اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

درخواست کنندگان مذاکره با آمریکا یاران شمر زمان هستند/ پس از ماجرای برجام با چه جراتی دنبال این مذاکره هستند؟

درخواست کنندگان مذاکره با آمریکا یاران شمر زمان هستند/ پس از ماجرای برجام با چه جراتی دنبال این مذاکره هستند؟
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه نویسندگان نامه به رهبری برای مذاکره با امریکا یاران شمر زمان هستند، گفت: این افراد که همان یاران شمر زمان هستند، با وجود نمایان شدن چهره آمریکا در برجام با چه جراتی دنبال مذاکره با آن‌ها می‌روند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: چهره خبیث و دشمنی آمریکا در جریان برجام به وصوح نمایان شد و نشان دادند که با اسلام و مسلمانان دشمتی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی، افزود: با این وجود بازهم نامه نگاری برای مذاکره مستقیم با آمریکا انجام می‌دهند. مگر عهد و پیمان آن‌ها اعتبار دارد؟

,
,


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: ملت چند سال بخاطر برجام سرِکار بودند. در پایان هم با کمال وقاحت و پررویی برجام را کنار گذاشت. متاسفانه هنوز برخی هنوز هم به دشمنی آمریکا باور ندارند.

,
,


وی، ادامه داد: در مجلس ششم هم عده‌ای از نمایندگان نامه جام زهر به رهبری نوشتند و خواهان مذاکره شدند. امروز هم شاهد نامه نگاری بازماندگان و هم‌فکران همان افراد هستیم.

,
,


حجت الاسلام قریشی، خاطرنشان کرد: این افراد به جای اینکه خود را فدای مملکت کنند دنبال مذاکره با دشمن بزرگ اسلام هستند. این چه معنایی جز همراهی با شمر زمان دارد؟

,
,


وی، بیان داشت: کار نویشندگان نامه تنها به نفع دشمن است و این نشان می‌دهد که آن‌ها همراهان دشمن بوده و منفعت مردم را نمی‌خواهند.

,
,


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: امیدواریم این افراد سرِ عقل آمده و فهم و شعور و بصیرت کسب کنند.

,
,


وی، گفت: می‌گویند بخاطر منفعت مردم این نامه را نوشته ایم! مردم بدانند که شیطان هم همانند این افراد اقدام کرد و با چهره خیرخواهی آن‌ها را فریب داد.

,
,


امام جمعه ارومیه، در بخش دیگری از سخنان خود، خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کرد: بیامات رهبری و تاکیدات ایشان برای انجام امورات مردم، دوری از اشرافی گری و پرهیز از مصارف غیرضرور بودجه ملی باید در راس امور مجلس باشد.

,
,


وی، ابراز داشت: ظیفه نماینده قانون‌گذاری است نه حضور در مجلس ختم و کاریابی برای فرزندان برخی افراد! این نکات ارایه شده توسط رهبری باید به صورت تابلو در ورودی مجلس نصب شود تا همه نمایندگان خود را مکلف به انجام آن بدانند.

,
,


حجت‌الاسلام قریشی، با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و اشاره به وظیفه خطیر قصات، از مسئولین این قوه خواست تا نسبت به انجام اقدامات خود با دقت و فراست بیشتر توجه کنند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه