اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه هرمزگان عنوان شد؛

ایران منافع آمریکا در منطقه را به خطر انداخته است/ نمایندگان نباید به برجام مالی تن بدهند

ایران منافع آمریکا در منطقه را به خطر انداخته است/ نمایندگان نباید به برجام مالی تن بدهند
ائمه جمعه استان هرمزگان با تاکید بر اینکه ایران، منافع آمریکا و غرب را به خطر انداخته است، اظهار کردند: نمایندگان با توجه به خاطره تلخ برجام هسته ای نباید زیر بار برجام مالی به نام " اف ای تی اف" بروند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه استان هرمزگان با تاکید بر اینکه ایران، منافع آمریکا و غرب را به خطر انداخته است، اظهار کردند: نمایندگان با توجه به خاطره تلخ برجام هسته ای نباید زیر بار برجام مالی به نام " اف ای تی اف" بروند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حرکت در مسیر قدرت های سلطه گر، عزت ایران اسلامی را خدشه دار می کند

, حرکت در مسیر قدرت های سلطه گر، عزت ایران اسلامی را خدشه دار می کند, حرکت در مسیر قدرت های سلطه گر، عزت ایران اسلامی را خدشه دار می کند,

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع گفت: هشت شوال سند مظلومیت شیعه و توحش وهابیت است.

,

میرزایی افزود: اساس تخریب آثار و ابنیه تاریخی نقشه بسیار عمیق و خائنانه ای بود که بیگانگان برای محو مستندات و شواهد عینی و اثری تاریخ اسلام کشیدند و امروز راه مقابله با جریان تکفیری، وحدت دنیای اسلام و حرکت بر مدار توحید واقعی و سنت نبوی(ص) است.

,

خطیب نماز جمعه با اشاره به هجمه های دشمن برای هدف قرار دادن بنیان های مستحکم نظام اسلامی، اظهار کرد: تا زمانی که ایران اسلامی به اصول و آرمان های انقلاب پایبند باشد دشمن دست از توطئه بر نخواهد داشت.

,

وی ادامه داد: رمز پایداری 40 ساله انقلاب اسلامی در مقابل با توطئه‌های مشترک آمریکا و غرب و هم پیمانان آنها، وحدت کلمه ملت ایران، هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان بوده استو اگر جمهوری اسلامی ایران می خواست مسیر خود را بر اساس خواست قدرت‌های سلطه گر و معاهدات بین‌المللی رقم بزند امروز اثری از عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان مشاهده نمی شد.

,

میرزایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد:جمهوری اسلامی یک پدیده نو ظهور در جهان است که منافع آمریکا و غرب را به خطر انداخته است و با توجه به خاطره تلخ برجام هسته ای نمایندگان نباید زیر بار برجام مالی به نام " اف ای تی اف" بروند.

,

امام جمعه پارسیان، دشمنی و کینه دشمنان این انقلاب را تمام نشدنی دانست و تصریح کرد: دشمنان قسم خورده آنقدر از انقلاب اسلامی کینه دارند که سخت ترین و بی سابقه ترین نظارت ها را که در هیچ کدام از 189 کشوری که ان پی تی را قبول کردند این گونه نبوده که برای مملکت ما انجام دادند لذا باید مراقب این تعهدات بین المللی که با اهداف خاصی ترسیم شده باشیم.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به حملات وحشیانه ائتلاف سعودی به مردم یمن گفت: در حالی که جام جهانی فوتبال برگزار می شود و همه حواس دنیا گرد این رویداد ورزشی می چرخد، اما استکبار با همه توان به مردم مظلوم و محروم یمن هجوم آورده و تنها راه تنفس آنها در بندر حدیده را می خواهند اشغال کنند، باید گفت که خدای بزرگ یاور مظلومان است و بر عهد خود استوار است.

,

وی، با اشاره به درخواست عده ای از مدعیان و ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده برای مذاکره مستقیم با ترامپ، بیان کرد: این پیشنهاد به جهت تامین اهداف به زمین مانده ترامپ در خروج از برجام است و این خواب پریشان خائنان تعبیر نخواهد شد و بدانند که ملت ایران زیر بار ذلت آمریکایی نمی رود.

,

میرزایی همچنین به هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: خسارات و پیامدهای ناشی از مواد مخدر در همه حوزه های اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و حتی بهداشتی خود را نشان می دهد و مردم همکاری لازم برای مقابله با این پدیده شوم با دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی داشته باشند.

,

امام جمعه پارسیان با اشاره به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هدف تبلیغات در جمهوری اسلامی ارتقا سطح آگاهی های اسلامی، انقلابی و دینی است و بیان دستاوردهای انقلاب، ایجاد روحیه و امید و معرفی حقایق حقه اسلام از دیگر اهداف تبلیغ است.

,

وی، به اشاره به فرارسیدن روز اصناف، اظهار کرد:اصناف مسئولیت مهم توزیع کالا در کشور را دارد و عملکرد مثبت این قشر نقش مهمی در کاهش فشار بر مردم را می تواند دنبال داشته باشد و با توجه به سال حمایت از کالای ایرانی نقش مهم اصناف در تحقق این شعار و لزوم مراقبت و نظارت مستمر برای جلوگیری از افزایش قیمت ها بسیار مهم است.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به 6 تیر ماه سالگرد ترور مقام معظم رهبری در مسجد اباذر تهران گفت: تقدیر الهی چنین رقم خورد که جان مقام معظم رهبری برای آینده نظام اسلامی و همه ملت های مظلوم حفظ شود و همگان باید سجده شکر به جای آورند.

,

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، با اشاره به دوچرخه سواری عده ای از بانوان در سطح شهر گفت: بارها عرض شد که اسلام مخالف ورزش بانوان نیست اما با بی بندو باری و زیر سوال رفتن عفت عمومی و از بین رفتن شخصیت زن مخالف است.

,

وی اردوهای مختلط را افت بدی برای جوانان دانست و از خانواده ها جهت مراقبت از فرزندان خود تاکید کرد.

,

انداختن جوانان این آب و خاک به دامن اعتیاد، از طرح های بزرگ استکبار است

, انداختن جوانان این آب و خاک به دامن اعتیاد، از طرح های بزرگ استکبار است, انداختن جوانان این آب و خاک به دامن اعتیاد، از طرح های بزرگ استکبار است,

حجت الاسلام رضا مهدوی، امام جمعه موقت رودان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به اینکه اختلاف در فکر و اندیشه باعث پویایی جامعه می شود ،اظهار کرد: اختلافات کوچک در حوزه اندیشه اشکالی ندارد بلکه باعث بالندگی و پویایی جامعه هم خواهد شد و اگر از مرز این تعارض و نزاع ها بالا رفت تبدیل به جدال غیر احسن می شود که سبب آسیبزایی برای فرد و جامعه بادش و تعادل نظام اجتماعی را برهم می زند.

,

امام جمعه موقت رودان با بیان اهمیت قضاوت در جامعه اسلامی افزود: امیرالمومنین در مورد قضاوت فرمودند بهترین مردم کسانی هستند که هرگاه به قضاوت می نشینند عادلانه قضاوت می کنند.

,

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: بعداز انبیاء الهی، قضاوت بر عهده مجتهد است آن کسی که قضاوت می کند باید مجتهد باشد.

,

وی اضافه کرد: بنابه رویتی از امام صادق(ع) که فرمودند قاضی ها به چهار دسته تقسیم می شوند که سه دسته آنها دوزخی هستند و دسته دیگر اهل بهشت است، مردی که دانسته حکم ناحق دهد دوزخی است، مردی که نادانسته حکم به حق دهد اینهم دوزخی است و تنها مردی که دانسته حکم به حق دهد اهل بهشت خواهد بود.

,

خطیب نماز جمعه موقت رودان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به یکم تیرماه سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در اسلام از هیچ قشری به اندازه علما تکریم و تجلیل نشده است و علما حتی بالاتر از شهدا هستند، وقتی که صحبت از عالم می شود به مثابه این جایگاه مسئولیت هم سنگین است و به مثابه سنگینی مسئولیت، هر چه کار سنگین تر باشد اجر و پاداشش هم زیادتر است.

,

حجت الاسلام مهدوی افزود: 124 هزار پیامبر فرستاده خداوند متعال به خاطر مسئله تبلیغ سخن خدا است و موفق ترین انسان در مسئله تبلغ شخص پیغمبر اسلام است.

,

وی ادامه داد: قرآن می فرماید؛ از مبلغین و علما کسانی هستند که رسالت الهی را تبلیغ می کنند و از کسی هم واهمه ای ندارند و سخن خدا را می زنند، این رسالتی که در طول رسالت پیامبر است.

,

امام جمعه موقت رودان با اشاره به پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: امروز بعداز چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، شاهد هستید که یکی از طرح های بزرگ استکبار جهانی علیه مردم ایران اسلامی، انداختن جوانان این آب و خاک به دامن اعتیاد است و چه بسا مشکلات بزرگی از قبیل طلاق را بوجود نیاوردند.

,

مهدوی در پایان با بیان به راه انداختن جنگی روانی آمریکا و هم پیمانانش در شکست ها اخیر، خاطرنشان کرد: آنها جهان را بعنوان دهکده ای قبول دارند که خود کدخدای این دهکده باشند و در شکست های درجنگ یمن، جنگ روانی به راه انداختند و ان شاالله وعده خدا محقق خواهد شد و دنیای اسلام دست به دست می دهد تا نابودی کامل دشمن به ثمر بنشیند.

,

مردم باصرفه جویی در مصرف آب و برق مسئولان را در خدمات رسانی یاری کنند

, مردم باصرفه جویی در مصرف آب و برق مسئولان را در خدمات رسانی یاری کنند, مردم باصرفه جویی در مصرف آب و برق مسئولان را در خدمات رسانی یاری کنند,

حجت الاسلام محمد بارانی، خطیب جمعه توکهور و هشتبندی با اشاره به خشکسالی چند سال اخیر و کمبود منابع آبی در کشور؛ضمن تشکر از مدیریت مناسب مسئولان حوزه برق،گفت: امسال با وجود بحران اما در توکهور-هشتبندی شاهد کمترین خاموشی ها بودیم لذا همگان نیز باید به کمک بیایند و در ساعت پیک مصرف در استفاده از وسایل غیر ضروری پرهیز کنند.

,
حجت الاسلام بارانی با تاکید بر عدم اسراف در مصرف برق در ادارات،مساجد و منازل، افزود: اسلام بر این مساله تاکید فراوانی دارد تا جایی که اسراف کاران را برادران شیطان و اهالی جهنم معرفی می کنند و از طرف دیگر روح مسئولیت پذیری عمومی اجازه اسراف را در مواقع بحرانی به انسان نمی دهد.
,
 
,
حجت الاسلام بارانی سال آبی جاری را در چند دهه اخیر بی سابقه دانست و در اهمیت آب برای جامعه بشری اذعان کرد: آب مایه حیات بشریت است و همه تمدن های بزرگ در تاریخ در کنار منابع آبی شکل گرفته اند و امروز یکی از بحران های بزرگ دنیا مساله آب است.
,
 
,
وی با انتقاد شدید از مصرف آب شرب بهداشتی در آبیاری باغات و درختان فراوان در برخی مناطق و انشعابات غیرمجاز، آن را حرام، غیر شرعی و قانون شکنی آشکار دانست و ضمن درخواست برخورد قاطع قانونی  با این افراد، گفت: در نقاط مختلف منطقه فریاد بی آبی مردم بلند است و در اکثر روستاها مردم از بی آبی گلایه مند هستند لذا امیدوارم مسئولان هر چه سریع تر به این مشکل رسیدگی کنند.
,
 
,
حجت الاسلام بارانی افزود: بی آبی قابل تحمل نیست و مسئولان محترم همان طوری که به حق دغدغه حل مشکل کمبود آب مرکز استان را دارند باید دغدغه حل مشکل مردم نجیب ما در این منطقه محروم را نیز داشته باشند.
,
 
,
خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با گرامیداشت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی، آن را یک مساله مهم در تاریخ و خصوصا دنیای امروز دانستند و با ضمن تشکر از مبلغان و روحانیون ، خاطرنشان کرد: باید با تبلیغات صحیح؛ عالمانه و به روز و متناسب با نیازمندی های جامعه اسلام و انقلاب را به دنیا معرفی کنیم.
,
 
,
وی تبلیغ اسلام ناب را رسالت مهم امت اسلامی در مقابل اسلام آمریکایی و داعشی دانستند و با تشکر از مجموعه خدوم سازمان تبلیغات اسلامی ، گفت: یکی از نهادهای مهم و موفق در عرصه تبلیغ دینی، سازمان تبلیغات اسلامی است که با مجاهدت و ایثارگری روحانیت متعهد توانسته است معارف دینی را در جامعه نشر بدهند.
,
 
,
امام جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به روز اصناف، ضمن تقدیر و تشکر از کسبه و بازاریان منطقه به دلیل همراهی آنها در مراسمات ملی و مذهبی،آنها را از شریف ترین اقشار جامعه معرفی کردند و در ضمن توصیه ای، افزود: اصناف عزیز ما مردم داری را در خود حفظ کنند گرانفروشی، احتکار و سود بالا در شان کاسب مومن نیست و در این وضعیت اقتصادی در کنار قشر مستضعف و محروم قرار بگیرد و یقین بدانید پروردگار متعال هوای شمارا خواهد داشت.
,
 
,
امام جمعه توکهور-هشتبندی نامه برخی سیاسیون درجه چندم و پادوهای داخلی رییس جمهور آمریکا؛در رابطه با مذاکره مستقیم با آمریکا را تاسف بار و ننگین دانست و با تاکید بر عدم اعتنای ملت به تفکرات خودباختگان سیاسی گفت: نظام اسلامی با اقتدار مثال زدنی خود در برابر آمریکای قلدر ایستاده است و طبیعی است که به نسخه سازشِ ذلت بارِ؛پادوهای مفلوک؛فراری و ورشکسته سیاسی داخلی کمترین اهمیتی نمیدهد ‌.
,
 
,
بارانی ضمن محکومیت سخنان رییس جمهور آمریکا مبنی بر بازگشت ملتمسانه ایران به میز مذاکره، تصریح کرد: آقای ترامپ و خرمگس های داخلی اش بدانند این خواب آشفته ای است که هرگز تعبیر نمی شود و از اینجا روشن می شود که حمایت دشمن از یک جریان خاص در کشور بی حساب و کتاب نیست و ثمره حمایت های خود را در این بزنگاههای حساس و خوش خدمتی های خیانت کارانه برداشت میکند اما اینها هنوز ملت ایران را نشناخته اند؛ملتی که در طول تاریخ ثابت کرده است زیر بار حرف زور نمی رود .
,
 
,
امام جمعه توکهور-هشتبندی خطاب به مستکبرین عالم تاکید کرد: در این چهار دهه با تمام قدرت علیه ملت ایران بسیج شدید و به اهداف خود نرسیدید و به لطف الهی از این به بعد هم هیچ غلطی نمی توانید بکنید لذا همه جریان های سیاسی موظفند از این ننگ نامه خیانت بار اعلام برائت کنند.
,

ایجاد جنگ روانی و اقتصادی توطئه دشمن برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش درخطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوی الهی اظهار کرد: رعایت تقوی الهی در توانگری و فقر باید رعایت شود و تهی دست و فقر یا توانگری نباید مانع تقوای الهی شود.

وی با تاکید بر شناخت و آگاهی از نقشه های دشمن به عنوان یک ضرورت سیاسی و اجتماعی به ویژه توسط مسئولان و سران کشور افزود: باید به نقشه ها و توطئه های دشمن آگاه بود تا برنامه های متناسبی برای مقابله با آن ها طراحی کرد.

خطیب جمعه کیش تصریح کرد: کسی که اهداف و برنامه های دشمن را نشناسد و ازآن آگاه نباشد ناخودآگاه درزمین دشمن قرار گرفته وبرای دشمن کار می کند.

وی با اشاره به بخشی از سخنرانی های رهبر معظم انقلاب در سالگرد امام راحل(ره) در تبیین برنامه ها و فتنه های دشمن در مقطع فعلی افزود: دشمن بر3 محور مهم فشار و جنگ اقتصادی، فشار و جنگ روانی و آشوب سازی و فشار عملی متمرکز شده است.

حجت الاسلام حسن زاده در خصوص راه اندازی جنگ اقتصادی دشمن درراستای جنگ و فشاراقتصادی برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: وضع تحریم ها برای قراردادن ملت ایران در تنگنای اقتصادی است و جلوگیری ازهمکاری اقتصادی کشورهای دیگر با ایران نیز در همین راستا می باشد.

وی ادامه داد: ایجاد این تنگنا نشان از تصمیم مجدانه دشمن به جنگ اقتصادی با ایران بوده و مهمترین هدف وی نیز جداسازی ملت از نظام و ایجاد پشیمانی درهمراهی مردم با اهداف انقلاب است.

امام جمعه کیش با تاکید براینکه دشمنان ملت و نظام اسلامی ایران به درستی نشناخته اند افزود: با تلاش مسولان و همت مردم دشمنان در این بخش ازطراحی خود شکست خواهند خورد و این نویدی است که امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب داده اند که حق همیشه پیروز است.

با بیان اینکه مبحث جنگ و فشار روانی از مسائل مهمی است که دشمن با استفاده از ابزارتبلیغاتی روز به راه انداخته است تاکید کرد: باید مراقب باشیم و دردام جنگ روانی دشمن گرفتار نشویم.

وی افزود: دشمن تلاش می کند تا در این محوربا برجسته سازی نقاط ضعف، نقاط قوت را کمرنگ کرده و مردم را تحت تاثیرعملیات روانی به نظام جمهوری اسلامی بدبین سازد که این خطر بزرگی برای نظام است.

خطیب جمعه کیش با اشاره به پیشرفت های هسته ای افتخار آفرین کشوربه عنوان نقاط قوت علمی و دانش کشوراظهارکرد: دشمن تلاش می کند تا این نقاط قوت برجسته را به نقطه ضعف تبدیل کند باید توجه کنیم که در دام جنگ روانی دشمن نیافتیم.

وی آشوب سازی و فشارعملی را از دیگر توطئه های دشمنان خواند و افزود: دشمن به دنبال آشوب سازی است و نمونه آن را دردیماه سال گذشته شاهد بودیم که با هوشیاری مردم به سرعت حل شد اما دشمن دست برنداشته و برنمیدارد و در تلاش است تا مطالبات به حق و صنفی مردم را در جهت منافع سیاسی خود برعلیه نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

حجت الاسلام حسن زاده درفرازدیگری ازخطبه های نمازجمعه کیش به سالروز تخریب بقاع متبرکه شیع درقبرستان بقیع به دست دشمنان و افراطیون وهابی اشاره و با تسلیت این واقعه افزود: این حادثه سند مظلومیت امان و پیشوایان شیعه است.

وی با تبریک روز و هفته قوه قضائیه وعدالت و نامگذاری این هفته به مناسبت سالروزشهادت مظلومانه دکتر بهشتی رئیس دیوان عالی وقت و جمعی از یاران وی را دردفتر حزب جمهوری اسلامی درتیرماه سال 1360 تسلیت گفت و افزود: مهمترین وظیفه قوه قضاییه و مهمترین انتظار مردم عدالتخواهی و عدالت ورزی است.

امام جمعه کیش با تصریح براینکه آنچه مردم از قوه قضائیه انتظار دارند عدالت قاطع، فراگیر و امیدوارکننده است خاطرنشان کرد: عدالتی که مردم انتظار دارند عدالتی است که درآن افراد ضعیف و معمولی جامعه با افراد قدرتمند و مقتدر برابر باشند.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام حسن زاده و با حضورمردم مومن کیش در مصلا برگزار شد.

,

ایجاد جنگ روانی و اقتصادی توطئه دشمن برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران است

, ایجاد جنگ روانی و اقتصادی توطئه دشمن برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران است, ایجاد جنگ روانی و اقتصادی توطئه دشمن برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران است,

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش درخطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوی الهی اظهار کرد: رعایت تقوی الهی در توانگری و فقر باید رعایت شود و تهی دست و فقر یا توانگری نباید مانع تقوای الهی شود.

,

وی با تاکید بر شناخت و آگاهی از نقشه های دشمن به عنوان یک ضرورت سیاسی و اجتماعی به ویژه توسط مسئولان و سران کشور افزود: باید به نقشه ها و توطئه های دشمن آگاه بود تا برنامه های متناسبی برای مقابله با آن ها طراحی کرد.

,

خطیب جمعه کیش تصریح کرد: کسی که اهداف و برنامه های دشمن را نشناسد و ازآن آگاه نباشد ناخودآگاه درزمین دشمن قرار گرفته وبرای دشمن کار می کند.

,

وی با اشاره به بخشی از سخنرانی های رهبر معظم انقلاب در سالگرد امام راحل(ره) در تبیین برنامه ها و فتنه های دشمن در مقطع فعلی افزود: دشمن بر3 محور مهم فشار و جنگ اقتصادی، فشار و جنگ روانی و آشوب سازی و فشار عملی متمرکز شده است.

,

حجت الاسلام حسن زاده در خصوص راه اندازی جنگ اقتصادی دشمن درراستای جنگ و فشاراقتصادی برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: وضع تحریم ها برای قراردادن ملت ایران در تنگنای اقتصادی است و جلوگیری ازهمکاری اقتصادی کشورهای دیگر با ایران نیز در همین راستا می باشد.

,

وی ادامه داد: ایجاد این تنگنا نشان از تصمیم مجدانه دشمن به جنگ اقتصادی با ایران بوده و مهمترین هدف وی نیز جداسازی ملت از نظام و ایجاد پشیمانی درهمراهی مردم با اهداف انقلاب است.

,

امام جمعه کیش با تاکید براینکه دشمنان ملت و نظام اسلامی ایران به درستی نشناخته اند افزود: با تلاش مسولان و همت مردم دشمنان در این بخش ازطراحی خود شکست خواهند خورد و این نویدی است که امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب داده اند که حق همیشه پیروز است.

,

با بیان اینکه مبحث جنگ و فشار روانی از مسائل مهمی است که دشمن با استفاده از ابزارتبلیغاتی روز به راه انداخته است تاکید کرد: باید مراقب باشیم و دردام جنگ روانی دشمن گرفتار نشویم.

,

وی افزود: دشمن تلاش می کند تا در این محوربا برجسته سازی نقاط ضعف، نقاط قوت را کمرنگ کرده و مردم را تحت تاثیرعملیات روانی به نظام جمهوری اسلامی بدبین سازد که این خطر بزرگی برای نظام است.

,

خطیب جمعه کیش با اشاره به پیشرفت های هسته ای افتخار آفرین کشوربه عنوان نقاط قوت علمی و دانش کشوراظهارکرد: دشمن تلاش می کند تا این نقاط قوت برجسته را به نقطه ضعف تبدیل کند باید توجه کنیم که در دام جنگ روانی دشمن نیافتیم.

,

وی آشوب سازی و فشارعملی را از دیگر توطئه های دشمنان خواند و افزود: دشمن به دنبال آشوب سازی است و نمونه آن را دردیماه سال گذشته شاهد بودیم که با هوشیاری مردم به سرعت حل شد اما دشمن دست برنداشته و برنمیدارد و در تلاش است تا مطالبات به حق و صنفی مردم را در جهت منافع سیاسی خود برعلیه نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

,

حجت الاسلام حسن زاده درفرازدیگری ازخطبه های نمازجمعه کیش به سالروز تخریب بقاع متبرکه شیع درقبرستان بقیع به دست دشمنان و افراطیون وهابی اشاره و با تسلیت این واقعه افزود: این حادثه سند مظلومیت امان و پیشوایان شیعه است.

,

وی با تبریک روز و هفته قوه قضائیه وعدالت و نامگذاری این هفته به مناسبت سالروزشهادت مظلومانه دکتر بهشتی رئیس دیوان عالی وقت و جمعی از یاران وی را دردفتر حزب جمهوری اسلامی درتیرماه سال 1360 تسلیت گفت و افزود: مهمترین وظیفه قوه قضاییه و مهمترین انتظار مردم عدالتخواهی و عدالت ورزی است.

,

امام جمعه کیش با تصریح براینکه آنچه مردم از قوه قضائیه انتظار دارند عدالت قاطع، فراگیر و امیدوارکننده است خاطرنشان کرد: عدالتی که مردم انتظار دارند عدالتی است که درآن افراد ضعیف و معمولی جامعه با افراد قدرتمند و مقتدر برابر باشند.

,

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام حسن زاده و با حضورمردم مومن کیش در مصلا برگزار شد.

,

عملکرد گمرک در بحث کالای قاچاق قابل قبول نیست

, عملکرد گمرک در بحث کالای قاچاق قابل قبول نیست, عملکرد گمرک در بحث کالای قاچاق قابل قبول نیست,

امام جمعه موقت حاجی آباد با بیان اینکه عملکرد گمرک غیر قابل قبول است، افزود: متاسفانه تمامی قاچاق که به کشور وارد می شود از  مبادی زیر صلاح  است  تمام کامیون های کالای قاچاقی که گرفته شده همه اش با مجوز گمرک می باشد.

,

حجت الاسلام مختار صادقی امام جمعه موقت شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نماز عید فطر اظهار کرد: امروز توطئه دشمن فشار اقتصادی و  نابود کردن ملت ایران است ولی غافل از اینکه این ملت عملکردشان نشات گرفته از عملکرد شعب ابی طالب است و هیچ گاه تن به خواست دشمن نمی دهند.

,

صادقی افزود: دولت و ملت برای رفع مشکلات با هم تلاش کنید و مردم هم از اصراف بپرهیزند، خداوند از اسراف بدش می آید .

,

وی بیان داشت: صاحبان مشاغل و کارآفرینان باید در بحث اشتغال ورود کنند و دولت مردان هم حامی تولید کننده گان و کارگاههای زود بازده را زیر ساختش فراهم کنند و معضل بیکاری را برطرف کنند.

,

امام جمعه موقت حاجی آباد تصریح کرد: در بحث اشتغال وام های خوبی دولت در نظر گرفته است اما در عمل باید به خوبی پیش برود نمی رود که باید دستگاههای نظارتی نظارت بیشتری داشته باشند.

,

صادقی تاکید کرد: کسانی که به امر تجارت مشغولند کالاهایی که در کشور نمونه اش داریم را وارد نکنند زیرا  کالای قاچاق کمر اقتصاد کشور را می شکند.

,

وی در ادامه بابیان اینکه عملکرد گمرک هرمزگان قابل قبول نیست افزود: متاسفانه تمامی قاچاق که به کشور وارد می شود از  مبادی زیر صلاح  است  تمام کامیون های کالای قاچاقی که گرفته شده همه اش با مجوز گمرک می باشد، شعار سال حمایت از کالای ایرانی است باید از قاچاق جلوگیری کرد.

,

خطیب نماز جمعه حاجی آباد، بیان داشت: باید در بحث وحدت ملی  احتمام جدی داشت و عده ای در فضای مجازی در صدد تخریب همدیگر هستند باید بحث های سیاسی را کنار گذاشت و به دنبال حل مشکلات مردم بود این مسائل فضای کشور ملتهب می کند.

,

صادقی با اشاره به گرفتاری‌های معیشتی و مالی مردم اظهار داشت: دولت، مسؤول اصلی رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه است و باید با اتخاذ تدابیر لازم، به وظایف خود عمل کند.

,

وی با بیان اینکه امروز حفظ وحدت میان مردم و مسؤولان امری است که هرگز نباید فراموش شود، بیان داشت: رفع مشکلات اقتصادی کشور به همت، تلاش و حمایت مردم و علاوه بر آن، اتخاذ تدابیر مناسب از سوی دولت و مسؤولان نیاز دارد و باید به این امور توجه شود.

,

امام جمعه موقت حاجی اباد اضافه کرد: هر چه وحدت میان مردم و مسؤولان و بدنه مدیریتی کشور با هم بیشتر باشد، بهتر و زودتر از مشکلات سربلند بیرون خواهیم آمد.

,

صادقی بیان کرد: مردم و نهادهای اجرایی و حاکمیتی و همه امروز باید با حمایت از کالای ایرانی، در راه شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی و رفع مشکلات کشور قدم بردارند.

,

وی تصریح کرد: احزاب و جریان‌های سیاسی مخالفت با هم را کنار بگذارند و با وحدت تلاش کنند تا مشکلات مردم رفع شود.

,

امام جمعه موقت حاجی آباد افزود: مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس گفتند شما نماینده‌ها بایستی عصاره فضایل ملت باشد لذا از خداوند متعال خواستار توفیق روزافزون و سعادتمندی این نظام مقدس در تمامی عرصه‌ها هستیم.

,

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانشان به سالروز تأسیس قوه قضاییه اشاره کرد و توضیح داد: در هفتم تیرماه دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی توسط منافقان مزدور منفجر و شهید بهشتی و یارانشان به درجه عظیم شهادت نایل گشتند.

,

امام‌جمعه موقت حاجی آباد توسعه عدالت را مهم‌ترین رکن قوه قضاییه دانست و تأکید کرد: قوه قضاییه سالم باید عدالت‌محور و عدالت‌خواه باشد.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه