اخبار داغ

تنی چند از ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند؛

دولتمردان فارغ از تعلقات سیاسی به مصلحت کشور بیاندیشند/مجلس بر اساس موازین شرعی و قانونی به مسئله FATF ورود کند

دولتمردان فارغ از تعلقات سیاسی به مصلحت کشور بیاندیشند/مجلس بر اساس موازین شرعی و قانونی به  مسئله FATF  ورود کند
تنی چند از ائمه جمعه استان کرمان در گفتگوهای جداگانه ای واکنش خود را نسبت به قرار داد FATF ابراز کردند که مشروح ان را در گزارش زیر خواهید خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ قرار داد FATF و لایحه پالرمو چندی است که توسط کارشناسان، مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

در این خصوص با تنی چند از ائمه جمعه استان کرمان نیز در رابطه با ابعاد مختلف این قرار داد و آسیب هایی که برای کشور به وجود خواهد آورد به گفتگو نشسته ایم که مشروح آن را در گزارش زیر خواهید خواند.

,

امام جمعه بافت:نمایندگانی که به  FATF رأی مثبت دهند خائن هستند

, امام جمعه بافت:نمایندگانی که به  FATF رأی مثبت دهند خائن هستند , امام جمعه بافت:نمایندگانی که به  FATF رأی مثبت دهند خائن هستند,

حجت الاسلام و المسلمین علی مهدی زاده امام جمه شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه رسالت اصلی FATF نظارت بر عملکرد شبکه بانکی در سطح جهانی است، گفت: به این معنی که تمام عملیات بانک های به عملیات بانک جهانی متصل می شوند و در اختیار آمریکا قرار می گیرند.

, خبرنگار ما, خبرنگار ما,

وی ادامه داد: در اجرای استانداردهای FATF لایحه ای به نام پالرمو به معنی مبارزه با تأمین مالی تروریسم و مبارزه با پولشویی وجود دراد که اگر چه ظاهر زیبایی دارد؛ اما تعریف آنها از این واژه با تعاریف ما متفاوت است.

,

امام جمعه بافت با بیان اینکه برخی موافقت رهبری را در این مسئله عنوان کردند که چندی بعد این مسئله تکذیب شد ، اظهار کرد: این در حالی است که رهبری در رابطه با قرار داد FATF بیان کرده اند که این کنوانسیون یک قرار داد استعماری است.

,

حجت الاسلام و المسلمین مهدی زاده تأکید کرد: با تصویب FATF نتیجه ای جز دست برداشتن از جبهه مقاومت و تحریم سپاه پاسداران و تضعیف توان موشکی کشور ندارد.

,

امام جمعه شهرستان بافت عنوان کرد: مسئولین و نمایندگانی که عامدا به این لوایح رأی مثبت داده اند خائن به کشور هستند و خیانت انها در آینده روشن خواهد شد.

,

امام جمعه ریگان:مجلس بر اساس موازین شرعی و قانونی به  مسئله FATF  ورود کند

, امام جمعه ریگان:مجلس بر اساس موازین شرعی و قانونی به  مسئله FATF  ورود کند, امام جمعه ریگان:مجلس بر اساس موازین شرعی و قانونی به  مسئله FATF  ورود کند,

حجت السلام و المسلمین علی رنجبر امام جمعه شهرستان ریگان در گفتگو با خبرنگار ما؛ در خصوص قرار دادFATF گفت:  مقام معظم رهبری تأکید داشته اند که مجلس باید بر طبق موازین شرعی و قانونی باید در خصوص قراردادهایی که در کشور اجرا می شود وارد شود.

, خبرنگار ما, خبرنگار ما,

وی با بیان اینکه در زمینه قرار داد  FATF تفاوت معنایی در ترجمه واژه تروریست در دیگر کشورها و در کشور ما وجود دارد، ابراز کرد: بنابراین باید در این زمینه شفاف سازی شود چرا که با امضا کردن این قرارداد باید در سطح کشور اجرا شود.

,

امام جمعه شهرستان ریگان ادامه داد: مسئولین باید با تشکیل کمیته های تخصصی زمینه نفوذ دشمن و بیگانگان را کاهش دهند تا امنیت ملی کشور خدشه دار نشود.

,

امام جمعه بم:دولتمردان فارغ از تعلقات سیاسی به مصلحت کشور بیاندیشند

, امام جمعه بم:دولتمردان فارغ از تعلقات سیاسی به مصلحت کشور بیاندیشند, امام جمعه بم:دولتمردان فارغ از تعلقات سیاسی به مصلحت کشور بیاندیشند,

حجت السلام و المسلمین قاسم دانشی امام جمعه شهرستان بم در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود، گفت: ما دشمنان و بد خواهان قسم خورده ای داریم که به هیچ وجه صلاح و پیشرفت کشور را نمی خواهند.

, خبرنگار ما, خبرنگار ما,

وی ادامه داد: جهان استکبار و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی با رفتار و عملکرد خود نشان داده اند که هیچ گاه خیر خواه ما نبوده اند و این مسئله حقیقتی مسلم است.

,

امام جمعه شهرستان بم ابراز کرد: افراد خارج از وابستگی سیاسی در چهار چوب قانون اساسی، منویات رهبری و راه امام خمینی(ره) منصفانه در خصوص مسائل کشور اظهار نظر کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی ادامه داد: هیچ گاه شاهد نبوده ایم که جهان استکبار با هدف خیر اقدامی را برای کشور ما انجام داده باشد؛ بلکه هر گامی را به منظور منافع خودشان انجام داده اند.

,

وی افزود: در خصوص مسئله برجام و همکاری های اقتصادی که با ما داشتند آنجا که منافعشان اقتضا کرده است خوب پای کار آمده اند؛ بر همین اساس باید نسبت به دشمنان خود بد بین باشیم.

,

امام جمعه بم با بیان اینکه بنا نیست دور خودمان خط بکشیم چرا که بر اساس مصلحت و عزت کشور با دیگر کشورها روابط داریم، گفت: در خصوص بحث FATF باید واقع بینانه مورد بررسی قرار داده شود.

,

این مقام مسئول افزود: برخی معتقدند چون این مسئله یک معاهده بین المللی است پس در آن حق اعتراض وجود دارد در حالی که این مسئله ساده انگاری است و باید از گذشته درس عبرت بگیریم.

,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی اذعان کرد: دشمنان ما همواره به دنبال تسلط همه جانبه بر ما بوده اند و در تلاش اند که ما را تحت فشار قرار دهند.

,

امام جمعه شهرستان بم در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دشمن از بعد نظامی توان مقابله با ما را ندارند بر همین اساس وارد مباحث اقتصادی ما شده اند ؛ لذا ضرورت دارد که تمامی دولتمردان و نمایندگان مجلس حواسشان را جمع کنند و به آنچه که به صلاح کشور است فارغ از تعلقات سیاسی عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه