اخبار داغ

بدون اقدامات ترامپ، ایران و روسیه از غرب پیشی می‌گیرند

بدون اقدامات ترامپ، ایران و روسیه از غرب پیشی می‌گیرند
دستیار وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد بدون اقداماتی که ترامپ در زمینه سیاست خارجی انجام می‌دهد کشور‌های ایران، روسیه و چین گوی سبفت را در رهبری نظامی و دیپلماتیک از آمریکا خواهند ربود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دستیار وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد بدون اقداماتی که ترامپ در زمینه سیاست خارجی انجام می‌دهد کشور‌های ایران، روسیه و چین گوی سبفت را در رهبری نظامی و دیپلماتیک از آمریکا خواهند ربود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یک مقام ارشد آمریکایی پنجشنبه شب از سیاست خارجی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دفاع کرد و آن را برای مهار قدرت دیپلماتیک و نظامی رقیبان ایدئولوژیک کشورش، ضروری دانست. وی گفته اقدامات ترامپ به نفع جهان غرب است.

,

طبق نوشته خبرگزاری رویترز، «وس میچل»، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا گفت: بدون اقدامات ترامپ، چین، روسیه و ایران در رهبری نظامی و دیپلماتیک از آمریکا و اروپا پیشی خواهند گرفت.

,

میچل که در بروکسل در جمع مقام‌های اروپایی و ناتو سخنرانی می‌کرد درباره مواضع ترامپگفت: «اتخاذ مواضع قدرتمندنه در خصوص این موضوعات ممکن است فوراْ به توافق منجر نمی‌شود. اما هزینه‌های درازمدت غفلت از این موضوعات، به مراتب بالات از اتحاد سیاسی است.»

,

او اضافه کرد: «در تمامی این حوزه‌ها، اعم از مسائل ایران، بودجه دفاعی و تجارت ما متعهد به یافتن راهی مشترک برای حرکت به جلو هستیم و متعهد به اقدام هستیم. ما می‌توانیم بحث کنیم، راهبرد بچینیم، هماهنگی کنیم، اما باید دست به اقدام بزنیم.»

,

مقام آمریکایی در بخش دیگری از ادعا‌های خود مدعی شد خروج از برجام و اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران به متوقف کردن برنامه موشکی ایران و کاستن از نفوذ این کشور در منطقه کمک خواهد کرد.

,

 

,

منبع: تسنیم

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه