اخبار داغ

رئیس دادگستری عنبرآباد عنوان کرد؛

رشد ۱۷درصدی طلاق در شهرستان عنبرآباد

رشد ۱۷درصدی طلاق در شهرستان عنبرآباد
رئیس دادگستری عنبرآباد گفت: در سال ۹۷ رشد ۱۷ درصدی در زمینه طلاق را داشته ایم؛، این یک معضل است و تنها مجازات راه های بازدارنده نیست بلکه خانواده ها، آموزش و پرورش، کانون مساجد و حوزه های علمیه باید به کمک دادگستری بیایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرجنوب، محمد محقق رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: شهید بهشتی نمونه ای از یک انسان ارزشمند، عالم مجتهد و… بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرجنوب,

وی افزود: موارد ورودی پرونده ها ۹۹۸۰ فقره در سال ۹۴ بوده که در سال ۹۵ به بیش از ۱۲ هزار پرونده رسیده که با رشد ۲۷ درصدی روبرو بوده ایم که این مقوله در سال ۹۶ را با همکاری دادستان محترم به هفت درصد رساندیم.

,

رئیس دادگستری عنبرآباد عنوان کرد: یکی از معضلات جامعه ما تنظیم و ثبت نکردن عقود و معاملات است که این باید در دستور کار همگی قرار بگیرد و این سفارش قرآن کریم است.

,

محقق بیان داشت: طبق استاندارد جهانی، یک قاضی می بایست به دو پرونده رسیدگی کنند باید روزانه به ۳۰ پرونده رسیدگی نمایند

,

رییس دادگستری عنبرآباد ابراز داشت: در سال ۹۷ رشد ۱۷ درصدی در زمینه طلاق را داشته ایم و این یک معضل است و تنها مجازات راه های بازدارنده نیست بلکه خانواده ها، آموزش و پرورش، کانون مساجد و حوزه های علمیه باید به کمک دادگستری بیایند.

,

محقق عنوان کرد: این مهم است که دوست داشتن برای ازدواج لازم است ولی کافی نیست بلکه باید به مرحله عاشق شدن برسد مثال یک مادر که بدون چشم داشت میبخشد و دوست دارد باید برسد.

,

وی گفت: امروز حاصل زحمات همکاران ما باعث ارتقای شاخص های امنیتی در سطح شهرستان شده است گرچه جرم های خرده ای مثل سرقت است که این با کمک آحاد مردم حل خواهد شد.

,

وی در پایان با طلب حلالیت از مردم عنبرآباد، ختم خدمت سه ساله خود در عنبرآباد را اعلام کردم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه