اخبار داغ

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک؛

شهدای ترور، مهر رسوایی بر پیشانی منافقین کوردل/ بیکاری یکی از عوامل افزایش پرونده ها در محاکم قضایی است

شهدای ترور، مهر رسوایی بر پیشانی منافقین کوردل/ بیکاری یکی از عوامل افزایش پرونده ها در محاکم قضایی است
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی شهدای ترور را مُهر رسوایی بر پیشانی منافقین کوردل دانست و گفت: حوادث تروریستی نه تنها خللی در اراده ملت ایران ایجاد نکرد بلکه بلکه چهره واقعی آنان را برای مردم ایران نمایان‌تر ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و خطیب جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید بهشتی و 72 تُن از یارانش و هفته قوه قضائیه گفت: منافقان کور دل بعد از پیروز انقلاب اسلامی با استفاده از حربه های مختلف از جمله ترور شخصیت‌های اثرگذار در جریان انقلاب، قصد ضربه زدن و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: منافقانی که حوادثی نظیر هفتم تیر را رقم زدند، طی این 40 سال خیانت های مختلفی را مرتکب شده اند و  امروز هم همچنان مشغول توطئه علیه نظام هستند.

,

وی ادامه داد: امروز هم برای پیروزی در مقابل دشمنان بایستی نسبت به توطئه های آنان هوشیار و خطرشناس باشیم و مزدوران و بیگانگان را به خوبی بشناسیم.

,

حادثه هفتم تیر انقلاب سوم برای کشور بود/حوادث تروریستی خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند

, حادثه هفتم تیر انقلاب سوم برای کشور بود/حوادث تروریستی خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند, حادثه هفتم تیر انقلاب سوم برای کشور بود/حوادث تروریستی خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند,

امام جمعه اراک از حادثه هفتم تیر ماه به عنوان انقلاب سوم یاد کرد و افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و خروج شاه ستمگر به عنوان انقلاب اول، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان به عنوان انقلاب دوم یاد می شود که این حوادث ماهیت پلید آمریکا را مشخص کرد و امروز هم بعد از گذشت 40 سال ماهیت آمریکا بیش از گذشته برای مردم ایران و حتی جهانیان مشخص شده است.

,

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه بیش از 17 هزار نفر از اقشار مختلف ایران در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ترور شده‌اند، ادامه داد: تمام این جنایت های استکبار، نه تنها خللی در اراده ملت ایران ایجاد نکرده است بلکه چهره واقعی آنها را برای مردم ایران نمایان‌تر ساخته است.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: افرادی که دستشان به خون هزاران نفر از مردم ایران آلوده شده است، از صحنه کنار نرفته اند و همواره به دنبال فرصت هستند تا ایران را به خاک و خون بکشند.

,

منافقان همواره به دنبال نفوذ در کشور هستند

, منافقان همواره به دنبال نفوذ در کشور هستند, منافقان همواره به دنبال نفوذ در کشور هستند,

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه منافقان همواره به دنبال نفوذ در کشور هستند تا قدرت را در اختیار بگیرند، اظهار کرد: منافقان قصد دارند تا بلایی را که بر سر مردم عراق، سوریه و... آورده‌اند را بر سر ملت ایران هم در بیاورند ولی با وحدت حول محور ولایت تا به امروز موفق نبوده اند.

,

جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات و امن منطقه است 

, جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات و امن منطقه است , جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات و امن منطقه است ,

وی با ابراز خرسندی از اینکه ایران با درایت های مقام معظم رهبری و بیداری و هوشیاری و آگاهی آحاد ملت به جزیره امن منطقه تبدیل شده است، گفت: امنیت از هر چیزی واجب‌تر است و این وظیفه همگان است تا برای حفظ و حراست از این امنیت ایجاد شده در کشور تلاش کنند چراکه عزت، اقتدار ملی و... در سایه امنیت حاصل می‌شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه انتظارات از قوه قضائیه در کشور بالا است، بیان کرد: البته کار در دستگاه قضایی بسیار سنگین است. ورود سالانه 250 هزار پرونده به دستگاه قضا تائیدی بر این مهم بوده و بایستی با ارتقاء سطح دانش و بینش مردم و انجام اقدامات پیشگیرانه زمینه تشکیل این حجم از پرونده‌های قضایی را کاهش دهیم.

,

رونق تولید راهکار عبور از معضل بیکاری

, رونق تولید راهکار عبور از معضل بیکاری, رونق تولید راهکار عبور از معضل بیکاری,

دری نجف آبادی به نقش بیکاری در بروز بسیاری از آسیب‌ها و بزه اجتماعی مهم دانست و گفت: رونق تولید و ایجاد سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف کمک می کند تا نرخ بیکاری در جامعه کاهش پیدا کند و می‌طلبد که دولت هم در این راستا اقدامات تاثیرگذاری را انجام دهد.

,

اساتید در جهت رشد و توسعه علمی و تمدسازی فعال‌تر باشند

, اساتید در جهت رشد و توسعه علمی و تمدسازی فعال‌تر باشند, اساتید در جهت رشد و توسعه علمی و تمدسازی فعال‌تر باشند,

امام جمعه اراک به سالروز شهادت مصطفی چمران هم اشاره کرد و ادامه داد: این روز تحت عنوان روز بسیج اساتید نامگداری شده است و می طلبد اساتید در جهت رشد و توسعه علمی، فرهنگسازی، تمدسازی و پیشرفت کشور فعال‌تر باشند و در برابر حمایت از تولید داخل، توطئه های دشمنان و هدایت افکار عمومی بیش از پیش تلاش کرده و موفق باشند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با انتقاد از عملکرد برخی از اساتید که همواره به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، بیان کرد: دانشگاه به عنوان قوه عاقله است و نباید افرادی که در خط امام و رهبری و شهدا نیستند در آن فعالیت داشته باشند.

,

وی به موفقیت های تیم ملی فوتبال در جام جهانی هم اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان باغیرت ایران اسلامی با انگیزه و ایمان قوی و توکل بر خدا در برابر تیم های قدرتمند ایستادگی کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که باید قدردان آنها هم باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه