اخبار داغ

امام جمعه تبریز؛

از مردم به‌خاطر قطعی سیستم صوتی در نماز عید فطر عذر می‌خواهم/ سرعت و دقت عمل در رسیدگی به پرونده‌ها خواست ملت است

از مردم به‌خاطر قطعی سیستم صوتی در نماز عید فطر عذر می‌خواهم/ سرعت و دقت عمل در رسیدگی به پرونده‌ها خواست ملت است
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه هنوز علت قطعی سیستم‌های صوتی به هنگام آغاز نماز عید فطر معلوم نیست، از مردم به خاطر این شرایط عذرخواهی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه مصرف آب در ایران دو برابر میانگین جهانی است، ابراز داشت: در ایام تابستان باید در مصرف برق و آب صرفه‌جویی کنیم تا با بحران مواجه نشویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: در نماز عید فطر قطعی سیستم صوتی در برخی خیابان‌های اطراف مصلی مردم را گله‌مند کرد و حق با آنان بود، سیستم صوتی مصلی امام خمینی(ره) پاسخگوی این جمعیت نیست و گفته‌ایم‌ وضعیت را سامان دهند.

,

امام جمعه تبریز با بیان اینکه از چند ماه قبل مسئولان در تلاش بودند تا سیستم‌های صوتی را مهیا کنند و تا به این لحظه برای ما هنوز روشن نیست که این قطعی عمدی است یا خیر، تصریح کرد: بنده از ارگان‌های امنیتی و اطلاعاتی هم درخواست دارم تا دراین زمینه تحقیق نمایند تا علت مسئله مشخص شود، از طرف همه مسئولان از مردم به خاطر قطعی سیستم صوتی در روز نماز فطر عذر می‌خواهم.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه باید سالم باشد تا جامعه را سالم نگه دارد، متذکر شد: اگر این قوا کارآمد باشد جاهای دیگر هم می‌توانند کارآمد باشند، قوه قضائیه باید ۱۰۰ درصد انقلابی، عادلانه، دلسوزانه، منصفانه و قاطعانه عمل کند.

,

وی اذعان داشت: در رسیدگی به پرونده‌ها سرعت و دقت عمل خواست ملت انقلاب اسلامی است، رسیدگی به پرونده‌ای در طول 4 یا 5 سال قضیه را لوث می‌کند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم به جدال‌های داخلی و خارجی بر سر الحاق ایران به کنوانسیون FATF اشاره و با بیان اینکه نمایندگان مجلس بایستی با دقت نظر خود به وظیفه سنگین‌شان در این رابطه عمل کنند، عنوان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند نمایندگان باید بدون در نظر گرفتن فشار، با ارزیابی منافع ملی تصمیم خود را اتخاذ کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه