اخبار داغ

بشار اسد: مذاکره با آمریکا وقت تلف کردن است

بشار اسد: مذاکره با آمریکا وقت تلف کردن است
رئیس جمهوری سوریه در گفت‌وگو با یک رسانه روسی گفت که مذاکره و گفت‌وگو با رؤسای آمریکا وقت تلف کردن است؛ چرا که آن‌ها گروگان گروه‌های فشار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه امروز (جمعه) گفت که مذاکرات با ایالات متحده آمریکا فایده‌ای ندارد و باعث اتلاف وقت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ان.تی.وی» روسیه گفت که دمشق معتقد است که گفت‌وگو و مذاکره با هر طرفی و کشوری مفید و مثمر ثمر خواهد بود.

,

رئیس جمهوری سوریه در پاسخ به سوال خبرنگار این شبکه که آیا حاضر به گفت‌وگو و دیدار مستقیم یا غیر مستقیم با «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا هستید یا نه، پاسخ داد: «ما از ابتدای مذاکره با آمریکا در سال ۱۹۷۴ به چیزی دست نیافتیم و چیزی محقق نشد».

,

او اظهار داشت: «مشکل این است که رؤسای جمهور آمریکا گروگان گروه‌های فشار این کشور از قبیل لابی‌ها، رسانه‌های بزرگ، مؤسسات مالی، شرکت‌های نفتی و اسلحه سازی هستند؛ درنتیجه، آن‌ها شاید آنچه را که شما دوست دارید بشنوید، بگویند ولی به عکس آن عمل خواهند کرد».

,

اسد ادامه داد: «ترامپ نمونه بارزی در این مورد است؛ بنابراین، الآن مذاکره با آمریکا بدون آنکه چیزی محقق شود، اتلاف کردن وقت است».

,

او تصریح کرد که سیاست خارجی آمریکا تغییر نمی‌کند از این رو ما معتقدیم که مذاکره با آمریکا وقت تلف کردن هست.

,

 قرار است مشروح این گفت‌وگو روز یکشنبه ساعت هفت عصر (به وقت دمشق) منتشر و پخش شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه