شهید بهشتی با مجاهدت تمام کلیه قوانین دنیا را مطالعه و بررسی نمود و بعد از آن قانون اساسی کشور را تنظیم کرد.
 

, وی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی و یاران وفادار ایشان، گفت: شهید بهشتی با مجاهدت تمام کلیه قوانین دنیا را مطالعه و بررسی نمود و بعد از آن قانون اساسی کشور را تنظیم کرد.,
,

حجت الاسلام افروغی افزود: قوه قضائیه نقش بی بدیلی در حفظ امنیت کشور دارد و کسب حق ندارد به این نهاد مقدس خدشه وارد کند.
 

, حجت الاسلام افروغی افزود: قوه قضائیه نقش بی بدیلی در حفظ امنیت کشور دارد و کسب حق ندارد به این نهاد مقدس خدشه وارد کند.,
,

وی گفت:دستگاه قضا در خیلی از پرونده های مهم و کلان کشوری به خوبی ورود پیدا کرد.
 

, وی گفت:دستگاه قضا در خیلی از پرونده های مهم و کلان کشوری به خوبی ورود پیدا کرد.,
,

حجت الاسلام افروغی خاطرنشان کرد: دستگاه قضا،دستگاهی مهم، مستقل و با اقتدار است .
 

, حجت الاسلام افروغی خاطرنشان کرد: دستگاه قضا،دستگاهی مهم، مستقل و با اقتدار است .,
,

وی افزود:از ریاست،دادستان،کارکنان و شورای حل اختلاف دادگستری شهرستان بهمئی که با تمام تلاش در راستای حفظ امنیت شهرستان کار می کنند، تقدیر و تشکر می کنیم.
 

, وی افزود:از ریاست،دادستان،کارکنان و شورای حل اختلاف دادگستری شهرستان بهمئی که با تمام تلاش در راستای حفظ امنیت شهرستان کار می کنند، تقدیر و تشکر می کنیم.,
,

امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز با اشاره به آتش سوزی کوه حاتم، گفت: در بحث آتش سوزی ها علاوه بر اینکه مسئولان محلی تلاش زیادی داشتند، ما هم در دفتر تشکیل جلسه دادیم،سپاه، بسیج و مردم تلاش بی وقفه داشتند ، اما مردم باید بدانند اشکال کار کجاست.
 

, امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز با اشاره به آتش سوزی کوه حاتم، گفت: در بحث آتش سوزی ها علاوه بر اینکه مسئولان محلی تلاش زیادی داشتند، ما هم در دفتر تشکیل جلسه دادیم،سپاه، بسیج و مردم تلاش بی وقفه داشتند ، اما مردم باید بدانند اشکال کار کجاست.,
,

حجت الاسلام افروغی افزود:مردم بدانید که هنوز مرز منابع طبیعی ما با استان و شهرستان های همجوار مشخص نیست.
 

, حجت الاسلام افروغی افزود:مردم بدانید که هنوز مرز منابع طبیعی ما با استان و شهرستان های همجوار مشخص نیست.,
,

وی گفت:عامل اصلی این آتش سوزی کوره های ذعال پذیری است اما احتمال دارد در بین این افراد مسئولانی باشند که سود آنها در این کار است.
 

, وی گفت:عامل اصلی این آتش سوزی کوره های ذعال پذیری است اما احتمال دارد در بین این افراد مسئولانی باشند که سود آنها در این کار است.,
,

امام جمعه شهر لیکک ادامه داد:موضوع بعد کمبود امکانات در ستاد بحران شهرستان است هر چند نیروی انقلابی مستعد پای کار زیاد داریم اما ستاد بحران بهمئی حتی 10عدد بیل هم ندارد.
 

, امام جمعه شهر لیکک ادامه داد:موضوع بعد کمبود امکانات در ستاد بحران شهرستان است هر چند نیروی انقلابی مستعد پای کار زیاد داریم اما ستاد بحران بهمئی حتی 10عدد بیل هم ندارد.,
,

وی تصریح کرد:ضعف مدیریت در مواجه با آتش سوزی های استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
 

, وی تصریح کرد:ضعف مدیریت در مواجه با آتش سوزی های استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.,
,

وی در بخش پایانی خطبه ها نامه عده ای از سیاسیون به رئیس جمهور آمریکا را ذلت بار و ننگین خواند و گفت: برجام چه خاکی بر سر این ملت زد و این 100نفر ریخت که اکنون به رئیس جمهور آمریکا نامه می نویسند؟
 

, وی در بخش پایانی خطبه ها نامه عده ای از سیاسیون به رئیس جمهور آمریکا را ذلت بار و ننگین خواند و گفت: برجام چه خاکی بر سر این ملت زد و این 100نفر ریخت که اکنون به رئیس جمهور آمریکا نامه می نویسند؟,
,

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:شناسانه این افراد سیاه و نکبت بار بوده و این افراد آلن افراد دشمن هستند.

, حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:شناسانه این افراد سیاه و نکبت بار بوده و این افراد آلن افراد دشمن هستند.,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه