اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

گرانی و تورم ابزار دشمن در جنگ اقتصادی است/ تخریب دستگاه قضا به صلاح کشور نیست

گرانی و تورم ابزار دشمن در جنگ اقتصادی است/ تخریب دستگاه قضا به صلاح کشور نیست
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: متأسفانه عده‌ای فرصت‌طلب با استفاده از فضای آلوده دشمن اقدام به گرانی اجناس می‌کنندکه فشار سنگینی به مردم آورده است دولت باید به دنبال حل مشکل گرانی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد با اشاره به اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رسالت بسیار سنگین تبلیغات دینی، اطلاع‌رسانی و معنویت بخشی بر جامعه بر عهده تبلیغات اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که روش دشمن بمباران تبلیغاتی و تهاجم فرهنگی و ایجاد شبهه در جامعه علیه ماست، گفت: مهم ترین جنگ دشمن جنگ روانی و شایعه‌سازی است ما باید با موقعیت‌شناسی و استفاده از ابزارها و شیوه‌های نوین تبلیغی بتوانیم در عرصه‌های گوناگون اقدامات مؤثر انجام دهیم.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد اصناف و بازاریان زحمتکش را بازوان انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی دانست که امروز نیز در مقابله با جنگ و تحریم اقتصادی بازار و اصناف بسیار مؤثر هستند.

,

 

,

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر این که افزایش گرانی و تورم ابزار دشمن در جنگ اقتصادی است، اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای فرصت‌طلب با استفاده از فضای آلوده دشمن اقدام به گرانی اجناس می‌کنند که فشار سنگینی به مردم آورده است دولت باید به دنبال حل مشکل گرانی باشد.

,

 

,

وی با اشاره به سالروز تخریب بارگاه چهار امام معصوم (ع)در قبرستان بقیع خاطرنشان کرد: 95سال پیش آل سعود این اقدام وحشیانه‌ را انجام داد و قطعاً تخریب بقاع متبرکه ائمه سندی بر مظلومیت شیعه و سیاست‌های استعماری آل سعود است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سالروز ترور نافرجام رهبرمعظم انقلاب توسط منافقین در 6تیرماه تصریح کرد: مقام معظم رهبری یک ذخیره الهی برای حفظ انقلاب و پاسداری از خون شهیدان است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه گفت: مردم از قوه قضائیه انتظار دارند با فساد برخورد کند و به اجرای حق و عدالت بپردازد لذا دستگاه قضا در این زمینه باید دقیق و انقلابی عمل کند.

,

 

,

به گفته وی دستگاه قضا کارهای خوبی انجام داده اما مردم انتظار برخورد قاطع با مفسدین و دانه درشت‌ها را دارند هرچند که برخی به دنبال تخریب و تضعیف دستگاه قضا هستند که قطعاً به صلاح کشور نیست.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد با اشاره به نامه ننگین و ذلت‌بار 100 نفر از فتنه گران به رئیس‌جمهور آمریکا گفت: امروز آمریکا برای ریشه کردن انقلاب دندان‌ تیز کرده‌ است و رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما فتنه گران چنین ننگی را انجام می دهند.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به سابقه زندان و اقدامات ضددینی امضاکنندگان نامه به رئیس جمهورآمریکا اظهار داشت: این نامه ننگین هم سو شدن با دشمنان انقلاب اسلامی برای از بین بردن آن است.

,

 

,

FATAF یک قرارداد استعماری است/ نمایندگان مجلس نباید آن را تصویب کنند

, FATAF یک قرارداد استعماری است/ نمایندگان مجلس نباید آن را تصویب کنند ,

حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: مجلس از ارکان مهم نظام است که عصاره فضائل ملت است و نمایندگان باید در قانون گذاری به مسائل مهمی مانند رفع مشکلات مردم، عدم تاثیر پذیری از دیدگاه های غرب و دوری از اشرافی گری را مد نظر داشته باشند و نمایندگان نباید از انقلابی گری غافل شوند.

,

 

,

وی اضافه کرد: رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس فرمودند ضرورتی ندارند به کنوانسیون هایی که از اهداف آن آگاه نیستیم به آن بپیوندیم.

,

 

,

به گفته وی استکبار جهانی در راستای منافع خود معاهداتی را تنظیم می کند و باید توجه داشت که قرارداد یک قرارداد استعماری است که نمایندگان نباید آن را امضا کنند زیرا  قرارداد FATF خیانت به انقلاب و اسلام است که قطعا نمایندگان آن را تصویب نمی کنند چرا که اهداف این کنوانسیون ها مشخص نیست و نباید خودمان را گرفتار کنیم  زیرا تامین مالی ترورسیم یک اقدام خود تحریمی است.

,

 

,

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: با امضای این کنوانسیون حمایت ما از حزب اله لبنان، گروه های مقاومت و سپاه قدس قطع خواهد شد زیرا استکبار جهانی آنان را به عنوان تروریسم معرفی کرده است.

,

 

,

وی بیان کرد: عده ای تحت عنوان فعال سیاسی نامه ای به مسئولان نظام نوشته اند و دعوت به مذاکره با آمریکا دارند و دعوت به مذاکره تکرار خواسته کاخ سفید است و انتشار این نامه تامل برانگیز فتنه گران در حالی است که تجربه برجام را پیش روی خود داریم.

,

 

,

به گفته وی بعد از تجربه پر هزینه برجام و بی نتیجه ماندن آن نگارش این نامه آدرس دادن به ترامپ است و این در حالیست که در داخل عده ای حاضراند خیانت کنند و با وطن فروشی خواستار مذاکره با آمریکا هستند در حالی که آمریکا هیچگاه به تعهدات خود عمل نکرده و ما نیز نباید بد عهدی های آنان را فراموش کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع افزود: استعمارگران همیشه نگاهشان به دین و رهبران دینی نگاه مانع بر سر اهداف شیطانی است و آنها برای رسیدن به اهداف شومشان به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه هستند و گروه هایی جاهل و نادان وهابیت را مامور می کنند که به این اهداف ناپسند دست بزنند تا اختلافات را تشدید کنند و از این آب گل آلود ماهی مقصود بگیرند.

,

 

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی گفت: یکی از نهادهای با برکت برخاسته از انقلاب اسلامی ایران، سازمان تبلیغات اسلامی است که در طول این سالها خدمات ارزنده و شایانی در حوزه ترویج و تبلیغ دینی داشته اند.

,

 

,

به گفته وی هفتم تیرماه سالروز قوه قضائیه است و از 31 خرداد تا هفتم تیرسال 60 نظام نوپای انقلاب روزهای سختی را پشت سر گذاشت و این هشت روز سخت با شهادت دکتر چمران آغاز می شود و با پرواز 72 تن از مسئولان و مدیران ارشد نظام و بزرگان تاثیر گذار کشور به پایان رسید.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد تصریح کرد: در آن زمان رئیس جمهور خائن وقت بنی صدر از کار برکنار می شود و در 6 تیر رهبر انقلاب که امامت جمعه تهران را برعهده داشتند مورد سوء قصد قرار گرفتند و رهبری در این 29 سال پس از رحلت امام(ره) کشتی انقلاب را با موفقیت و سربلندی به ساحل امن رهنمود کردند.

,

 

,

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: در میان کسانی که در این حوادث به شهادت رسیدند شهید بهشتی بودند که از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و در آن حوادث نظام نشان داد انقدر مستحکم است که با این حوادث هم به حیات خود ادامه می دهد.

,

 

,

به گفته وی یکی از ارکان مهم نظام قوه قضائیه است و اگر این قوه مقتدر و قوی باشد اقتدار نظام افزایش می یابد و ضعف این قوه منجر به ضعف نظام می شود در همین راستا دستگاه قضا رسالت خطیری بر عهده دارد و مهمترین وظیفه دستگاه قضا اجرای قانون و عدالت و مقابله با بی عدالتی و قانون شکنی است و برخورد با ظالم است.

,

 

,

وی بیان کرد: اقتدار قوه قضائیه باید محکم قانون را اجرا کند و همه در برابر آن یکسان باشند و برخورد عادلانه با متخلفین دانه درشت باید مد نظر باشد و باید این احساس در مردم باشد که این دستگاه با متخلفین دانه درشت برخورد قانونی می کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه