اخبار داغ

در خطبه اول تیر ماه نماز جمعه استان کرمان مطرح شد؛

رهبری سپر بلای کم کاری دیگر مسئولین نیستند/برخی فتنه گران و ورشکستگان سیاسی در داخل کشور با آمریکا همراهی می کنند

رهبری سپر بلای کم کاری دیگر مسئولین نیستند/برخی فتنه گران و ورشکستگان سیاسی در داخل کشور با آمریکا همراهی می کنند
در خطبه های نماز جمعه این هفته اول تیر ماه سال 1397 آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

امام جمعه کرمان:دشمن از انقلاب اسلامی ضربه خورده و منافع خود را از دست داده است

, امام جمعه کرمان:دشمن از انقلاب اسلامی ضربه خورده و منافع خود را از دست داده است, امام جمعه کرمان:دشمن از انقلاب اسلامی ضربه خورده و منافع خود را از دست داده است,

حجت الاسلام و المسلمین احمد شیخ بهایی خطیب نماز جمعه در کرمان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کرمان با تأکید بر اینکه خطر در پیش است و باید خود را در فرصت کوتاه عمر خود بسازیم، گفت: نماز جمعه یکی از واجبات الهی است و خدا به نماز جمعه در بین تمامی نمازها تأکید ویژه کرده است.

,

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ابراز کرد: در صحنه سیاسی خوشبختانه به استقلال رسیده ایم و پیشرفت علمی بسیار زیادی داشته ایم.

,

خطیب نماز جمعه در کرمان با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس اظهار کرد: اگر انقلابی عمل کنیم و دنبال رو رهبری و ولایت‌فقیه باشیم؛ هیچ کس قدرت رویارویی با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه نظام اسلامی امروزه توسعه یافته است، تصریح کرد: هم اکنون انقلاب در نقاط مختلف شناخته شده است و همچنین رشد اسلام در دنیا چشمگیر بوده است که از جمله آن می توانیم به اربعین اشاره کنیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین شیخ بهایی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید حلقه وصل باشد، گفت: به منظور اقدام انقلابی نباید معطل بروکراسی اداری و اعتبار شد؛انقلابی عملی کردن یعنی خستگی‌ناپذیر بودن و از منفعت شخصی خودداری کردن.

,

خطیب نماز جمعه در کرمان با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه ابراز کرد:شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی با رویکرد انقلابی در این مسیر وارد شد و مظلومانه به شهادت رسید.

,

این مقام مسئول در خصوص فرا رسیدن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان ابراز کرد: دستگاه های اجرایی مسئول در این رابطه باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

,

وی تخلف از قانون اسلام را یکی از مشکلات کشور دانست و اذعان کرد: هر جا که از قانون اسلامی عدول کردیم و حرف ولی‌فقیه را اجرا نکردیم از همان نقطه مشکلاتی ایجاد شده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین شیخ بهایی با اشاره بر تأکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی و خرید کالای داخلی گفت: از دیگر مشکلات در سطح جامعه افزایش سن ازدواج می باشد و سختگیری های امروزه در ازدواج خلاف قوانین اسلامی است.

,

خطیب نماز جمعه در کرمان بیان کرد: مسائل و دغدغه های مردم را باید انقلابی بر طرف کرد و نباید کاغذ بازی را انجام دا چرا که ضعف در مدیریت یکی از مشکلات جامعه ما می باشد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه امروزه دشمن از موشک های ما ترسیده شده اند، افزود: دشمن از انقلاب اسلامی ایران ضربه خورده و منافع خود را در کشور از دست داده است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌بهائی در پایان خاطر نشان کرد: مردم  کشور از هیاهوی دشمن نمی‌ترسند و می‌دانند که اگر دشمن می‌توانست به ما حمله کند، رحم نمی‌کرد؛ مردم از مسئولان می‌خواهند که دشمن‌شناسی خود را تقویت کنند و ملت اجازه مذاکره مجدد با دشمن عهدشکن را نخواهد داد.

,

امام جمعه ریگان:برخی از فتنه گران و ورشکستگان سیاسی در داخل کشور با آمریکا همراهی می کنند

, امام جمعه ریگان:برخی از فتنه گران و ورشکستگان سیاسی در داخل کشور با آمریکا همراهی می کنند, امام جمعه ریگان:برخی از فتنه گران و ورشکستگان سیاسی در داخل کشور با آمریکا همراهی می کنند,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با گرامیداشت روز سازمان تبلیغات اسلامی و روز اطلاع رسانی دینی اظهار داشت:امروز نیاز و اولویت تبلیغات و مبلغین و مبلغان دینی باید این باشد که شیوه های ارتباطی و رسانه‌های جمعی را با ابزار های نوین گره بزنند تا سرعت فراگیری و انتقال پیام را افزایش داده شود.

,

امام جمعه ریگان بیان داشت:امروز تبلیغات به صورت مدرن و نوین که دشمن دارد از آن در مورد غیر صحیح استفاده می کند ما هم باید به مصاف همان ابزار ها و تکنیک ها و روش ها و ابزارها استفاده صحیح در تبلیغات داشته باشیم.

,

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله شهید بهشتی و یارانش،تصریح کرد:شهید بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام که اینها کسانی بودند که دشمن از آنها خوف ، رعب و وحشت داشت.

,

رنجبر ماهانی ادامه داد: حضرت امام(ره) فرمود، قوه قضاییه مرجع و پناهگاه مردم ستم دیده و مظلوم است. قوه قضاییه، قوه مستقل و هیچ مقامی حق دخالت در آن را ندارد و استقلال قضایی معنایش آن است که اگر قاضی حکمی کرد رسیدگی به آن حکم مرجع دارد و غیر آن هیچکس حق دخالت ندارد.

,

خطیب جمعه ریگان عنوان داشت:از جدیت و اقتدار قوه قضاییه در برخورد با اغتشاشگران و کسانی که مخل امنیت، نظم و آرامش نظام و مردم هستند در برخورد با آنها تقدیر و تشکر می کنیم.

,

وی گفت:رییس‌جمهور آمریکا ادعا کرده است که ایران باز هم به پای میز مذاکره خواهد آمد و برای یک توافق دیگر ایران مذاکره می کند.

,

امام جمعه ریگان عنوان داشت:بعد از گذشت یک هفته از این سخنان ابلهانه  رییس جمهور آمریکا بعد از خروج از برجام و آن بد عهدی ها و حقه بازی هایی که انجام داد  صد نفر از فعالان سیاسی یک نامه‌ای را امضاء می کنند که برخی داخل کشور و برخی در خارج از کشور و خواستار مذاکره مستقیم با ترامپ می شوند اولاً این درخواست، درخواست مذاکره مستقیم با آمریکا بعد از آن همه بدعهدی ها و خلف وعده ها این یک جنگ روانی است تا بتوانند نسخه ذلت بار سازش را برای نظام و ملت ایران بپیچند و بدانند این ملت نه تسلیم و نه زیر بار ذلت میرود و محکم ایستاده است.

,

رنجبر ماهانی ادامه داد:توطئه جدید آمریکا پس از برجام فشار از بیرون و همراهی از داخل است، کسانی از داخل کشور آمریکا را همراهی می‌کنند  ورشکسته سیاسی یا جزء فتنه گران سال ۸۸ هستند.

,

خطیب جمعه ریگان تصریح کرد:این نامه خباثت آلود صد نفر از فعالان سیاسی به مذاکره با ترامپ شباهت‌ به نامه خباثت آلود ۱۲۷نماینده مجلس ششم دارد که در مجلس ششم هم ۱۲۷نماینده آمدند نامه‌ای به رهبری معظم نوشتند و در آن نامه قید کردند که قبل از اینکه استقلال و تمامیت ارضی کشور در مخاطره بیفتد باید رهبری جام زهر را بنوشد و با آمریکا مذاکره کند. این ۱۲۷نمایند آمدند در مجلس تحصن کردند و حتی تا مرحله ی تهدید به استعفاء هم پیش رفتند.

,

وی عنوان داشت:منافقینی که امروز در داخل جملات ترامپ را نشخوار می کنند و قصد دارند ذائقه ملت را تغییر دهند بدانند که مردم را در مقابل حاکمیت و ولی امر نمی توانند قرار دهند و بدانند آب از آب تکان نخواهد خورد و این مردم و این ملت تا سن چهل سالگی انقلاب نشان دادند هم امام و هم انقلاب و هم خلف صالح امام را همراهی کرده اند و همراهی می کنند تنها راه موفقیت و پیروزی ما همین است و بس.

,

امام جمعه ریگان با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت صعودی این حادثه را تسلیت عرض نمودند و گفت: تخریب قبور و بارگاره ائمه بقیع یک سند دیگری بر مظلومیت امامان و پیشوایان شیعه و پیروان آنان در طول تاریخ ثبت شد.

,

وی بیان داشت:مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس مجلس و نمایندگان مجلس فرمودند" تصویب قانون باید در رفع مشکلات مردم به ویژه طبقات ضعیف باشد"  یعنی قوانینی که نمایندگان ملت تصویب می کنند ابتدا اولویت محرومین،پابرهنه ها و قشر ضعیف باشند. رهبری خطاب به نمایندگان فرمودند، از سفر های خارجی غیر ضروری و از زندگی های اشرافی‌گری پرهیز کنند و حضور به موقع و کامل در کمیسیون ها و صحن علنی مجلس را از اولویت های کاری خودشان قرار دهند.نمایندگان مجلس در قرارداد ها و معاهدات و کنوانسیون ها دقت و مراقبت کنند.

,

امام جمعه رفسنجان:وظیفه قوا در کشور مشخص است؛ رهبری سپر بلای کم کاری دیگر مسئولین نیستند

, امام جمعه رفسنجان:وظیفه قوا در کشور مشخص است؛ رهبری سپر بلای کم کاری دیگر مسئولین نیستند, امام جمعه رفسنجان:وظیفه قوا در کشور مشخص است؛ رهبری سپر بلای کم کاری دیگر مسئولین نیستند,

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین ، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در نماز عید سعید فطر و دست اندرکاران برپایی این مراسم ، با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی خدمات بسیار زیادی در سطح کشور انجام می دهد در اعزام نیرو، اداره مساجد ،کانون ها ،مراکز قرآنی ، هیات های مذهبی و کانون های مداحان فعایلتهای مطلوب را ارائه می دهند.

,

وی بیان داشت: در ششم تیرماه سال  60 دشمن ذخیره الهی و اسلام در مسجد ابوذر تهران مورد هدف قرار دادند و خواستند این وجود ارزشمند را از بگیرند اما خدا اراده نکرده بود و ان وجود تابناک را برای رهبری و اداره امر مسلمین حفظ کرد و ان شخصیت امام خامنه ای (مدظله العالی) بود و الان سه دهه از امامت و ولایت ایشان را بر سرمان میگذرد.

,

رمضانی پور به حادثه غم انگیز انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در تهران اشاره کرد و گفت: این حادثه به خاطر کینه از شهید مظلوم آیت الله بهشتی که خار چشم دشمنان بود و نمی توانستند او را تحمل کنند رقم خورد و 72 یار انقلاب را از ما گرفتند اما نظام بر پای خود ماند مقتدر تر و قوی تر شد و اگر امروز در جهان اگر عابرو داریم به برکت خون مطهر همین شهداست.

,

خطیب جمعه رفسنجان هفته قوه قضائیه را گرامیداشت و از دستگاه قضایی مجموعه دادسرا و داگستری شهرستان قدردانی کرد.

,

وی در ادامه اظهار داشت: برخی کار نکرده را به گردن کسانی می اندازیم که اصلا وظیفه ای در آن حیطه ندارند، در کشور تفکیک قوا وجود دارد هرکدام دستور العمل های خاص خودشان را دارند می توانند در تعامل باشند وسران جلسات مشترک برگزار می کنند.

,

رمضانی پور تصریح کرد: اثر جلسات سران سه قوه مردم با سرعت ببینند نشست سران قوا برای مردم مشهود باشد نشستن سران اگر اثری نداشته باشد فایده ای نخواهد داشت، شایسته است این تعامل ها به نفع کشور اقتصاد کشور و مدیریت ان بیانجامد.

,

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: در راس دستگاههای کشور رهبری فرزانه انقلاب قرار دارند که مشروعیت نظام به اوست که سیاست های کلی را ابلاغ می کنند نصیحت ها و بایدها و نبایدها را به مسئواین متذکر می شوند اگر امروز مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد هیچ ارتباطی به دستگاه رهبری ندارد.

,

وی افزود: اگر برخی گرانی ها وجود دارد مربوط به مدیریت و نظارت کشور است که باید انجام دهند.

,

رمضانی پور بیان داشت: مجلس عصاره ی فضائل ملت است نه خصلت های ملت ، باید مستقل عمل کند به خوبی و با قاطعیت انچه صلاح این ملت است انجام دهد.

,

وی تصریح کرد: قوه قضائیه قوه مستقل است قاضی القضات را رهبری مشخص می کنند و دیگر مسئولین را رئیس دستگاه مشخص می کنند یعنی اگر یک جایی یک گوشه ای مشکل قضایی وجود دارد اینها ربطی به رهبری ندارد مربوط به خود دستگاه است که باید نظارت قوی صورت گیرد برای احقاق حق مردم عزیز.

,

امام جمعه رفسنجان گفت: عمده مشکلات مردم مربوط به فرماندار محترم و رئوسای دستگاههاست هر گرفتاری را باید حل کنند مردم به بنده مراجعه می کنید و بنده نامه می دهم آنها باید حل کنند مهم آنها هستند که باید به وظیفه خود عمل کنند.

,

وی افزود: مسئولیتها مشخص و معلوم  است کمیته امداد در خدمت محرومین، بهزیستی در خدمت معلولین و نماینده در قانون گذاری قوی شجاع و قاطع و در پیگیری مسائل حوزه انتخابیه مجدانه عمل کند. نماز جمعه قلب فرهنگ هر شهر است و در خدمت مردم عزیز و بزرگوار است.

,

رمضانی پور در پایان به مسئله بحران آب در شهرستان اشاره کرد و گفت: در دو حوزه مصرف و کشاورزی در بحران جدی قرار داریم اگر مردم صرفه جویی بفرمایید و ملاحظه کنید می تواینم تابستان را به خوبی پشت سر بگذاریم کاهش باران ها و سفره های زیر زمینی را داشتیم به خواهش مسئولان استان و شهرستان دارند در این زمینه عمل کنید.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه