اخبار داغ

عملکرد شهرداری سردشت از زمان تاسیس تا تاکنون؛

کمبود آب گریبان گیر فضای سبز شهری بشاگرد/شهرداری در ماه، یک میلیون تومان هم از عوارضات داخلی شهر درآمد ندارد

کمبود آب گریبان گیر فضای سبز شهری بشاگرد/شهرداری در ماه، یک میلیون تومان هم از عوارضات داخلی شهر درآمد ندارد
شهردار شهر سردشت با بیان اینکه کمبود آب گریبان گیر فضای سبز شهری شده است، گفت: منابع درآمدی شهرداری ازمحل عوارضات داخلی که بخش مهم درآمدی شهرداری ها از محل عوارضات باید تامین شود اما شهرداری سردشت ماهی یک میلیون تومان هم از عوارضات داخلی شهر درآمد ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛راشد طیب شاهی، شهردار شهر سردشت بشاگرد در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده با اشاره به اینکه شهرداری سردشت در بهمن ماه سال 87 تاسیس و رسما کار خود را از ابتدای سال 88 آغاز کرد، اظهار کرد: در ابتدای شروع به کار شهرداری وضعیت شهر شردشت، معابر آسفالت شهر یک خیابان 8 متری با 7000 متر مربع آسفالت که با گذشت زمان فرسوده شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راشد طیب شاهی، شهردار شهر سردشت بشاگرد در گفتگو با خبرنگار , فرهنگ کده,  با اشاره به اینکه شهرداری سردشت در بهمن ماه سال 87 تاسیس و رسما کار خود را از ابتدای سال 88 آغاز کرد، اظهار کرد: در ابتدای شروع به کار شهرداری وضعیت شهر شردشت، معابر آسفالت شهر یک خیابان 8 متری با 7000 متر مربع آسفالت که با گذشت زمان فرسوده شده بود.,

شهردار شهر سردشت بیان کرد: جدول گذاری موجود در شهر 1600 متر که طول آن هم به علت سپری شدن عمر مفیدشان فرسوده شده بود و همچنین فضای سبز موجود، تعداد بوستان یا پارک در شهر، روشنایی معابر، تعداد میادین شهر، پل سواره رو صفر، مقدار پیاده رو، سنگ فرش کوچه های معابر و مرکز فروش تجاری در زمانی که شهرداری سردشت از سال 88 تحویل گرفت، صفر بود.

,

طیب شاهی ادامه داد: تعداد اماکن تجاری کمتر از 10 واحد بود و تنها دو اداره در شهر سردشت مستقر بود و تعداد اماکن ورزشی آن صفر بود که سردشت با دارا بودن چنین وضعیتی از روستا به شهر تبدیل و به عنوان مرکز شهرستان بشاگرد تعیین شد که شهرداری یک روستا را با این وضعیت به نام شهر تحویل گرفت.

,

, ,

وی به وضعیت شهرداری از ابتدای تاسیس اشاره کرد و گفت: تعداد نیروی انسانی شهرداری یک نفر که فقط شهردار بود و تعداد ساختمان آن تنها دو اتاق استیجاری، تعداد ماشین آلات آن فاقد هرگونه ماشین آلات اعم از سبک و سنگین، موجودی منابع مالی و درآمد و صولی از شهر صفر بود .

,

وضعیت کنونی شهر سردشت

, وضعیت کنونی شهر سردشت, وضعیت کنونی شهر سردشت, وضعیت کنونی شهر سردشت,

این مسئول با اشاره به عملکرد شهرداری در طی سال های اخیر و وضعیت کنونی شهر سردشت، افزود: تعداد خیابان های احداث شده هشت خیابان و ‌بلوار، مقدار معابر آسفالت شده 85800 مترمربع، تعدادپل احداث شده 4 پل بزرگ و کوچک، مقدار جداول اجرا شده 16150 متر و تعدادپارک احداث شده دو پارک که شامل کوهستان پارک در سه هکتار و پارک بانوان در یک هکتار است.

,

طیب شاهی، راه اندازی شهربازی با تجهیزات برقی، راه اندازی آبنماهای برقی همراه بارقص نور، احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال،خرید و نصب تجهیزات کامل پارکی و ورزشی در پارک ها، سنگفرش کامل کوچه های در یکی ازمحله های قدیم شهر، پیاده روسازی بلوار ولیعصر مرکزشهر و شروع عملیات پیاده روسازی بلوار امام در مرکز شهر بخشی از کارهای صورت گرفته توسط شهرداری عنوان کرد.

,

, ,

وی گفت: احداث دو میدان در مرکز شهر، احداث بازارچه نخل شهرداری با 53 غرفه جهت ایجاد اشتغال شهروندان، جذب سرمایه گذار و مشارکت در احداث مجتمع تجاری زیتون در مرکز شهرستان بابیش از۱۶۰غرفه، طراحی و آماده سازی و واگذاری بیش از۱۰۰قطعه تجاری درسنوات قبل به افراد بومی شهرستان و کمک در ساخت این اماکن تجاری برای رونق اقتصادی شهرستان و ایجاد اشتغال پایدار برای بومی های متطقه و تامین نیازمندی های مردم در خود شهرستان از دیگر عملکردهای شهرداری است.

,

شهردار شهر سردشت ادامه داد: احداث ساختمان دو طبقه اداری شهرداری، احداث ایستگاه آتش نشانی،خرید و تجهیز شهرداری به ماشین آلات عمرانی و خدمات شهری شامل لودر، کامیون، خودرو آتش نشانی و کامیون حمل زباله و بالابر، خرید و نصب پایه های چراغ معابر در کلیه خیابان های شهر، کاشت و ایجاد فضای سبز در کوهستان پارک و پارک بانوان و بلوار ورودی شهر به طول دو کیلومتر از اقدامات انجام شده شهرداری طی سال های اخیر است.

,

طیب شاهی در ادامه اضافه کرد: همکاری و کمک مستمر شهرداری در جهت تاسیس و راه اندازی سایر نهادها در شهرستان از جمله نهاد نماز جمعه، دانشگاه آزاد، بانک ملی، استقرار پزشک متخصص، درمانگاه شهری، راهور و غیره که در زمینه امورات ورزشی و فرهنگی شهرستان با دستگاه های متولی اهم فعالیت ها و عملکردشهرداری از زمان تاسیس تاکنون است.

,

, ,

 برنامه های در دست اجرای شهرداری در سال جاری

,  برنامه های در دست اجرای شهرداری در سال جاری,  برنامه های در دست اجرای شهرداری در سال جاری,

وی به برنامه های در دست اجرای شهرداری در سال جاری اشاره کرد و افزود: تهیه و اصلاح طرح جامع و تفصیلی شهر براساس نیاز فعلی و آینده شهر، آبیاری قطره ای فضای سبز شهری اعم از پارک ها و معابر سطح شهر، تکمیل پیاده روسازی های معابر سطح شهر از جمله بلوار ورودی شهر، تکمیل آسفالت برخی معابر باقی مانده شهر، افزایش و توسعه فضای سبز شهری در معابر اصلی شهر از برنامه های در دست اقدام ما است.

,

شهردار شهر سردشت بیان کرد: نوسازی و تکمیل پایه های روشنایی معابر در همه نقاط شهر، اجرای مبلمان شهری و ایجاد بوستان های کوچک محله ای و درصورت تامین اعتبار لازم روکش آسفالت بلوار امام از میدان ولایت تا میدان شهدا برنامه های در دست اجرای شهرداری در سال جاری است.

,

کمبود آب گریبان گیر فضای سبز شهری شده

, کمبود آب گریبان گیر فضای سبز شهری شده, کمبود آب گریبان گیر فضای سبز شهری شده,

طیب شاهی به دلایل کمبود فضای سبز شهری اشاره کرد و گفت: علت اصلی کمبود فضای سبز شهری عدم آب در شهر سردشت است برای همین فضای سبز موجود شهرداری با به کارگیری یک کامیون با تانکر و دو نفر نیروی روزانه از گوهران یا مسیر خمینی شهر به صورت سیار آب حمل می کنند که پاسخگوی همین فضای سبز موجود نیست که قطعا با اجرای طرح آبیاری قطره ای فضای سبز هم توسعه پیدا می کند.

,

, ,

شهرداری در ماه یک میلیون تومان هم از عوارضات داخلی شهر درآمد ندارد

, شهرداری در ماه یک میلیون تومان هم از عوارضات داخلی شهر درآمد ندارد, شهرداری در ماه یک میلیون تومان هم از عوارضات داخلی شهر درآمد ندارد,

وی با اشاره به دلایل کندی روند توسعه شهری، افزود: منابع درآمدی شهرداری ازمحل عوارضات داخلی که بخش مهم درآمدی شهرداری ها از محل عوارضات باید تامین شود اما شهرداری سردشت ماهی یک میلیون تومان هم از عوارضات داخلی شهر درآمد ندارد.

,

شهردار شهر سردشت به فعالیت های فرهنگی و ورزشی شهرداری پرداخت و خاطر نشان کرد: کمک مالی به سه مساجد سطح شهر در زمینه تامین مصالح ساختمانی، محوطه سازی و تامین لوازم برقی،کمک به هئیت های مذهبی و دسته جات عزاداری شهر در برپایی ایستگاه هایی صلواتی و تهیه لوازم زنجیرزنی و برگزاری مراسمات مختلف مذهبی و ملی در مناسبت های مختلف در طول سال در مرکز شهرستان بخشی از فعالیت های فرهنگی و ورزشی شهرداری سردشت است.
 

, شهردار شهر سردشت به فعالیت های فرهنگی و ورزشی شهرداری پرداخت و خاطر نشان کرد: کمک مالی به سه مساجد سطح شهر در زمینه تامین مصالح ساختمانی، محوطه سازی و تامین لوازم برقی،کمک به هئیت های مذهبی و دسته جات عزاداری شهر در برپایی ایستگاه هایی صلواتی و تهیه لوازم زنجیرزنی و برگزاری مراسمات مختلف مذهبی و ملی در مناسبت های مختلف در طول سال در مرکز شهرستان بخشی از فعالیت های فرهنگی و ورزشی شهرداری سردشت است.,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه