اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان اصفهان مطرح شد؛

دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی مرعوب جوسازی‌ها نشود/ لزوم برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی کشور

دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی مرعوب جوسازی‌ها نشود/ لزوم برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی کشور
برخورد با مفاسد اقتصادی و قاطعیت قوه قضائیه، برخورد جدی با اخلال گران اقتصادی کشور، انتقاد از جبهه گیری های شورای شهر اصفهان، اشاره به نقشه شوم دشمن در حیازدایی و نظارت بر نمایندگان مجلس از مهم ترین مطالب مطرح شده در خطبه های امروز نماز جمعه های استان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های امروز نماز جمعه نطنز با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت، اظهار کرد: وهابیت دشمن دین اسلام و قرآن است، آن ها همواره به مقدسات اهانت کرده اند و این کار را ادامه خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه نطنز افزود: مرتد شمردن مسلمانان و واجب کردن قتل آن ها، نابود کردن کعبه و مانع شدن از برگزاری اعمال حج، ویران ساختن همه قبه ها در بلاد اسلامی و ایجاد هرج و مرج در این کشور ها از مامویت های وهابیتی بود که با حمایت انگلیسی ها به وجود آمد.

,

وی با تاکید بر این که تفکر وهابیت هم در اهل تشیع وجود دارد و هم در اهل تسنن، گفت: اهل تسنن نیز امروزه به خباثت وهابیون پی برده اند، باطل هیچگاه به مقصود خود نمی رسد و همان طور که نشانه هایی از این مهم وجود دارد تفکر وهابیت که در آل سعود نمود پیدا کرده است به زودی از بین خواهد رفت.

,

خطیب جمعه نطنز با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، نسبت به جدا کردن روحانیت از کارهای فرهنگی هشدار داد و تصریح کرد: متاسفانه عده ای به بهانه انجام اقدامات فرهنگی، هزینه های بسیار می کنند اما اقدام آن ها برخلاف جهت ارزش های اسلامی و انقلابی است.

,

وی همچنین سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش را تسلیت گفت و اضافه کرد: تشکیلات قضایی در هر جامعه مظهر عدالت خواهی و حافظ جان، مال و آبروی افراد در جامعه است و عمل به این وظیفه در جامعه و به خصوص در جامعه اسلامی که نشات گرفته از آموزه های قرآنی است، بسیار مهم خواهد بود.

,

حجت الاسلام امینی ادامه داد: اگر تشکیلات قضایی در جامعه اسلامی درست عمل کند به طور حتم امنیت، آرامش و آسایش همه جانبه در آن جامعه برقرار و بسیاری از مشکلات در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حل می شود.

,

وی بیان کرد: اگر متولیان دستگاه قضا در جامعه دچار سیاسی بازی، دنیا طلبی، غرور و باند بازی شوند نه تنها هرج و مرج رایج می شود بلکه دیگر ارش های دینی و انقلابی نیز حفظ نخواهد شد و پرهیز از این رذایل از طرف مسئولان امر یک ضرورت است.

,

امام جمعه نطنز با بیان این که مردم هنوز در جامعه اسلامی به هیچ یک از قوا نمره قابل قبولی نداده اند، افزود: برخورد قاطع با سرعت و دقت و به موقع با مفاسد اقتصادی، مفسدان اقتصادی، وارد کنندگان کالای بنجل و قاچاق مطالبه اصلی مردم از دستگاه قضا است و این دستگاه در راه اجرای این وظیفه خطیر نباید مرعوب جوسازی ها شود.

,

وی از اقشار مختلف مردم و مسئولان خواست تا با توجه به بحران آب در کشور هم خود در مصرف آب و برق در فصل گرما صرفه جویی کنند و هم دیگران را به روش های مختلف از لزوم انجام آن آگاه سازند.

,

ملتی که جلوی صدام ایستاد مقابل هر منحرف دیگری هم می‌ایستد

, ملتی که جلوی صدام ایستاد مقابل هر منحرف دیگری هم می‌ایستد, ملتی که جلوی صدام ایستاد مقابل هر منحرف دیگری هم می‌ایستد,

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با اشاره تفسیر سوره جمعه اظهار کرد: خداوند این قدرت را دارد تا دین و کتابش را تا پایان دنیا حفظ کند.

,

وی افزود: در مورد کسانی که خود را به تورات چسبانده اند مانند حماری است که کتاب های را بر آن گذاشته باشند، ادعا کافی نیست و باید توام با عمل باشد، یهودی ها گفتن پیرو تورات هستیم اما در همان تورات بشارت پیامبر اسلام(ص) آمده اما حاضر نشدند بپذیرند.

,

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: ما هم بعضاً مصداق این آیه می شویم، شعار اسلام می‌دهیم اما آیا رباخواری، رشوه، آلات حرام و ... در زندگی ما نیست؟ مسلمان در آیات قرآن آمده که در کنار ایمان آوردن، عمل صالح هم انجام می‌دهد.

,

وی تصریح کرد: باید به فتاوای مراجع تقلید دقت داشت، متأثر شدم وقتی شنیدم آیت‌الله مهدوی با زبان نصیحت به شورای شهر توصیه‌هایی داشتند و با جبهه‌گیری مواجه شدند.

,

میردامادی اذعان کرد: کسانی که در هر جایگاهی با رأی مردم آمده‌اند توجه کنند که در کنار این مشارکت مردمی، اسلام بوده که ایران را حفظ کرده است.

,

وی یادآور شد: باید تذکر بدهم اگر با رأی مردم سر کار آمده‌اید، دیگر صلاحیت‌ها نیز برای ادامه کار لازم است؛ اگر فکر می‌کنید به اسم رأی مردم هر کاری می‌توانید انجام دهید، بدانید که مردم نمرده‌اند، این برای ملت قابل تحمل نیست.

,

امام جمعه موقت اصفهان عنوان کرد: از تریبون نماز جمعه با کسی دعوا نداریم اما نصیحت می‌کنیم که هنوز از جبهه‌ها شهید می‌آورند و این ملتی که جلوی صدام ایستاد مقابل هر منحرف دیگری هم می‌ایستد.

,

وی بیان کرد: عنوان می‌کنند ملت خوشی می‌خواهند، با ورزش مخالف نیستیم و دعا می‌کنیم در همه صحنه‌ها پیروز شویم اما به اسم ورزش نباید چنین اتفاقاتی نظیر موضوعات اخیر صفه را شاهد باشیم.

,

میردامادی تصریح کرد: امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشود، از نیروی انتظامی و قوه قضائیه تشکر می‌کنم که با پشتیبانی ملت جلوی هر منکری گرفته شود.

,

وی در ادامه به حواشی سفر شهردار اصفهان به اروپا و انتشار تصاویری از وضعیت نامناسب پوشش طرف خارجی در دیدارهای رسمی با مدیران شهری اصفهان انتقاد کرد.

,

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز تخریب بقیع ابراز کرد: انگلیس‌ها وهابیت را در حجاز بر سر کار آوردند و تاریخ گواهی می‌دهد که همه کشورها از فلسطین حمایت یا هم‌دردی کردند، اما آل سعود تاکنون یک گلوله هم به سمت صهیونیستی‌ها شلیک نکرده است.

,

وی با اشاره به بمباران مداوم یمن از سوی ائتلاف عربی غربی تصریح کرد: امروز هم شاهد هستیم با همکاری آمریکا مردم مظلوم یمن را زیر چکمه‌های اسم‌شان له می‌کنند.

,

میردامادی با اشاره به سالروز ترور رهبر انقلاب در 6 تیر گفت: یک روز پیش از حادثه بمب‌گذاری در 7 تیر سوء قصد به آیت‌الله خامنه‌ای شد که منجر به معلولیت ایشان شد، دشمنان مهره‌های اصلی انقلاب را شناسایی کرده و مأمور بودند که هیچ‌کدام از آنها را زنده نگذراند.

,

وی با بیان این که آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی از شورای حقوق بشر هم خارج شد، هرچند زمانی هم که بود تأثیری نداشت، اظهار کرد: چقدر هزینه و وقت برای مذاکره با آمریکا صرف شد؛ امضا کردند، قول دادند، اما چه شد؟ حالا باز  برای مذاکره نامه می‌نویسند.

,

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: می‌گویند چرا موشک دارید؟ شما 10 هزار کلاهک هسته‌ای داشته باشید ولی ما موشک نداشته باشیم؟ اگر قدرت نظامی ما نبود صدهزار بار تاکنون ما را نابود کرده بودند، بدانند یک قدم هم در این موضوع عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که اگر یکی زد 10 تا می‌خورد و اگر موشکی به سمت ما شلیک کنند «حیفا» و «تلاویو» را با خاک یکسان می‌کنیم.

,

خائن‌هایی برای گرانی و تحریم به آمریکا کُد می‌دهند/ لزوم برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی کشور

, خائن‌هایی برای گرانی و تحریم به آمریکا کُد می‌دهند/ لزوم برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی کشور, خائن‌هایی برای گرانی و تحریم به آمریکا کُد می‌دهند/ لزوم برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی کشور,

حجت‌الاسلام مسعود سرافراز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: اولین مورد که زندگی با آن خوش می‌شود سلامتی است چراکه بیماری در نماز و عبادت و حتی  در حرف زدن انسان اثر می‌گذارد.

,

وی بابیان اینکه یکی دیگر از مواردی می‌تواند سعادت افراد را به دنبال داشته باشد، داشتن همسر صالح است، خاطرنشان کرد: وَهب، جوان مسیحی، مادر و خانمش باعث شدند که به کربلا بیاید، مسلمان شد هم خودش و هم زنش شهید شدند و هر دو جزء شهدای کربلا هستند و فراموش نکنیم که شخصیت‌های برگزیده تاریخ، همیشه نقش یک زن فعال کنارشان بوده است.

,

امام‌جمعه فولادشهر با اشاره به سالروز حادثه‌ی دلخراش تخریب قبرستان بقیع یادآور شد: سالروز تخریب قبرستان مقدس بقیع در شهر مدینه، به دست پیروان فرقه انحرافى و افراطى وهابیت، حادثه‏اى که گویاى مظلومیت تاریخى شیعه در همه اعصار و دوره‏ ها است.

,

وی افزود: این حادثه از یکسو معلول جهل و نادانى و افراط‌گرایی‏ بى‏منطق فرقه‏ منحرف وهابیت پلید است و از سوى دیگر حاصل نقشه شوم استعمار انگلیس و سیاست دین ‏ستیزانه آن با افکار و عقاید حقه اسلامى است.

,

خطیب نماز جمعه فولادشهر از انتشار نامه اخیر برخی از اصلاح‌طلبان کشور برای مذاکره مستقیم با ترامپ پرده برداشت و متذکر شد: در روزهای اخیر نامه‌ای مشترک از برخی اصلاح‏طلبان داخل کشور و اپوزیسیون خارج از کشور منتشر شد که در آن طرح مذاکره مستقیم با ترامپ مطرح‌شده است.

,

وی بابیان اینکه این نامه شباهت بسیار زیادی به نامه نمایندگان مجلس ششم به رهبر معظم انقلاب دارد، تصریح کرد: مجلس ششم نماد سیاسی‏ کاری و باندبازی و بی‏ اعتنایی به مردم در ازای اولویت قرار دادن خواسته ‏های چند گروهک بود و تا مرز برخی خیانت‏ های بزرگ نظیر انتشار نامه جام زهر و لزوم تسلیم در برابر آمریکا، تحصن و تهدید به استعفا پیش رفت.

,

سرافراز با تأکید بر اینکه آن‌هایی که ترامپ را مقصر ناکامی در برجام می‌دانستند اکنون خواستار مذاکره مستقیم با شیطان بزرگ‌ شده‌اند، یادآور شد: این طیف تا چندی پیش در توجیه شکست و ناکامی برجام، تقصیرها را گردن شخص ترامپ می‌انداختند و او را دیوانه و تافته‌ای جدا بافته از حاکمیت آمریکا معرفی می‌کردند تا مردم از یاد ببرند که دموکرات‏ ها و جمهوری ‏خواهان در کنگره و دولت آمریکا، درباره دشمنی با ملت ایران متفق ‏القولند، حتی اگر سر موضوعات دیگر اختلاف‌نظر داشته باشند.

,

امام‌جمعه فولادشهر تأکید کرد: مقصر گرانی‌ها کسانی هستند که به آمریکا کُد دادند که اگر فشار بیاورد می‏تواند امتیاز بیشتر بگیرد، درست همانند سال ۸۸ که آمریکا ناامید و ناتوان به دنبال راه چاره‌ای می‌گشت تا اینکه کسانی از منسوبان فتنه ۸۸ مشاوره دادند که  راه چاره تحریم‌های فلج‌کننده علیه سفره مردم ایران است.

,

خطیب نماز جمعه فولادشهر بابیان اینکه اپوزیسیون سازش ‏طلب امروز برای ملت ایران از ارتش آمریکا خطرناک‌تر است، یادآور شد: نظام اسلامی بااقتدار مثال‌زدنی خود، در برابر آمریکا و متحدانش ایستاده است و بدیهی است که به نسخه سازش ذلت ‏بار مُشتی پادوی مَفلوک و فراری و یا ورشکسته سیاسی داخلی کمترین اهمیتی نمی‌دهد.

,

وی افزود: امروز ما در جنگ اقتصادى قرار داریم که در این جنگ، دو خطر عمده متوجه نظام اسلامى است، یکى از سوى گروه‌های سیاسى خودى که با عناوین مختلف، چه‌ بسا ناخواسته به وحدت داخلى آسیب‌زده و دست به انتقام‌گیری سیاسى می‌زنند و خطر دیگر از سوى گروه‌ها و رسانه‌های ناهم‌سو و مرعوب دشمن صورت می‌گیرد که با تکرار حرف‌های بیگانگان، در تحقق اهداف آن‏ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

,

امام‌جمعه فولادشهر مهم‏ترین وظیفه مردم در جنگ اقتصادى را برخورد هوشمندانه و آگاهانه با توطئه‌های پیچیده غرب دانست و متذکر شد: این مردم هستند که عوارض ناشى از جنگ اقتصادى را متحمل شده و باید فهم دقیقى از این شرایط داشته باشند تا بتوانند با مقاومت و تحمل فشارها از این گردنه سخت به حول و قوه الهی عبور کنند.

,

لزوم برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی کشور

, لزوم برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی کشور, لزوم برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی کشور,

امام‌جمعه باغبهادران نیز در خطبه های نماز جمعه گفت: یکی از وظایف مهم قوه قضائیه در این برهه از زمان و مشکلات ناشی از رکود برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی است.

,

حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ اظهار کرد: اگر انسان بخواهد در مسیر الهی از نعمت‌های خدا استفاده کند باید در نظر داشته باشد که مسیر سعادت و شقاوت را به‌درستی از یکدیگر تشخیص بدهد.

,

امام‌جمعه باغبهادران با اشاره به برخی از ناهنجاری‌های اخلاقی در مناطق گردشگری متذکر شد: برخی از افراد به‌راحتی ویلاها و یا اماکن اقامتی را در اختیار سودجویانی قرار می‌دهند که به دنبال ایجاد فساد در آن مکان هستند که فراموش نکنیم واگذارکنندگان چنین مکان‌هایی، خود در گناه صورت گرفته شریک خواهند بود.

,

وی بابیان اینکه کسب روزی حلال از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که ثواب آن را جهاد در راه خدا دانسته‌اند، یادآور شد: انسان نباید برای رسیدن به خواسته‌های زودگذر دنیایی آخرت خود را تباه کند و با کسب‌وکار حرام، بی‌برکتی در دنیا و شقاوت در آخرت را برای خود فراهم کند.

,

خطیب نماز جمعه باغبهادران با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و تجاوز جبهه استکبار به مردم مظلوم یمن اظهار کرد: باکمال تأسف مجامع بین الملی در مقابل این فاجعه سکوت کرده‌اند البته انصار الله یمن در مقابل همه این‌ها ایستادگی کردند ولی نمی‌شود از این جنایت‌ها چشم‌پوشی کرد.

,

فرهنگ با توجه به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: اشرافی گری مسئولان در نظام اسلامی آفت بزرگی برای انقلاب است چراکه وقتی مردم ببینند مسئولی از نظر سطح زندگی  با آنان فاصله زیادی دارد نسبت به انقلاب و نظام بدبین خواهد شد.

,

امام‌جمعه باغ بهادران با تأکید براینکه قوانین وضع‌شده در کشورمان نباید تحت تأثیر فرهنگ غلط غرب باشد، متذکر شد: مجلس خودش باید برای مبارزه با پول‌شویی و فساد قانون وضع کند نه اینکه منتظر دستورات آنان باشیم چراکه آن‌ها خود منشا فساد هستند.

,

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم قوه قضائیه در این برهه از زمان و مشکلات ناشی از رکود برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی است، تصریح کرد: حفظ سلامت درونی قوه قضائیه هم بسیار مهم است و اگر خدای نکرده یک قاضی تحت تأثیر صاحبان زر و زور قرا بگیرد آن روز باید فاتحه عدالت را خواند.

,

نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس امری لازم است

, نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس امری لازم است, نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس امری لازم است,

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان اظهار کرد: جایگاه نمایندگان مجلس که مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان به آن اشاره داشتند مهم بوده و باید در خدمت مردم باشند.

,

وی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت جایگاه نمایندگان مجلس یادآوری کرد: نمایندگان باید سال به سال پیشرفت داشته باشند و در انجام امور مردم تسریع کنند.

,

امام جمعه اردستان گفت: ساده زیستی باید در دستور کار نمایندگان مجلس باشد و توجه به رفع مشکلات مردم و دشمنی با دشمنان نظام پیگیری لوایحی که مصوب و اجرا نشده حتما پیگیری شده و توجه به رفع مشکلات و دشمنی دشمنان نظام نیز داشته باشند.

,

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه مجلس یکی از سه رکن اصیل کشور است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس با مصوبات و نظارتی که دارند می توانند برای کشور موثر باشند و نظارت بر عملکرد نمایندگان نیز امری لازم است.

,

وی تاکید کرد: عده ای وادادگان سیاسی در داخل و خارج کشور آب به آسیاب دشمن می ریزند و در صدد انجام خواسته های دشمن در خصوص مذاکره با آمریکا هستند.

,

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: ترامپ همچنان رهبر شیطان بوده و در مذاکرات و هرکجا که مصوبه ای به نفع او نباشد آن را قبول ندارد که اخیرا هم از شورای حقوق بشر خارج شد تا هر کاری خواست بکند.

,

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه یک سری در داخل کشور عقل سیاسی و اجتماعی ندارند و دم از صحبت و مذاکره با آمریکا می زنند، افزود: بیش از این با احساسات مردم بازی نکنید و به فکر معیشت مردم باشید.

,

حجت الاسلام دهشیری با توجه به هفته قوه قضائیه گفت: شأن اجرای عدالت و برگرداندن امنیت به جامعه از وظایف قوه قضائیه بوده که باید به درستی انجام شود و آنچه که از دادگستری به مردم می رسد همان عدالت است که امیدواریم مورد پذیرش مردم باشد.

,

وی با اشاره به روز اصناف به این قشر توصیه کرد: اجناس موجود خود را به قیمت گران به مردم نفروشید که این خود عین بی انصافی است.

,

دستگاه قضایی ضمن برخورد با متخلفان از ایجاد جوسازی جلوگیری کند

, دستگاه قضایی ضمن برخورد با متخلفان از ایجاد جوسازی جلوگیری کند, دستگاه قضایی ضمن برخورد با متخلفان از ایجاد جوسازی جلوگیری کند,

حجت الاسلام محمد شیاسی در خطبه های نماز جمعه این هفته رضوانشهر با اشاره به سالروز تخریب قبور چهار امام معصوم علیه السلام بقیع، اظهار کرد: وهابیت سعودی خسارت های زیادی را برای اسلام و مسلمانان ایجاد کرده اند و ۹۵ سال پیش بقاع متبرکه بقیع را که زیارتگاه بسیاری از مسلمانان بود را تخریب کردند.

,

امام جمعه رضوانشهر گفت: جنایات وهابیت و آل سعود در عربستان و کشورهای مسلمانان بسیار دردناک است و امیدواریم با نابودی هر چه زودتر این خاندان ظالم، مظلومیت ائمه بقیع و شیعیان خاتمه یابد.

,

وی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در یکم تیرماه به فرمان رهبر کبیر انقلاب، تصریح کرد: تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و ارتباط مردم با روحانیون امری مهم برای نهادینه شدن دین و معنویات در بطن زندگی اقشار مختلف جامعه است.

,

امام جمعه رضوانشهر با بیان اینکه سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ به نام روز قوه قضاییه نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی باید عادلانه، دقیق و انقلابی عمل کرده و ضمن برخورد محکم با متخلفان از ایجاد جوسازی جلوگیری کند.

,

حجت الاسلام شیاسی با اشاره به نامه برخی فعالان سیاسی به برخی مسوولان برای مذاکره با ترامپ، یادآور شد: آمریکا هیچ گاه بر سر تعهد خود نمی ایستد و در مذاکرات هسته ای و برجام هم به تعهدات خودش عمل نکرد و نباید آزموده را دوباره آزمایش کرد.

,

وی هدف آمریکا و طرفدارانش را ایجاد دوقطبی و نارضایتی در بین مردم دانست و افزود: راه پیروزی کشور فقط مقاومت است و قطعا با تکیه بر توان داخلی به موفقیت های بسیاری دست خواهیم یافت.

,

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب، گفت: طبق فرموده امام خامنه ای مجلس عصاره ملت است و این نهاد باید دارای فضایل و پویا باشد و با اتخاذ تصمیمات درست راه حل هایی صحیح را برای حل مشکلات مردم ارائه دهد.

,

وی با اشاره به اهمیت اتحاد سران سه قوه، تصریح کرد: حل مشکلات کشور نیاز به فکر انقلابی دارد و مسئولان با همکاری یکدیگر باید این مشکلات به خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند.

,

نوشتن نامه «فدایت شوم» برای ترامپ، از روی وادادگی و عدم درک سیاسی بود

, نوشتن نامه «فدایت شوم» برای ترامپ، از روی وادادگی و عدم درک سیاسی بود, نوشتن نامه «فدایت شوم» برای ترامپ، از روی وادادگی و عدم درک سیاسی بود,

حجت الاسلام احمدرضا عالمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر با اشاره به بدعهدی سردمداران آمریکا و به ویژه پیمان شکنی‌های رئیس جمهور این کشور در هفته‌های اخیر از جمله خروج از برجام که معاهده مصوب سازمان ملل بود و یا خروج از کنوانسیون بین المللی حقوق بشر و کنوانسیون بین المللی محیط زیست، نگاشتن نامه «فدایت شوم» برای چنین شخصیت و کشوری را فقط از روی وادادگی دانست.

,

خطیب جمعه موقت فریدونشهر عنوان کرد: این افراد خواستار ذلت و سرسپردگی کشور به آمریکا هستند و باید شناخته شوند تا مردم دیگر در آینده با طناب پوسیده ایشان به چاه نروند.

,

وی به شرایط متلاطم اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی نباید تحت تأثیر فضاسازی‌های دشمن قرار گرفته و باید تا عبور از بحران حاضر صبر و ایستادگی کنیم.

,

امام جمعه موقت فریدونشهر در سالروز بمب گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام(ره)، از ترورهای منافقین در طول سال‌های پس از انقلاب و ضربه‌هایی که با این ترورها به نظام اسلامی وارد کردند سخن به میان آورد.

,

حجت الاسلام عالمی ترور امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، را یکی از این خیانت‌ها عنوان و تصریح کرد: مشیت الهی بر این بود تا ایشان را حفظ نموده و به عنوان رهبری شایسته، هدایت و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی را برعهده ایشان بگذارد.

,

خطیب موقت جمعه فریدونشهر افزود: در همان سال‌ها افرادی بوده و هستند که خود را لایق رهبری جامعه اسلامی می‌دانستند اما اگر با خود خلوت کرده و تفکر کنند می‌بینند که هیچ گاه نمی‌توانستند کشور را به سلامت از بحران‌هایی که پشت سر گذاشت، عبور دهند و همین افراد اگر در پست‌ها و مسئولیت‌های خود به خوبی از پس انجام وظایف محوله برمی‌آمدند.

,

وی ادامه داد: کشور اکنون در شرایط بهتری به سر می‌برد همان طور که اگر مسئولان کشور در هر سه قوه در تمام سال‌های رهبری رهبر معظم انقلاب به وظایف خود به درستی عمل کرده و از دستورات رهبری اطاعت می‌کردند الان شرایط کشور بهتر از این بود.

,

وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، وی را شخصیتی معرفی کرد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب جمع تجدد و سنت بود و افزود: او در حالی که تحصیلات خود را در کشوری می‌گذراند که آمال و آرزوی وادادگان و غرب گرایان است و از رفاه و شرایط خوبی برخوردار بود، این شرایط و رفاه را رها کرد تا به لبنان رفته و به یاری مسلمانان آواره و مظلوم این کشور بشتابد و سپس به ایران بازگشت و از همه عناوین و مقام‌های مختلف گذشت تا در خطوط مقدم جبهه حضور پیدا کرده و در نهایت به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

,

نقشه دشمن حیازدایی از جوامع اسلامی است

, نقشه دشمن حیازدایی از جوامع اسلامی است, نقشه دشمن حیازدایی از جوامع اسلامی است,

حجت الاسلام یاری پور، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهارستان اصفهان ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار کرد: ما والدین امروزی برای اثبات مقوله های اسلامی به خصوص حیا و معاد بر فرزندانمان کم کار کرده ایم.

,

امام جمعه موقت شهر بهارستان با اشاره به اینکه اعتقاد به معاد در جامعه امروز سست و کمرنگ شده است و این  ناشی از کم کاری در تربیت اسلامی در سنین پایین است، افزود: قصه های قرآنی را بیشتر برای فرزندانمان تعریف کنیم، حرمت ها و حیا را در زندگی شخصی و روزمره بیشتر رعایت کنیم.

,

وی با  با بیان اینکه دشمن به خوبی می‌داند دختران امروز، مادران فردای جامعه هستند، در صدد است تا با گرفتن حیا و عفت از دختران به کیان خانواده آسیب وارد کند، گفت: امروز رواج بی حیایی و بی تفاوتی دختران به موضوعی چون عفاف و حجاب با جدیت از سوی دشمنان دنبال می شود.

,

حجت الاسلام دکتر یاری پور اضافه کرد: اگرچه دشمن از طریق رسانه ها به دنبال حیازدایی در جوامع اسلامی است سعی در القا آن بین انسان‌ها را دارد اما اینکه خودمان هم این باور را به جامعه تزریق کنیم موجب صدمه زدن به مردم خواهد شد.

,

امام جمعه موقت شهر بهارستان با اشاره به  پوشش دختران و پسران در خوابگاه های دانشجویی و پوشش اهل خانه برای محارم و هم جنس های خویش ، تصریح کرد:  پوشش راحت در مقابل محارم هیچ اشکالی ندارد اما مقدمه بی حیایی در خانواده و جامعه است.

,

حجت الاسلام  یاری پور ادامه داد: هم چنین در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نیز مرم می گویند فقط بیینده گوشی همراه شخصی خودشان هستند اما ما خطاب به این افراد می گوییم دشمن تک تک و چهره به چهره بر ذهن های شما با ابزار رسانه  تاثیر می گذارد و حیازدایی می کند، و وظیفه ما مسلمانان شیعه است که برای احیای تقوا در جامعه و خودداری از گناه بتوانیم فرهنگ سازی و ترویج حیا کنیم.

,

حجت الاسلام دکتر یاری پور با  اشاره به مناسبت ۸ شوال، سالروز تخریب قبرستان بقیع عنوان کرد: وهابیان در هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری حرم امامان بقیع را ویران کردند.

,

وی ادامه داد: تخریب بناها در بقیع توسط جریان وهابیت در عربستان سعودی برای از بین بردن اماکن زیارتی بود تا آن زمان بر روی مقبره پیشوایان و سایر بزرگان اسلام که در مدینه مدفون بودند گنبدها و بناهایی قرار داشت و پس از تسلط وهابیان بر مدینه آن‌ها ضمن تخریب قبور آثاری که بر روی قبور قرار داشت را نیز از بین بردند.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  تنها حرم مطهر پیامبر اسلام(ص) آن هم به دلیل ترس از قیام مسلمانان جهان از تعرض و تخریب مصون ماند که اگر این ترس نبود حرم پیامبر اسلام(ص) پیش از دیگر بقاع مورد تعرض قرار می‌گرفت، بر همین اساس یاد و خاطره ائمه بقیع(ع) را گرامی می داریم و در مظلومیت و ظلم هایی که به آنان در طول تاریخ اسلام شده است به سوگ می نشینیم.

,

خطیب نماز جمعه بهارستان با اشاره به نزدیک شدن به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: اعتیاد به مواد مخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى و مسلمانان محسوب شده و موجب رکود اجتماعى در زمینه‌‏هاى مختلف می شود.

,

وی در پایان به اثرات ناشی از مواد مخدر بر سلامت جسم و روان افراد جامعه گفت: کاهش ظن شدید، سو تغذیه، اختلالات گوارشی و تنفسی و قلبی، عفونت های خطرناک، ناتوانی جنسی، سقط جنین، کودک نارس، ضعف سیستم ایمنی بدن، اضطراب، استرس و پرخاشگری و...از جمله این اثرات است و امیدواریم با آگاهی بخشی به خانواده ها و تدبیر و تلاش حداقل بتوانیم میزان شیوع آن را به کنترل درآوریم.

,

آمریکا با تحریم و تحرکات اقتصادی درصدد تفرقه بین مردم است

, آمریکا با تحریم و تحرکات اقتصادی درصدد تفرقه بین مردم است, آمریکا با تحریم و تحرکات اقتصادی درصدد تفرقه بین مردم است,

حجت الاسلام اکبر دهقان در خطبه های نماز جمعه در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی(ع) نایین گفت: آمریکا در ‌چند دهه گذشته با دسیسه های مختلف درصدد تفرقه در جامعه ایران بوده است که با وجود تلاش های بسیار نتوانسته وحدت این کشور را از بین ببرد.

,

وی اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی، آمریکا جنایتکار برای ملت ایران تصمیم گیری می کرد اما امروز می بینیم با اجرای قانون و مردم سالاری دینی انتخابات پرشور در کشور برگزار می شود.

,

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: صرفه جویی در مصرف آب و انرژی موجب می شود که در مواقع بحران دچار کمبود نشویم.

,

وی از مردم و مسئولان خواست که با نهایت دقت را در توزیع و کنترل مصرف آب داشته باشند زیرا صرفه جویی تاثیر بسزایی در جلوگیری از بحران کم آبی دارد.

,

امام جمعه موقت نایین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش و همچنین هفته قوه قضائیه بیان کرد: مسئولان این مجموعه باید همواره با مجاهدت قضایی، قانون گرایی و مردمداری خود را در خدمت مردم بدانند.

,

وی افزود: مهمترین رکن قوه قضاییه عدالت خواهی و عدالت محوری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه