اخبار داغ

رئیس دادگستری اردستان:

چک، توهین و مواد مخدر بیشترین آمار پرونده قضائی در اردستان را دارند

چک، توهین و مواد مخدر بیشترین آمار پرونده قضائی در اردستان را دارند
رئیس دادگشتری شهرستان اردستان، گفت: بیشترین پرونده قضائی تشکیل شده مربوط به موضوعات چک، توهین، مواد مخدر، ضرب و جرح بوده که اردستان درموضوع ضرب و جرح و توهین در استان دارای رتبه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محمد رضا کبیری امروز در اردستان اظهار کرد: دادگستری اردستان در یکسال گذشته تعداد هفت هزار و 681 پرونده قضائیه ورودی داشته و با هفت هزار و 728 پرونده مختومه از 128 پرونده افزایش برخوردار بوده که اهمیت فعالیت همکاران را می رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس دادگستری شهرستان اردستان گفت: همچنین در خصوص پرونده های شورای حل اختلاف اردستان یک هزار و 190 پرونده ورودی در یکسال گذشته بوده که یک هزار و 228 فقره مختومه شده و افزایش 38 فقره ای را برای خود ثبت کرده است.

,

وی افزود: میانگین بازده زمانی رسیدگی به پرونده های قضائی در اردستان 128 روز بوده که با فعالیت مضاعف این دادگستری زمان رسیدگی به پرونده ها در حال حاضر به 75 روز رسیده است.

,

کبیری با بیان اینکه دادگستری اردستان با کمبود نیروی کادر اداری و قضات روبرو است، تصریح کرد: با افزودن نیرو و قاضی می توان زمان رسیدگی به پرونده ها را کاهش داد.

,

رئیس دادگستری اردستان اعلام کرد: بیشترین پرونده قضائی تشکیل شده مربوط به موضوعات چک، توهین، مواد مخدر، ضرب و جرح بوده که اردستان درموضوع ضرب و جرح و توهین در استان دارای رتبه بوده که خوشایند شهری مذهبی همچون اردستان نیست.

,

وی همچنین تاکید کرد: مطالبات مهریه در اردستان از سطح بالایی برخوردار است و با توجه به وضعیت اقتصادی مردم باید راهکاری داده شود تا به جای سکه برای مهریه موارد دیگر جایگزین شود.

,

کبیری تصریح کرد: این دادگستری با توجه به کمبود نیرو و توقع مردم مبنی بر اینکه هر اتفاقی که رخ می دهد ما حضور داشته باشیم امکان پذیر نیست، لذا هر جرمی که صورت می گیرد به صورت کتبی یا شفاهی اطلاع رسانی کرده تا این اداره و نیروی انتظامی اقدام کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه