اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه یکم تیرماه 97استان همدان مطرح شد:

اشتغال و معیشت اولویت اصلی مردم است/پیشنهادسازش باآمریکا دنبال کردن مرگ انقلاب اسلامی است/لزوم الگوگیری قضات از رفتار و عمل شهید بهشتی

اشتغال و معیشت اولویت اصلی مردم است/پیشنهادسازش باآمریکا دنبال کردن مرگ انقلاب اسلامی است/لزوم الگوگیری قضات از رفتار و عمل شهید بهشتی
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در سالی جاری عنوان کردند:اشتغال و معیشت اولویت اصلی این مراجعه کنندگان هستند که متاسفانه در بیشتر مواقع دست خالی و ناراحت کننده از ادارات بیرون می آیند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ائمه جمعه استان، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ؛ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، به رویدادهای داخلی و خارجی سال جاری و همچنین به موضوعات روزجامعه نظیر؛ مشکل معیشت مردم،جلوگیری اصناف از احتکار، لزوم الگوگیری قضات از رفتار و عمل شهید بهشتی، حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند،  پیشنهادسازش باآمریکا دنبال کردن مرگ انقلاب اسلامی ونابودی دستاوردهای آن است اشاره نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

حجت الاسلام طاهری امام جمعه موقت همدان با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص معیشت مردم اظهار داشت:در جامعه فقیر زیاد است به طوری که برخی از آنها که مستضعف هستند ماه ها نمی توانند گوشت مصرف کنند ولی از آن طرف برخی مسئولان با دریافت حقوق ۴۰۰میلیونی دل هر فقیر را خون می کنند.

,

اشتغال و معیشت اولویت اصلی مردم است

, اشتغال و معیشت اولویت اصلی مردم است, اشتغال و معیشت اولویت اصلی مردم است,

وی با بیان اینکه به گفته وزیر کشور روزی 5هزار نفر به ادارات مراجعه کننده داریم افزود:اشتغال و معیشت اولویت اصلی این مراجعه کنندگان هستند که متاسفانه در بیشتر مواقع دست خالی و ناراحت کننده از ادارات بیرون می آیند .

,

 

,

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد:دولت در این خصوص باید چاره اندیشی کند و با مشخص کردن مسئولانی و افراد متولی پاسخگوی مطالبات آنها باشد.

,

 

,

وی ادامه داد: کسانی در جایگاههایی مسئولیت دارند و می توانند مشکلات مردم حل کنند اگر برای رضای خدا و باز شدن گره ای از مشکلات یک مومن به وظایف خود به خوبی عمل کنند عمل آنها از 20حج که ارزش مادی آنها ۱۰۰هزار دینار بالاتر است.

,

طاهری با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر افزود:ریشه بسیاری از مشکلات وناهنجاری های اجتماعی اعتیاد است که باید از ابتلای به آن پیشگیری کرد.

,

 

,

وی تصریح کرد: جوانان گرفتار شده در این باتلاق را باید نجات دهیم زیرا نسل جوان وفعال جامعه ما در معرض خطر اعتیاد خانمان سوز است.

,

 

,

وی با بیان اینکه جوانان زیادی در راه مقابله با قاچاق موادمخدر شهید شدند گفت:اخیرا در هیاهوی جام جهانی فوتبال دو نفر از جوانان جان بر کف ما در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر شهید شدند.

,

 

,

امام جمعه موقت همدان با گرامیداشت یاد وخاطره شهید بهشتی وتبریک هفته قوه قضاییه اضافه کرد: شهید دکتر بهشتی که نیرویی انقلابی ،ولایی ، کم نظیر و بی نظیر بود در انفجار دفترحزب جمهوری به شهادت رسید و ایران را داغدار کرد.

,

 

,

وی ادامه داد: امام راحل در خصوص شهید بهشتی فرمودند:بهشتی معادل یک ملت است. و از شهادت ایشان ابراز تاسف شدید کردند.

,

 

,

وی با اشاره به مراجعات زیاد مردم به قوه قضاییه گفت:باید این مراجعات کمتر شود به طوری که با ترویج فرهنگ صلح وسازش وگذشت بیشتر پرونده ها را حل وفصل کرد.

,

حجت الاسلام طاهری با تاکید بر اینکه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه بایستی رونق بگیرد یاد آور شد: امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز واجب است در حد و اندازه خودش باید مردم به انجام این فریضه توجه کنند.

,

 

,

شهرستان رزن:
عزیزان اصناف با جلوگیری از احتکار یارکننده انقلاب باشند

 

, شهرستان رزن:
عزیزان اصناف با جلوگیری از احتکار یارکننده انقلاب باشند
, شهرستان رزن:
عزیزان اصناف با جلوگیری از احتکار یارکننده انقلاب باشند
,
,
,

نماز جمعه امروز رزن به امامت حجت الاسلام مولازاده در مصلی این شهر برگزار شد.

,

امام جمعه رزن با اشاره به سالگرد تاسیس تبلیغات اسلامی گفت:مسئله تبلیغ در دین امت یک مسئله مهمی است
ائمه ما در قران از کلام خداوند برای مردم بیان میکردند
 
مولازاده اضافه نمود:در کل کشور و خارج از کشور مشغول تبلیغ هستند ‌ وهنوز دچار مشکل هستیم هنوز نتوانستیم خوب مبلغانی بفرستیم و کم کاری کردیم  این از ضعف مدیریت ما می باشد 
همه مراکز تبلیغی کشور باید متمرکز شوند و واقعا یاری کننده دین باشند
وظیفه ما تبلیغ است علمای ما باید وارد شوند که من قبول دارم از ضعف ماست.

,
,
,
,
,
,

وی با بیان اینکه اصناف نقش مهمی در انقلاب اسلامی دارد
عزیزان اصناف برادرانه یاری کننده انقلاب باشند و نگذارند احتکار شود

,
,

این استاد حوزه افزود:امروزه دشمن در حال تضعیف نهاد ها است

,

قوه قضایه باید با اشوب ها نا ارامی ها با مخالفان برخورد کند

,

شهرستان اسداباد:
شهید بهشتی الگوی عملی در عدالت محوری و تقواست/لزوم الگوگیری قضات از رفتار و عمل شهید بهشتی

, شهرستان اسداباد:, شهرستان اسداباد:,
, شهید بهشتی الگوی عملی در عدالت محوری و تقواست/لزوم الگوگیری قضات از رفتار و عمل شهید بهشتی, شهید بهشتی الگوی عملی در عدالت محوری و تقواست/لزوم الگوگیری قضات از رفتار و عمل شهید بهشتی,

 

,

حجت الاسلام مصطفی هاشمی در خطبه های نماز جمعه شهر اسدآباد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: پیشرفت در زمینه فکری و البته آمادگی فکری از اساس و بنیان آن جامعه است و اگر یک فرهنگ و افکار درست بنیان شود، آن جامعه رشد و پیشرفت خواهد داشت.

,

 

,

وی تصریح کرد: انتخاب افراد در مسئولیتهای مختلف از جمله وزرا، رئیس جمهور و نمایندگان مجلس اگر با دقت و بصیرت انتخاب شود، قطعا جامعه به سوی پیشرفت خواهد بود.

,

 

,

امام جمعه موقت اسدآباد با اشاره به هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام ره گفت: شهید بهشتی از ویژگیهای زیادی برخوردار بود که از مهمترین آن عدالت محوری و تقواست و امروز باید قضات این ویژگی را الگوی عملی قرار دهند.

,

 

,

وی تصریح کرد: شهید بهشتی و یارانش نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی هستند و باید امروز جامعه آنهارا الگوی خود قرار دهد.

,

 

,

هاشمی در بخشی از سخنانش به فرمایشات رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: دولت آمریکایی که می خواست نظام دینی ما ناکارآمد جلوه دهد و هزینه و سرمایه زیادی را در این زمینه صرف کرد، ناکام ماند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که کالاهایی که در کشور تولید می شود، واردات نداشته باشند که این امر در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

,

شهرستان بهار:
امروز دشمن از ولایت فقیه ترس و هراس دارد/حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند

 

, شهرستان بهار:
امروز دشمن از ولایت فقیه ترس و هراس دارد/حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند
, شهرستان بهار:
امروز دشمن از ولایت فقیه ترس و هراس دارد/حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند
,
,
,

امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه شهر بهار به نقش مسلمانان در مقابله با تکفیری ها اشاره کرد و سپس به جایگاه قرآن در زندگی تاکید کرد و خانواده ها را به شرکت در محافل قرآنی و آشنایی فرزندانشان با قرآن دعوت کرد.

,

حجت الاسلام حاتم نیا در ادامه به واقعه ۷ تیر و هفته قوه قضاییه اشاره کرد و جایگاه آیت الله بهشتی در زمان حیاتش را توصیف کرد.
‍امام جمعه بهار در خطبه های نماز گفت: ولایت نعمت بزرگی است که ما باید قدردان این نعمت باشیم و امروز دشمن از ولایت فقیه ترس و هراس دارد و نمیتواند به کشور چشم طمعی داشته باشد.

,
,

حجت الاسلام و المسلمین حاتم نیا با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه پناهگاه امنی برای مظلومان است و قضات باید در صدور حکم خدا را در نظر بگیرند تا حق به حق دار برسد.

,

وی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند.
شهرستان قهاوند:
 پیشنهادسازش باآمریکا دنبال کردن مرگ انقلاب اسلامی ونابودی دستاوردهای آن است

 

,
, شهرستان قهاوند:
 پیشنهادسازش باآمریکا دنبال کردن مرگ انقلاب اسلامی ونابودی دستاوردهای آن است
, شهرستان قهاوند:
 پیشنهادسازش باآمریکا دنبال کردن مرگ انقلاب اسلامی ونابودی دستاوردهای آن است
,
,
,

حجت الاسلام و المسلمین حاج حسین محققی در خطبه های نماز وحدت بخش جمعه شهر قهاوند بیان داشت : شبه روشنفکران وطن فروش غرب پرست به ظاهرایرانی ای کاش ذره ای غیرت سیاسی ووطن دوستی داشته باشند

,

وی گفت: ازنسخه پیچی های احمقانه ورذیلانه مذاکره باآمریکاوداعش وترامپ دست بردارند

,

امام جمعه شهر قهاوند بیان داشت : حیف ایران وایرانی است که جماعتی فاحشه سیاسی به آن خطاب شوندکه برای هرتکه استخوانی حاضرند دست به هراقدام رذیلانه ای بزنندوباهرپلیدی وپلشتی هم آغوش شوند

,

وی افزود: این افرادومبانی فکری وعقبه سیاسی شان نشان میدهدکه نه انقلاب اسلامی راشناخته اندکه باحکومتی کمونیستی مقایسه اش می کنند

,

وی گفت: نه رهبری وملت را این نامه و پیشنهاد وقیحانه مذاکره بدون پیش شرط باترامپ آنهم بعدازخروج یکجانبه ترامپ ازبرجام که حتی صدای دوستان ومتحدان آمریکارابه انتقادبلندکرد

,

وی اضافه کرد: یعنی پیشنهادسازش باآمریکابه هرقیمتی یعنی پیشنهادودنبال کردن مرگ انقلاب اسلامی ونابودی دستاوردهای آن است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه