اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

تخریب قبور ائمه بقیع(ع) نشانه ضعف تفکر وهابیت است

تخریب قبور ائمه بقیع(ع) نشانه ضعف تفکر وهابیت است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تفکر وهابیت که تفکری ضعیف،ناقص، متقلب، منحرف،غلط،افراطی و متحجردر جهان اسلام و دنیای کنونی شناخته شدده و مقابل اسلام ناب قرار گرفته با حمایت مستکبران در عربستان سعودی قدرت یافت و با جسارت به ائمه اطهار و تخریب قبور مطهرآنان قلب هر مسلمانی را به درد آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این مطلب که فرقه وهابیت از انسان هایی متحجر،متعصب و ظاهر نگر تشکیل شده اظهار داشت: زمانی که تفکر وهابیت به وجود آمد دشمنان اسلام و در راس آن ها مستکبرین عالم متوجه شدند که این تفکر می تواند به انها برای رسیدن به اهداف شومشان یعنی مقابله با اسلام کمک کند بنابراین برای گسترش این تفکر در بین مسلمانان تلاش کردند و فرقه وهابیت را در جامعه اهل تسنن و فرقه بهائیت را در جامعه تشییع گسترش دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سیدمحمد حسینی کوهستانی تاکید کرد: البته نکته مهم این است که باید وهابیت را از اهل تسنن جداکرد چرا که بسیاری از علما و مردم اهل تسنن با اقدامات وهابیت مخالف بوده و خلاف رفتار و اعمال آن ها عمل می کنند.

,

حسینی در خصوص هتک حرمت و تخریب قبور مطهرائمه بقیع به دست وهابیت خبیث هم گفت: برهیچ کس پوشیده نیست که اهل تسنن به ائمه معصومین ارادت داشته و برای آن ها احترام قائل اند و کسانی که به مدینه منوره سفر کردند می دانند که اهل تسنن چه علاقه ای به ائمه بقیع داشته و به آنان ابراز علاقه مندی می کنند البته نمونه های از این علاقه مندی را می توان در حرم مطهر امام رضا(ع) در عشق و شوق اهل تسنن برای زیارت آن حضرت نیز مشاهده کرد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: اما تفکر وهابیت که تفکری ضعیف،ناقص، متقلب، منحرف،غلط،افراطی و متحجردر جهان اسلام و دنیای کنونی شناخته شدده و مقابل اسلام ناب قرار گرفته با حمایت مستکبران در عربستان سعودی قدرت یافت و با جسارت به ائمه اطهار و تخریب قبور مطهرآنان قلب هر مسلمانی را به درد آورد.

,

حسینی افزود: تخریب قبور و گنبد و بارگاه ائمه بقیع که اعتراض جهان اسلام را در پی داشت هم نتوانست علاقه مردم را به ائمه کمرنگ نکرد این تفکر با مباحث ضد اسلام واقعی قرین شده و اتفاقلات ناگواری برای جهان اسلامی می افتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه