اخبار داغ

آخرین تحولات میدانی ساحل غربی یمن؛

تظاهرات ساکنان شهر «الحدیده» در حمایت از ارتش و رزمندگان انصارالله+ تصاویر

تظاهرات ساکنان شهر «الحدیده» در حمایت از ارتش و رزمندگان انصارالله+ تصاویر
هزاران تن از ساکنان محله‌های مختلف شهر ساحلی «الحدیده» در حمایت از ارتش و رزمندگان انصارالله، تظاهرات گسترده‌ای را برپا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه مقاومت ارتش و رزمندگان «انصارلله» یمن در محور جنوبی فرودگاه «الحدیده» واقع در جنوب غرب این کشور، هزاران تن از ساکنان محله‌های مختلف این شهر ساحلی، تظاهرات گسترده‌ای را در حمایت از نیروها در مقابل اشغالگران ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: هزاران تن از ساکنان شهر الحدیده به دعوت گروه‌های انقلابی، تظاهراتی را در حمایت از رزمندگان مقاومت در مقابل حمله ناجوانمردانه مزدوران وابسته به رژیم‌های سعودی و اماراتی برپا کردند.

,

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم‌های یمن و انصارالله، سکوت سازمان‌های به‌اصطلاح حقوق بشر در مقابل جنایت‌های گسترده ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» در حق مردم یمن را محکوم کردند.

,

از جبهه‌های جنوبی فرودگاه شهر ساحلی الحدیده خبر می‌رسد، رزمندگان یمنی همچنان باوجود امکانات کم تاکنون به‌خوبی موفق شده‌اند حمله گسترده مزدوران و شورشیان را دفع کنند.

,

ده‌ها تن از مزدوران در چند ساعت گذشته در جبهه شرقی و جنوبی فرودگاه الحدیده به هلاکت رسیده‌اند و خسارت شدیدی به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد شده است.

,

رزمندگان یمنی تلاش می‌کنند با پاک‌سازی مناطق بیشتری از محور جنوبی فرودگاه، ارتباط مزدوران را با استان «تعز» به‌ طور کامل قطع کنند.

,

هزاران مزدور و شورشی با پشتیبانی هوایی و دریایی ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی»، بیش از دو هفته است حمله گسترده‌ای را به محور غربی یمن به‌ منظور اشغال فرودگاه جنوبی شهر الحدیده آغاز کرده‌اند که تاکنون به دلیل مقاومت گسترده رزمندگان شکست‌ خورده‌اند.

,

انتهای پیام/ المسیرة نت

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه