اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد؛

کشف ۴۰۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب از ابتدای امسال/ ۱۱۸ واحد صنفی غیرمجاز در میاندوآب پلمپ شد

کشف ۴۰۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب از ابتدای امسال/ ۱۱۸ واحد صنفی غیرمجاز در میاندوآب پلمپ شد
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در سه ماهه نخست امسال با اقدامات انجام گرفته، مقدار ۴۰۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱۰ افزایش را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در امروز در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان از ابتدای امسال، اظهار کرد: در سه ماه گذشته در راستای ارتقا سطح امنیت اجتماعی تعداد ۲۲ طرح  اجرا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این زمینه ۱۱۸ واحد صنفی غیرمجاز پلمپ شده و ۱۵ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف و رانندگان متخلف به دادگاه معرفی شده اند.

,

وی گفت: از ابتدای امسال در راستای مبارزه با مواد مخدر با اقدامات انجام گرفته، مقدار ۴۰۷ کیلوو ۶۱۰ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف و تعداد ۹۲ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده و نیز تعداد ۳۲۹ نفر نیز کمپ ترک اعتیاد معرفی شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱۰ افزایش را نشان می دهد.

,

شیخ نژاد تصریح کرد: در این زمینه ۳۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب به اقدامات انجام گرفته در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالاهای داخلی اشاره و اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال تعداد ۳۳ فقره عملیات انجام گرفته که ۳۱ دستگاه خودرو توقیف و ۳۵ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده و ارزش تقریبی کالای کشف شده نیز ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

,

وی با اشاره به عملکرد عوامل راهنمایی و رانندگی، گفت: در سه ماه نخست امسال تعداد۹۶۵ فقره گواهینامه رانندگی صادر و تعداد ۴۰۰ مورد نیز گواهینامه تعویض شده است.

,

شیخ نژاد اظهار کرد: در این مدت تعداد یک هزار و ۹۶۵ مورد تعویض پلاک و معاینه خودرو  انجام گرفته است.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به آمار تصادفات درون و برون شهری، افزود: در سه ماه نخست امسال در تصادفات درون شهری سه نفر فوتی و۱۹۲ نفر مجروح و در تصادفات برون شهری نیز در حوزه پلیس راه، شش نفر فوتی و ۱۳۱ نفر مجروح داشتیم.

,

وی گفت: در بحث نظام وظیفه نیز بیش از دو هزار و۳۰۰ مورد انواع خدمات برای همشهریان ارائه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه