اخبار داغ

بهره‌برداری لابی رسانه‌ای صهیونیست از بزرگ‌ترین رخداد ورزشی دنیا؛

غفلت جهانی در جام جهانی!/ فریاد مظلومیت یمن زیر چکمه‌های ائتلاف استکباری

غفلت جهانی در جام جهانی!/ فریاد مظلومیت یمن زیر چکمه‌های ائتلاف استکباری
نظام شبکه‌های رسانه‌ای دنیا تحت مدیریت صهیونیست‌ها و لابی پرقدرت یهود در اثنای جام جهانی همه ذهن‌ها را معطوف به مسابقات جام جهانی کرده است و آمریکا در این خاموشی رسانه‌ای با تشکیل جریان اعتلافی علیه جبهه مقاومت و مردم مظلوم یمن به کشتار و جنایت در این کشور مشغول است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ این روزها یمن شاهد جنگی تمام عیار و ناعادلانه است، ائتلاف کشورهای عربی با کمک‌های آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم اسرائیل درحال قتل‌عام مردم مظلوم یمن هستند، مردم یمن چهار سال است که مقابل تجاوز بی‌رحمانه عربستان و کشورهای همسو با او مقاومت کرده‌اند و این مقاومت تاکنون هزاران نفر از مردم این کشور را به کام مرگ کشانده و میلیون‌های انسان در این کشور در شرایط سخت قحطی به سر می‌برند.

فرهنگ مقاومت نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، مردم این کشور علیه حکومت سر سپرده و سلطه و نفوذ کشورهای بیگانه قیام کردند و تنها خواسته آنها استقلال و قطع وابستگی به آمریکا و عربستان سعودی است.

هیچگاه سازمان ملل و کشورهای مدعی حامی حقوق بشر برای پایان دادن به درد و رنج مردم یمن اقدامی انجام نداده است. هماهنگی میان سازمان‌ها و جوامع بین‌المللی با اهداف تجاوز نظامی به یمن آشکار است، بی‌تفاوتی آنها نشان از یک توطئه و دسیسه برای اشغال یمن است. مردم یمن با گرسنگی، بیماری‌های مرگبار، بمباران‌های شدید هوایی، محاصره نظامی از هر سو روبه‌رو هستند بی اینکه دنیا را توجهی به آنها باشد.

اکنون رسانه‌ها و افکار عمومی دنیا درگیر مسابقات جام جهانی است و سرگرمی این بازی حتی آنهایی را که دغدغه بحران یمن را هم داشته باشند، به سکوت وا می‌دارد و اجازه نمی‌دهد صدای اعتراض آنها به گوش برسد چراکه هیاهوی جام جهانی بسیار بلند است.

جام جهانی موقعیتی است برای رسیدن آمریکا و هم‌پیمانانش به اهدافشان

احمد راستینه، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: یکی از سیاست‌های نظام سلطه، تلاش برای استفاده از ظرفیت پروپاگاندای رسانه‌ای برای اعمال سیاست‌های فتنه‌جویانه خودش در سراسر جهان است، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و هم‌پیاله‌های او در منطقه، شامل جریان رژیم اسرائیل و متاسفانه جریان سران متهجر کشورهای خودباخته‌ای مثل عربستان تلاش می‌کند تا برای پیاده‌سازی این سیاست‌های رسانه‌ای در کنار آمریکا قرار بگیرد.

راستینه با بیان این مطلب که نظام شبکه‌های رسانه‌ای دنیا تحت مدیریت صهیونیست‌ها با لابی پرقدرت یهود در دنیا دارد کار می‌کند ادامه داد: در اثنای جام جهانی زمانی که همه ذهن‌ها براساس جهت‌گیری رسانه‌های آنها به سمت مسابقات فوتبال و جام جهانی معطوف شده، آمریکا تلاش کرد که در این خاموشی نگاه‌ها، جریان اعتلافی را علیه جبهه مقاومت و مردم مظلوم یمن شکل دهد.

وی افزود: واقعیت این است که صهیونیست‌ها و نظام سلطه برای اعمال حاکمیت و سلطه‌جویی خود از انحراف افکار عمومی دنیا حداکثر استفاه را کردند و با روشن کردن گوشه‌ای از عرصه سیاسی دنیا گوشه‌های دیگری را که به دنبال اشغال و به دنبال سلطه‌جویی هستند خاموش می‌کنند به گونه‌ای که مردم از خباثت‌ها و سلطه‌جویی آنها در جریان قرار نگیرند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به شکست فضاحت بار آمریکا و نظام سلطه در سوریه و عراق و عدم پیشبرد اهداف سلطه‌جویانه خود در منطقه غرب آسیا و همچنین شکست آل‌سعود در اعمال سیاست‌های خبیثانه خود در منطقه گفت: این جبهه مقاومت بود که در عراق و در سوریه پیروز شد و امروز با شکل‌دهی جبهه مقاومت و گروه‌های آزادی‌بخش راه سلطه و نفوذ در کشورهای منطقه بسته شده به‌گونه‌ای که شما پیروزی‌های اخیر رزمندگان لبنان را در جریان مجلس لبنان، پیروزی‌های جریان ضدآمریکایی را در مجلس عراق و پیروزی گروه‌های مبارز و بسیج مردمی سوریه را در سوریه شاهد هستید.

راستینه بیان داشت: آمریکا برای اینکه بتواند قدرت منطقه‌ای ایران را که براساس قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی و پیام آرمان‌های انقلاب اسلامی است محدود کند از فرصت جام جهانی استفاده کرده تا بتواند این جبهه مقاومت را در یمن به شکست منتهی کند.

راستینه در پایان خاطر نشان کرد: ما و جریان انقلابی و جبهه مقاومت با هوشیاری تمام باید ضمن بیان سیاست‌های استعماری و سلطه‌جویانه آمریکا به یاری و مدد جبهه مقاومت در یمن بشتابیم و با آشکار کردن سیاست‌های آمریکا در بحث سلطه‌جویی منطقه تلاش کنیم تا جریان نظام سلطه به‌خوبی تشریح شود.

به گزارش جهانبین نیوز؛ یمن اکنون تنها است، فراموش شده است، و این تنهایی و فراموشی در لا به لای بازی‌های جام جهانی فوتبال عمیق‌تر شده است، شهرهای ساحلی و بندری یمن اکنون آماج حملات ائتلاف سعودی، نیروهای آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی با همراهی رژیم اسرائیل است، اما روحیه مقاومت باعث شده است تا آن همه نیروی خصم نتواند بر قدرت ایمان نیروهای یمن پیروز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
, جام جهانی موقعیتی است برای رسیدن آمریکا و هم‌پیمانانش به اهدافشان,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه