اخبار داغ

شرکت هزاران فلسطینی در راهپیمایی بازگشت

شرکت هزاران فلسطینی در راهپیمایی بازگشت
نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی امروز با تیراندازی به سمت هزاران شهروند فلسطینی در جریان راهپیمایی بزرگ بازگشت در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی شماری از آنها را زخمی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  فلسطین الیوم، هزاران شهروند فلسطینی عصر امروز در راهپیمایی بزرگ بازگشت که جمعه این هفته با عنوان "جمعه وفاداری به مجروحان" برگزار شد، شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جوانان فلسطینی هم با آتش زدن لاستیک ها تلاش کردند که دید تک تیراندازان رژیم صهیونیستی را کور کنند و همزمان شمار دیگری از جوانان، بالن های آتش زا را به سمت اراضی اشغالی فلسطین در اطراف نوار غزه به پرواز درآوردند.

,

این بالن ها تاکنون سبب آتش سازی گسترده در مساحت گسترده ای از زمین های کشاورزی صهیونیست ها شده و خسارت زیادی برای آنها به بار آورده است.

,

نیروهای رژیم صهیونیستی به محض حضور تدریجی شهروندان فلسطینی در چادرهای برپا شده در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی در چارچوب راهپیمایی بزرگ بازگشت، اقدام به شلیک گسترده گازهای خفه کننده و اشک آور به سمت آنها کردند.

,

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت که 14 شهروند فلسطینی در تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت راهپیمایان فلسطینی زخمی شدند.

,

کمیته ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره غزه از مردم این منطقه خواسته بود تا در جمعه "وفاداری به مجروحان" مشارکت گسترده ای داشته باشند.

,

از آغاز راهپیمایی بازگشت در سی ام ماه مارس گذشته تاکنون 131 شهروند فلسطینی شهید و 15 هزار نفر دیگر زخمی شده اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه