اخبار داغ

به مناسبت روز ملی اصناف/ رئیس صنعت، معدن وتجارت تنگستان:

بدون شک نقش بی بدیل اصناف بر کسی پوشیده نیست

بدون شک نقش بی بدیل اصناف بر کسی پوشیده نیست
رئیس صنعت، معدن وتجارت تنگستان گفت: بدون شک نقش بی بدیل اصناف بر کسی پوشیده نیست، این تشکل مردمی در همه ادوار بوده و نقش موثر و تأثیرگذاری درشهرستان تنگستان داشته و دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، آزاده محمدی رئیس صنعت، معدن وتجارت شهرستان تنگستان به مناسبت روز اصناف در گفتگو با خبرنگار ما گفت: فرارسیدن یکم تیر ماه روز ملی اصناف را به تمامی صنوف شریف کشور به ویژه صنوف شهرستان تنگستان تبریک عرض نموده و از اقدامات ارزنده اصناف در پیشبرد امور مختلف شهرستان بویژه همکاری مناسب برای تنظیم بازار تشکر و قدردانی می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

آزاده محمدی اظهار داشت: اصناف خدوم کشور چه در دوران مبارزات انقلابی و چه در صحنه های حماسی و اقتصادی تا به امروز با جدیت و تلاش خستگی ناپذیر همت کردند تا از عهده مسئولیت خطیر خود بر آیند و این نقش حساس را به خوبی ایفا کنند.

,

, ,

وی افزود: بدون شک نقش بی بدیل اصناف کشور بر کسی پوشیده نیست، این تشکل مردمی در همه ادوار نقش نافذ و تاثیرگذاری را در کشور داشته است.

,

محمدی ادامه داد: امیدوارم در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب بعنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری گردیده همه آحاد ملت ایران با خرید کالای تولید داخل یا کالاهای که در کشور مونتاژ می شود باعث رونق اقتصادی ،افزایش تقاضای کالای ایرانی در بازار شود.

,

رئیس صنعت، معدن وتجارت تنگستان تصرح کرد: بدون شک نقش بی بدیل اصناف بر کسی پوشیده نیست، این تشکل مردمی در همه ادوار بوده و نقش موثر و تأثیرگذاری درشهرستان تنگستان داشته و دارد.

,

وی افزود: اصناف در کشورمان بعنوان یک تشکل مردمی و بخش خصوصی طبق اصل 44 قانون اساسی همیشه مورد توجه دولتمردان بوده و بطوری که اگر از بازار حمایت لازم شود به اقتصاد و رشد و بالندگی کشور کمک شایانی خواهد شد.

,

 

,

/انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه